Miksi monet perusmiehet ovat niin lääpällään Trumpiin vaikka tämä pitää eurooppalaisia lähinnä loisina?
Suomalainen valkoinen mies ei ole Trumpin arvostuslistassa kovin korkealla, no itse asiassa ei ole listalla ollenkaan.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään trollata ja mikäs sen hienompaa kuin trolli Valkoisessa talossa.
Kyllä huomaa miten kermaperseistä porukka on... Jos sinä joskus menisit Trumpin eteen käsi ojossa että anna mulle ilmainen asunto, ruoka ja laajakaista, se nauraisi ensin räkäisesti ja sitten heittäis sut niskaperseotteella kadulle :).
Se on oikein! Ei ole Trumpin velvollisuus kustantaa minulle asuntoa, ruokaa ja laajakaistaa.
Monet eurooppalaiset Nato-maat ovat loisia, jotka eivät kustanna tai huolehdi itse omasta puolustuksestaan. Trump on siinä ihan oikeassa.
Tätä minäkin ihmettelen.
On kuin juutalaismiehet fanittaisivat Hitleriä. Ironista.
Eurooppalaiset johtajat ovat pelkkiä vätyksiä, eivät osaa puolustaa omia valtioitaan. Tämä vuosi näyttää tuleeko muutosta parempaan, vai muuttuuko Eurooppa kehitysmaaksi.
Onnittelut yhdysvaltalaisille, joilla nyt on oman maan etua ajava johtaja. Olen kateellinen.
1. Trump ei ole homojen ja lesboen puolella
2. vastustaa terrorismia ja islamia ja mamuja
3. on kristitty ja puolustaa kristillisiä arvojja ei nynnyile
mitä pahaa tässä on, mieshän on miesten mies kuten reagan, joku nynnypylly lesbo neekerikö pitäisi olla? Trumpn kaltaista miestä Suomikin kaipaisi johtoon ja lisää
amen
4. Trump on Israelin puolela eikä Palestiinan terroristien puolelal kuten Obama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään trollata ja mikäs sen hienompaa kuin trolli Valkoisessa talossa.
Kyllä huomaa miten kermaperseistä porukka on... Jos sinä joskus menisit Trumpin eteen käsi ojossa että anna mulle ilmainen asunto, ruoka ja laajakaista, se nauraisi ensin räkäisesti ja sitten heittäis sut niskaperseotteella kadulle :).
Se on oikein! Ei ole Trumpin velvollisuus kustantaa minulle asuntoa, ruokaa ja laajakaistaa.
AV-mamma-loinen ei pysty käsittämään, että perusmiehelle olisi suunnaton häpeä, jos joutuisi käsi ojossa pyytämään tuommoista apua. Tai oikeastaan yhtään mitään.
Sehän on vain tasa-arvoista, että kummallakaan sukupuolella ei ole oikeutta vahinkoraskauden keskeytykseen. Sitä paitsi ei Trump ole abortteja kieltämässä, ainoastaan lopetti amerikkalaisten verovarojen kaatamisen järjestöille, jotka antavat aborttineuvontaa.
Trumpia ei ole koskaan tuomittu seksuaalisesta häirinnästä eikä hän ole koskaan joutunut sopimaan yhtään oikeusjuttua raiskauksesta, toisin kuin Bill Clinton. Kovin hataralla pohjalla ovat nämä väitteet Trumpista jonakin kovana naisten sortajana!