Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eniten Conanissa hävetti Arto Nybergin ohjelman intro :((((

Vierailija
16.03.2006 |

Luoja se on KAUHEEE

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ameriiikasta tulee sellaista p...a kuin kauniit ja rohkeat ja tuoksut ja tuhahdukset sun muut, niin en kyllä häpeä Arto Nybergiä tai alasti saunomista, amerikalaisten edessä. Asioita, joissa ei todellakaan ole mitään häpeämistä.

Vierailija
2/30 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei ollut mikään dokumentti tai matkailumainos.

Itse ulvoin naurusta ja samalla tunsin suurta hellyyttä ja rakkautta maanmiehiäni kohtaan. C. hoiti homman mainiosti. Sitä paitsi C:han sanoi off-the-recordkin, että arvostaa kovasti suomalaisia.

Kokeilkaapa joskus itseironiaa, suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyseessä ei ollut mikään dokumentti tai matkailumainos.

Itse ulvoin naurusta ja samalla tunsin suurta hellyyttä ja rakkautta maanmiehiäni kohtaan. C. hoiti homman mainiosti. Sitä paitsi C:han sanoi off-the-recordkin, että arvostaa kovasti suomalaisia.

Kokeilkaapa joskus itseironiaa, suosittelen!

Vierailija
4/30 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin jenkeillä ei olisi vielä kauheempia.

Vierailija
5/30 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taustanaurusta päätellen se huvitti joitakuita muitakin....

Vierailija
6/30 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole huomannutkaan tollasta ohjelma-hirvitystä :-)

Vierailija
7/30 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tienny, että sellanen tulee :)

Vierailija
8/30 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minakin luulin alkuun etta se oli vitsi.

Ilmankos yleiso nauroi, mutta ei siina hapeamista ole, nauratti vaan.

Vierailija
9/30 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän on monet sanoneet Jenkeissäkin ohjelmasta. Turha se on kuulkaa hävetä yhtään mitään. Tällaisia me ollaan :)

Vierailija
10/30 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen olo, et täällä on kylmää, ihmisiä harvassa, maasto tasainen kuin pannukakku..... että ollaan vähän ku venäjällä 50-luvulla, karvahatut päässä ja " hivenen outoja" ...... kiva, et joku saa siitä sit jotain positiivista. Ohjelmassa oli muutama hyvä pätkä, myönnettäköön.

Vierailija
11/30 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ulkosuomalainen mieheni joka ei ole viela ikina kaynyt Suomessa sanoi, etta tosi kylman ja yksitoikkosen nakoista.

Ja sitten se sauna juttu.... selita se nyt sille.

Taytyy tulla sen kanssa Suomeen kesalle, etta nakee kuinka ihana Suomi on!

Vierailija
12/30 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja sitten se sauna juttu.... selita se nyt sille.

Vierailija
13/30 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pääsi niitten bussin kyytiin. Ja kun siltä kysyttiin että kerroitko suomesta Conanille.. Ei kuulemma ollut puhunut mitään. Istunut vaan tyhmänä kyydissä.. Voi tziisus!

Onneks eivät sitä typyä esitelleet suomalaisena naiskauneutena sentään ;)

Vierailija
14/30 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se saunajuttukin oli jotenkin niin " ankea" - ei mitään perisuomalaista, kuten kunnon savusaunaa tai kodikasta rantasaunaa.... oispa ollut kesä, olisi ollut vihdat ja koivut saunassa, mut nyt ei tietty sille voi mitään. Nyt vaan hiljaiset suomalaismiehet käveli avantoon ja sieltä pois, hyvin vähäsanaisesti sitten istuskelivat seinän vierellä - ois voinut näyttää vaikka kunnon riehakasta lumihangessa kieriskelyä - vähän huumoria!! Nyt se huumoripuoli tuntui tulevan vain ohjelman juontajalta, jolla pelastettiin tilanteita suomalaisten kannalta.

Jotenkin jäi tosiaan kolkko olo kaiken kaikkiaan.

t. 14

Vierailija
15/30 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin 16

Sen viela lisaan etta mun mies ei tajua ollenkaan miten miehet voi olla ALASTI yhdessa saunassa. Saati sitten hypata jaiseen veteen ja kavella alasti, kuin ei mitaan huolta maailmassa olisi.

EI kuulemma ole normaalia.

Vierailija
16/30 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä jenkkilässä....ja kyllä hävetti. Toivottavasti moni tuttava ei vaan nähnyt sitä. AIVAN KAMALAN KUVAN ANTOI SUOMESTA !

Terveisin,

3 Mamma CT:sta

Vierailija
17/30 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sen viela lisaan etta mun mies ei tajua ollenkaan miten miehet voi olla ALASTI yhdessa saunassa. Saati sitten hypata jaiseen veteen ja kavella alasti, kuin ei mitaan huolta maailmassa olisi.

EI kuulemma ole normaalia.

alasti yhdessä saunassa. Ja miksi pitäisi jatkuvasti kantaa koko maailman murheita harteillaan, sen suomalaiset osaavat tarpeeksi hyvin, mutta ettei voisi avannossa käydä sen takia, huh huh. Taitaa miehesi olla aika sulkeutunut ja suppeakatseinen tapaus..

Kerropa esimerkkejä miehesi kulttuurisista tavoista niin minä voin kertoa onko se mielestäni " normaalia" ..

Vierailija
18/30 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on omat nakokulma mika on normaalia ja mika ei.

Ei mua ainakaan yhtaan hairitse vaikka mieheni pitaa suomalaista saunakulttuuria outona. On minunkin mielestani hanen kulttuurissa montaa outoa ja epanormaalia tapaa.

Siinahan se kahden kulttuurin rikkaus on, ei se sita tarkoita etta on suvaitsematon ja suppeakatseinen, ollan vaan eri mielta.

Vierailija
19/30 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minka ihmeen takia monet suomalaiset ovat niin herkkia jos meidan tapoja joku arvostelee?

Huono itsearvo?

Vierailija
20/30 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein " hei olen alfa-uros, mulla on jalkovälissä varmaan jotain" ;-D Siinä ei ole kyllä paljon ajateltu. Mutta ei se mua hävetä, hävettäis varmaan jos oisin keksinyt sen, mutta nythän se on vaan koomista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä