Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos joku joskus tunnistaa sinut täältä?

Vierailija
21.01.2017 |

Onko mieleesi koskaan tullut, mitä jos joku tunnistaa sinut av-kirjoitustesi perusteella? Pelkäätkö ikinä sellaista? Olenko vainoharhainen, kun mulla on käynyt tämä mielessä?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunnistaa niin tervetuloa keskustelemaan kasvotusten.

Vierailija
22/55 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkaaja jonka itse tunnistin. Yritti jopa vammauttaa kerran että niin vakavaa. Tiedetään kyllä ketkä. Ottakaa huomioon että täälläkin voi olla oikeasti vaarallisia ihmisiä jopa. Sellaisia joista ette ikinä yhdistäisi vaarallisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies näki kun palstailin puhelimella, säikähtäneenä tuli kysymään "Kulta... Mitä vauvajuttuja sä luet?"

Minä kerroin suoraan miehelle ja kavereille illanistujaisissa (totuus vai tehtävä) selaavani vauvapalstaa.

Mies oli kauhuissaan ja muut nauroivat :D

Ei se ole enää mikään salaisuus vaikka joku minut tunnistaisikin. Viimeistään tästä taitaa tutut tunnistaa.

Vierailija
24/55 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen yhdestä kaverista kirjoittanut noihin "voiko mies ja nainen olla vain ystäviä" -ketjuihin. Samainen kaveri on ainoa joka tietää mun roikkuvan palstalla ja jos kohdalle osuu, olettaisin hänen tunnistavan meidän tarinan, sen verran vähän olen totuutta venyttänyt. Ei haittaa.

Jos haittaisi, en olisi kertonut palstaharrastuksesta :)

Tuskin hänkään muita kirjoituksiani tunnistaa, eivät ole aiheista joista keskustelemme irl.

Vierailija
25/55 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stalkkaaja jonka itse tunnistin. Yritti jopa vammauttaa kerran että niin vakavaa. Tiedetään kyllä ketkä. Ottakaa huomioon että täälläkin voi olla oikeasti vaarallisia ihmisiä jopa. Sellaisia joista ette ikinä yhdistäisi vaarallisuuteen.

Lääkkeet ottamatta?

Vierailija
26/55 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, ettei Suomessa ole kovin montaa latinoa, jonka vanhemmat on Väli- ja Etelä-Amerikasta, joka on opiskellut USA:ssa, ja joka asuu nykyään Suomessa ja on just saanut vauvan. Mä olen kertonut aika avoimesti myös muitakin tietoja itsestäni. Ihan varmasti kaikki, jotka vähänkin tuntee mua, tietää heti kenestä on kyse. Mun mielestä se on ihan ok. Onko se muka niin noloa kirjoittaa täällä?! M29 ja latino

Vierailija
27/55 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh...! Minä tunnistin kerran vaimon kaverin aika vähillä yksityiskohdilla (ja tietysti ihan uskomattomalla tuurilla, en edes tiennyt hänen palstailevan)

Hän oli tulossa treffeille paikkakunnalle jossa asuimme tuolloin nettituttavuutta nähdäkseen ja halusi itseasiassa vaihtaa tavattavaa aika lyhyellä varoitusajalla (samana päivänä) ja vatvoi sitä täällä. Oli hieman pokassa pitämistä, kun kertoi tästä "sekaannuksesta" kun kävimme noutamassa hänet rautatieasemalta.

No, jos tunnistit itsesi (K.) niin laita tänne Saksaan viestiä tulemaan ;-)

Vierailija
28/55 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerron jotain henkilökohtaista itsestäni niin muuntelen totuutta aina hieman :)

Vierailija
29/55 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä vaara voi vaania jokapaikassa. Niin kaupassa, koulussa, julkisella, metsässä, syrjässä tai vaikka omassa kotona jopa teinpäällä. Kysymys vain kuuluu, miten me onnistumme suojelemaan itseämme kaikelta tältä?

Vierailija
30/55 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies näki kun palstailin puhelimella, säikähtäneenä tuli kysymään "Kulta... Mitä vauvajuttuja sä luet?"

Minä kerroin suoraan miehelle ja kavereille illanistujaisissa (totuus vai tehtävä) selaavani vauvapalstaa.

Mies oli kauhuissaan ja muut nauroivat :D

Ei se ole enää mikään salaisuus vaikka joku minut tunnistaisikin. Viimeistään tästä taitaa tutut tunnistaa.

En ikinä paljasta kavereille lukevani vauvapalstaa :D Jos haluan puhua jostain täältä lukemastani niin "luin netistä"

Vierailija
31/55 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo apua, toivon etten ikinä paljastu vauvapalstalla roikkujaksi. Ei hyvät hyssykät. 

Vierailija
32/55 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletettaisin, että kaverkin on mahdollisesti saattanut joskus kirjoitella vauvapalstalle.

Vierailija
33/55 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet ottamatta?

Juuri kuten näette...stalkkaaja aina perässä. Ja vaarallinen . Lääkärintodistus on vammautusyrityksestä. Ihan yhtä vakavaa kuin sarjahukuttaja on tämä jeppe.

Vierailija
34/55 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä vaara voi vaania jokapaikassa. Niin kaupassa, koulussa, julkisella, metsässä, syrjässä tai vaikka omassa kotona jopa teinpäällä. Kysymys vain kuuluu, miten me onnistumme suojelemaan itseämme kaikelta tältä?

Minä teen näin että pininkin stalkkaus lähtee suoraan poliisille tai häkeen siis jokainen uhkaus . Näin kerroista syntyy polku jota pitkin seuraten voi tietää aina varmuudekla kuka on tekijä näin omani tunnistettiin. Tosin jo vammautusyrityksestäkin mutta että vielä ollaan perässä niin sekin. Kerroin asioista myös alussa jo hyvin korkealle ja luotettavalle taholle ja tilannetta seurataan. Tätä ei stalkkeri tajua koska on psykopaatti . Eikä KUKAAN uskoisi kuka on kyseessä jos muille kertoisin. On semmosessa työssä!

Vierailija
35/55 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mielessä käynyt, mutta eipä sillä toisaalta niin hirveää merkitystä ole vaikka tunnistaisikin. Kun ei ole ystäviä tai muuta kovin läheistä porukkaa ympärillä niin ei se tunnistautuminen ihan kamalasti haittaisi. Pääasiassa kuitenkin täällä kirjoittelen kelpaamattomuudestani ja rumuudestani niin ei siinäkään mitään kovin erikoista ole. Vaikkakaan en kyllä kovin mielelläni kenellekään kokemattomuudestani ja kelpaamattomuudestani puhukaan.

Tämä paikka nyt vaan on sellainen ilmainen terapia minulle, saan purkaa ajatuksiani ja tuntoja ihan rauhassa ilman, että kukaan painostaa siihen. Jos jollekin oikealle ihmiselle alkaisi avautua niin alkaisi se uteleminen ja jaksamisesta kysely, täällä saa avautua oman mielensä mukaan eikä ketään oikeastaan edes kiinnosta.

Terveisin Naispelko23

Vierailija
36/55 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Coltti jokaiselle vyölle olisi ihan ok tapa.

Vierailija
37/55 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin, kun lapsi alkoi jo lähennellä teini-ikää, mies rupesi moittimaan, että olen jämähtänyt johonkin vauva-palstalle (luuli siis, että täällä keskustellaan vauvoista).

Vierailija
38/55 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuntelen aina totuutta kun kirjoitan tänne omista ongelmistani. Asuinpaikkakunta muuttuu, parisuhdetilanne, lasten iät, sukupuolet ja määrät, oma koulutus, asumismuoto, lemmikit... jos olisin blondi sinkku lapista olisin palsakirjoituksessani punatukkainen 2 lapsen yksinhuoltajaäiti helsingistä. Tai isolla paikkakunnalla asuva naimisissa oleva opiskelija. Tai syrjäytynyt 3 koiran omistaja.

Vierailija
39/55 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakko myöntää, etten olisi hirveän mielissäni, joskaan en hirveän pahastunutkaan. Riippuu toki vähän siitäkin että kuka tunnistaa, ainakin läheisimmät ystäväni ja perheeni tietävät jo, että käyn täällä. En myöskään kirjoittele sellaisia asioita mitä häpeäisin suuresti sanoa omassa persoonassani. En esimerkiksi ruodi ihmissuhteitani yksityiskohtaisesti, tai hauku muita. Ja jos joskus puhun tuntemistani ihmisistä ja tosielämän tilanteista joihin liittyy muita ihmisiä, muutan yksityiskohtia hyvin radikaalisti. Toisaalta kuitenkin ajatus siitä, että joku tunnistaisi minut ja kävisi usein lukemassa mitä kirjoitan täällä on hieman häiritsevä.

Kaiken kaikkiaan siis vähän fifty-fifty-tilanne.

Vierailija
40/55 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tunnistin täältä keskustelun itsestäni, jossa läheinen arvosteli minua erääseen tapahtuneeseen liittyen. Teksti oli tunnistettava ja se oli kirjoitettu yksipuolisesti omaan näkemykseen vedoten, joten se oli täysin virheellinen.

Sen jälkeen olen alkanut miettimään toiseen kertaan näitä aloituksia, joissa joku yksipuolisesti teilaa jonkun henkilön, kun tiedän kuinka helppoa anonymiina on esittäytyä "uhrina" ja saada toisten sympatiat, kun todellisuus on jotakin aivan muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän