Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kumpi teillä hankkii isot hankinnat

Vierailija
21.01.2017 |

Mieheni haluaa ostaa kaikki isommat hankinnat kuten kodin, mökin, autot ja koneet. On toki parempipalkkainen kuin minä, mutta onko oikein olla osallistumatta yhteisiin menoihin? Miten teillä nämä menee?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä rahakeskustelut ovat jotenkin aina yhtä outoja. Minusta yhdessä asuessa pitää olla sama elintaso, mikä ei silti tarkoita, että omaisuutta tasattaisiin.

Vierailija
22/25 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan lisää peltoa ja ostan traktorit ja puimurit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole onnellinen vaan tilanteestasi hyvällä omallatunnolla. Meillä paskanen duunariukko röhnää sohvalla ja mitään ei omisteta. Olisi aikoinaan täytynyt valita se koulutetumpi kosiskelija. Tyhmä pää.

Duunariukon valinnasta seuraa köyhyys. Niin maallinen kuin hengellinen (=älykkyyden puute). Kulturelli akateemikko on oikea valinta.

Kullekin löytyy oman tasonsa mukainen seura. Duunareille wt muija jne.. Ap nauti vaan tilanteestasi, sillä voihan olla että mahdollisia säästyneitä rahojasi vielä tarvitaan. Elämä tuo ja vie

Vierailija
24/25 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se hankkii, joka sen asian haluaa maksaa. Molemmat ostavat itse omat autonsa, kesämökkinsä ja sijoitusasuntonsa. Inhoan kaupassa sitä, kun myyjä sanoo, että mieti ihmeessä ostosta ja kysy isännältä lupa. Mitä lupaa minä tarvitsisin omien rahojeni käyttöön?

Vierailija
25/25 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni haluaa ostaa kaikki isommat hankinnat kuten kodin, mökin, autot ja koneet. On toki parempipalkkainen kuin minä, mutta onko oikein olla osallistumatta yhteisiin menoihin? Miten teillä nämä menee?

Oletteko avioliitossa, onko teillä avioehto? Maksaako mies myös kaiken? Mihin sinun rahat menevät?

Avioliitossa ja rahat menee ruokaan ja vaatteisiin

Avioehto??? Onko sinulla sananvaltaa ostoksiin vai päättääkö mies kaiken? Sinulla on oikeus omistaa osa asuntoa, vaikka sellainen osa sitten mihin sinulla on varaa ja miehenkin täytyy osallistua juokseviin kustannuksiin kuten ruokaan. Ylimääräiset rahat voitte sitten vaikka sijoittaa tahoillanne.

Omistusoikeus tulee maksamalla ja laittamalla nimensä kauppakirjaan. Avio-oikeus astuu voimaan erotessa tai toisen kuollessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän