Putous 2017 OFFICIAL
Taas se alkaa! Mikä meininkileissön? Mitä laitetaan? Mitä jäbä duunaa? Mitkä ovat odotukset uudesta kaudesta?
Sitähän sä kysyit.
Kommentit (626)
Kummelit vedetty hihasta .. no, kunhan saa jotenkin nimeään esille niin ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälle tehtiin jo ketju, voisit vähän katsoa ennenkuin menet turhia ketjuja tekemään.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2767640/putous-8-kausi-official
Kuule apina. Mä selasin ja refreshasin palstan etusivua saakeli muutaman kerran ennenku tein tän, hitto. Oletko saatana vähän vajaa, helvetti?
Millä perusteella olen apina tai vajaa? Sinähän olet vajaa kun alat tehdä ketjuja vaikka joku muu on sellaisen jo tehnyt. Olet selvästi tämä official-hullu, jonka on aina pakko saada tehdä oma ketju ja saada siitä jotain "kunniaa" itselleen.
Tekstisi perusteella olet ihan täys apina. Kukaan normaali tervejärkinen ihminen ei suolla tuollaista tekstiä.
En voi selata koko palstaa läpi, tänne tulee ketjuja päivässä tuhansia. Tuo aiempi oli tehty joskus klo 13. On tapana että ketju tehdään vain vähän ennen ohjelman alkamista. Siihenhän ihmiset tarttuvat paremmin ku joskus vuosi sitte tehtyyn
Ootte sketsihahmoja. Tai ainakin jostain laitoksesta karanneet.
Sketsihahmo : Official palstajankkaaja
Siitä yli mistä aita on matalin. Roope pyysi sit ekaan lähetykseen tyttiksensä bestiksen? Jep, jep. Sabina oli ihan jäässä ja niin vaivautuneen ja jännittyneen oloinen.
Minkalla on paremmat tissit kun systerillään.
Vierailija kirjoitti:
Sketsihahmo : Official palstajankkaaja
Eli tämän ketju.
Trump-sketsi oli jopa ihan hauska.
Tästä Trump sketsistä olis voinut saada hauskan, mut jotenkin.. Emmä tiiä, tosi lapsellinen tai jotain :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälle tehtiin jo ketju, voisit vähän katsoa ennenkuin menet turhia ketjuja tekemään.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2767640/putous-8-kausi-official
Kuule apina. Mä selasin ja refreshasin palstan etusivua saakeli muutaman kerran ennenku tein tän, hitto. Oletko saatana vähän vajaa, helvetti?
Millä perusteella olen apina tai vajaa? Sinähän olet vajaa kun alat tehdä ketjuja vaikka joku muu on sellaisen jo tehnyt. Olet selvästi tämä official-hullu, jonka on aina pakko saada tehdä oma ketju ja saada siitä jotain "kunniaa" itselleen.
Tekstisi perusteella olet ihan täys apina. Kukaan normaali tervejärkinen ihminen ei suolla tuollaista tekstiä.
En voi selata koko palstaa läpi, tänne tulee ketjuja päivässä tuhansia. Tuo aiempi oli tehty joskus klo 13. On tapana että ketju tehdään vain vähän ennen ohjelman alkamista. Siihenhän ihmiset tarttuvat paremmin ku joskus vuosi sitte tehtyyn
Ootte sketsihahmoja. Tai ainakin jostain laitoksesta karanneet.
Mulle on ihan sama, kuka aloittaa ketjun. Tämä ketju nyt vain on selvästi suosituin, enkä ole muita nähnytkään kuin tuon hullun linkkaama. Minä en tehnyt mitään väärää, en ole edes jankkaaja koska en aio jatkaa tästä aiheesta tämän enempää.
Näinkö väärin vai näkyikö arpi tissin alaosassa Trump-sketsin lopussa?
Musta on ollut ihan hauska, hyvin pärjää uudet näyttelijät vanhoille!