Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Putous 2017 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2017 |

Taas se alkaa! Mikä meininkileissön? Mitä laitetaan? Mitä jäbä duunaa? Mitkä ovat odotukset uudesta kaudesta?
Sitähän sä kysyit.

Kommentit (626)

Vierailija
61/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle tehtiin jo ketju, voisit vähän katsoa ennenkuin menet turhia ketjuja tekemään.

http://www.vauva.fi/keskustelu/2767640/putous-8-kausi-official

Kuule apina. Mä selasin ja refreshasin palstan etusivua saakeli muutaman kerran ennenku tein tän, hitto. Oletko saatana vähän vajaa, helvetti?

Millä perusteella olen apina tai vajaa? Sinähän olet vajaa kun alat tehdä ketjuja vaikka joku muu on sellaisen jo tehnyt. Olet selvästi tämä official-hullu, jonka on aina pakko saada tehdä oma ketju ja saada siitä jotain "kunniaa" itselleen.

Tekstisi perusteella olet ihan täys apina. Kukaan normaali tervejärkinen ihminen ei suolla tuollaista tekstiä.

En voi selata koko palstaa läpi, tänne tulee ketjuja päivässä tuhansia. Tuo aiempi oli tehty joskus klo 13. On tapana että ketju tehdään vain vähän ennen ohjelman alkamista. Siihenhän ihmiset tarttuvat paremmin ku joskus vuosi sitte tehtyyn

Vierailija
62/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummelit vedetty hihasta .. no, kunhan saa jotenkin nimeään esille niin ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle tehtiin jo ketju, voisit vähän katsoa ennenkuin menet turhia ketjuja tekemään.

Kuule apina. Mä selasin ja refreshasin palstan etusivua saakeli muutaman kerran ennenku tein tän, hitto. Oletko saatana vähän vajaa, helvetti?

Millä perusteella olen apina tai vajaa? Sinähän olet vajaa kun alat tehdä ketjuja vaikka joku muu on sellaisen jo tehnyt. Olet selvästi tämä official-hullu, jonka on aina pakko saada tehdä oma ketju ja saada siitä jotain "kunniaa" itselleen.

Tekstisi perusteella olet ihan täys apina. Kukaan normaali tervejärkinen ihminen ei suolla tuollaista tekstiä.

En voi selata koko palstaa läpi, tänne tulee ketjuja päivässä tuhansia. Tuo aiempi oli tehty joskus klo 13. On tapana että ketju tehdään vain vähän ennen ohjelman alkamista. Siihenhän ihmiset tarttuvat paremmin ku joskus vuosi sitte tehtyyn

Ootte sketsihahmoja. Tai ainakin jostain laitoksesta karanneet.

Vierailija
64/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sketsihahmo : Official palstajankkaaja

Vierailija
65/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä yli mistä aita on matalin. Roope pyysi sit ekaan lähetykseen tyttiksensä bestiksen? Jep, jep. Sabina oli ihan jäässä ja niin vaivautuneen ja jännittyneen oloinen.

Vierailija
66/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun poika miun suosikki

Vierailija
67/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kitara on raivostuttava

Vierailija
68/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump!!!! Kattokaa melaniaa.

Vierailija
69/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump on hauska

Vierailija
70/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkalla on paremmat tissit kun systerillään.

Vierailija
71/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi peruukki on parasta.

Vierailija
72/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sketsihahmo : Official palstajankkaaja

Eli tämän ketju.

Vierailija
73/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump <3

Vierailija
74/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump-sketsi oli jopa ihan hauska.

Vierailija
75/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä Trump sketsistä olis voinut saada hauskan, mut jotenkin.. Emmä tiiä, tosi lapsellinen tai jotain :D

Vierailija
76/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlainek ku iina

Vierailija
77/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sketsishahmot seuraavaksiiiii.

Vierailija
78/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootte sketsihahmoja. Tai ainakin jostain laitoksesta karanneet.

Mulle on ihan sama, kuka aloittaa ketjun. Tämä ketju nyt vain on selvästi suosituin, enkä ole muita nähnytkään kuin tuon hullun linkkaama. Minä en tehnyt mitään väärää, en ole edes jankkaaja koska en aio jatkaa tästä aiheesta tämän enempää.

Vierailija
79/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö väärin vai näkyikö arpi tissin alaosassa Trump-sketsin lopussa?

Vierailija
80/626 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ollut ihan hauska, hyvin pärjää uudet näyttelijät vanhoille!