Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos joku joskus tunnistaa sinut täältä?

Vierailija
21.01.2017 |

Onko mieleesi koskaan tullut, mitä jos joku tunnistaa sinut av-kirjoitustesi perusteella? Pelkäätkö ikinä sellaista? Olenko vainoharhainen, kun mulla on käynyt tämä mielessä?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran tunnistin täältä keskustelun itsestäni, jossa läheinen arvosteli minua erääseen tapahtuneeseen liittyen. Teksti oli tunnistettava ja se oli kirjoitettu yksipuolisesti omaan näkemykseen vedoten, joten se oli täysin virheellinen.

Sen jälkeen olen alkanut miettimään toiseen kertaan näitä aloituksia, joissa joku yksipuolisesti teilaa jonkun henkilön, kun tiedän kuinka helppoa anonymiina on esittäytyä "uhrina" ja saada toisten sympatiat, kun todellisuus on jotakin aivan muuta.

Täytyy myös muistaa se, että pitää osata lukea rivienvälistä. Jotkut ihmiset luulevat tietävänsä 1/2 rivin välistä aivan uskomattomiakin asioita, mitä itse en edes tiennyt. Oletko ottanut asian puheeksi tuttusi kanssa vai onko kukaan tunnistanut sinua kirjotuksen kautta? Toisaalta on kyllä hyväkin että ihmiset oppivat hieman, että kaikki ei aina menekkään ihan niin kuin täällä kirjotetaan. Kaikki kirjottavat vain oman näkemyksensä asiasta. Aivan samalla lailla kun aivan älytön toisten haukkumien ja sen hulluden suuri peukutus.

Vierailija
42/55 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kukaan tunnistaa. Kirjoittelen tänne sellaista törkyä, että en usko, että kukaan voisi  kuvitellakaan minulla olevan sellaisia mielipiteitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi vaikka joku tunnistaisikin.

Vierailija
44/55 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran tunnistin täältä keskustelun itsestäni, jossa läheinen arvosteli minua erääseen tapahtuneeseen liittyen. Teksti oli tunnistettava ja se oli kirjoitettu yksipuolisesti omaan näkemykseen vedoten, joten se oli täysin virheellinen.

Sen jälkeen olen alkanut miettimään toiseen kertaan näitä aloituksia, joissa joku yksipuolisesti teilaa jonkun henkilön, kun tiedän kuinka helppoa anonymiina on esittäytyä "uhrina" ja saada toisten sympatiat, kun todellisuus on jotakin aivan muuta.

Täytyy myös muistaa se, että pitää osata lukea rivienvälistä. Jotkut ihmiset luulevat tietävänsä 1/2 rivin välistä aivan uskomattomiakin asioita, mitä itse en edes tiennyt. Oletko ottanut asian puheeksi tuttusi kanssa vai onko kukaan tunnistanut sinua kirjotuksen kautta? Toisaalta on kyllä hyväkin että ihmiset oppivat hieman, että kaikki ei aina menekkään ihan niin kuin täällä kirjotetaan. Kaikki kirjottavat vain oman näkemyksensä asiasta. Aivan samalla lailla kun aivan älytön toisten haukkumien ja sen hulluden suuri peukutus.

Ei ole tapana haukkua tai arvostella läheisiä tunnistettavasti tai tunnistamattomasti netissä. :-) Tuntuisi todella nololta ja kamalta ajatukselta, että joku läheinen tunnistaisi minun aloittaman arvostekuketjun hänestä.

Vierailija
45/55 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, mutta viereen menee. Kirjoitan juttuja mitä olen kuullut tutuilta ja muualta esim. omina juttuinani ja joskus kirjoitan huvikseni asioista toisesta suunnasta ihan virkistyksen vuoksi.

Vierailija
46/55 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vainoharhainen. Ilmoitan ikäni aina väärin, yleensä lisään muutaman vuoden. 

Vierailija
47/55 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko minua tunnistettavan.

T: J.Sipilä ( PM )

Vierailija
48/55 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vainoharhainen. Ilmoitan ikäni aina väärin, yleensä lisään muutaman vuoden. 

Minä myös ja kerron eri sukupuolen mitä olen.

Vierailija
49/55 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse pelännyt sitä ja kirjoitin erään aloituksenkin joskus aiheesta. Välttelen kirjoittamasta tänne tietoja, joista minut voisi tunnistaa. Olen aika neuroottinen tämän tunnistusasian kanssa.

Vierailija
50/55 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kieltämättä sen verran kiinnostaa,että muuttelen aina pieniä asioita kertomuksessani kuten vuosilukuja ym. En ole elänyt ihan tavanomaista elämää, joten tunnistaminen on mahdollista. Loppupeleissä kuitenkin,noh, aika yhdentekevää..mitään salaisuuksia en täällä kerro edes anonyyminä vaan jutut ovat sellaisia että läheiset tietävät ne minusta muutenkin.

Vierailija
51/55 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan pelkkiä valeita tänne, en koskaan yhtään mitään todenperäistä. Olen salatrolli.

Vierailija
52/55 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko on tunnistanut mut monta kertaa. Terkkui iille! :D :D :D

53/55 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Elämässä on tärkeämpiäkin asioita kun miettiä tuollaisia.

Vierailija
54/55 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko minua tunnistettavan.

T: J.Sipilä ( PM )

Sipuli!

Vierailija
55/55 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaisi, en ole aloittanut muistaakseni yhtään keskustelua, eikä se mitä kirjoitan ole mitenkään epäjohdonmukaista, mitä oikeasti olen. Ongelmani käsittelen muualla. Aivan sama siis, ei mitään paljastusta tapahtuisi, vaikka paljastuisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme