Tällä jätkällä on takuulla morkkis, kunhan tuosta selviää XD
kannattaisi laittaa korkki kokonaan kiinni http://www.iltalehti.fi/uutiset/201701212200057471_uu.shtml
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Onko mielestäsi ihan naurun asia että eläimiin sekaannutaan? Mua ainakin hävettää jo suomalaisten puolesta että tämä on edes laillista meillä.
Miten mä ymmärsin että se eläin sekaantui siihen äijään?
Tälle jos kenelle voisi sanoa "Jätä se sika"
Kerrankin palstammma on saanut munaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mielestäsi ihan naurun asia että eläimiin sekaannutaan? Mua ainakin hävettää jo suomalaisten puolesta että tämä on edes laillista meillä.
Miten mä ymmärsin että se eläin sekaantui siihen äijään?
Kyllä' se mies meni sinne antaa persettä. Jos nainen antaa pesää niin kyllä se sekaantuu siihen eläimeen, urpo.
Vierailija kirjoitti:
KUKA sanoo, että on laillista meillä?
Ainakin voi rehellisesti vastata, jos joku kysyy että kenen kanssa on perjantai-ilta tullut vietettyä.
Voi olla ihan kiva maine ton tapauksen jälkeen hepulla. Varmasti sana kiirii.
Varmaan on morkkis kun tuli jäätyä kiinni, akti jäi kenties kesken ja perseeseenkin luultavasti sattuu, mutta oikeasti tyyppi on varmaan alkoholin tuomalla rohkeudella toteuttanut pitkäaikaisen haaveensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://yle.fi/uutiset/3-8152460
Eikö olekkin noloa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jotka vähänkään tuntee lakia.
Iltalehden kuvassa: "kuvan sika ei liity tapaukseen" 😂
No mites jos nukkuu ja koira tulee nuolemaan tai nylkyttämään? Tuomio?
Vierailija kirjoitti:
No mites jos nukkuu ja koira tulee nuolemaan tai nylkyttämään? Tuomio?
Ai koiralle?