Mitä ajattelet miehestä, jolla on rannekello kummassakin kädessä?
Toisessa kädessä perinteinen viisarikello, toisessa kädessä vähän digitaalisempi joka laskee myös mm. askeleita. Silti erittäin stylish, ei mikään sporttikello.
Mun mielestä näyttää ihan naurettavalta!
Kommentit (33)
Kuka käyttää vielä rannekelloa? Paitsi joku viis-kuuskymppinen kalkkis. Ite en ole käyttänyt rannekelloa varmaan 15-20 vuoteen.
t. M50
Ehkä se on niin tyhmä että toisesta sen tarvii katsoo paljonko kello, ja toisesta kuinka se kirjoitetaan.
Mulla on kaksi kelloa juuri tästä syystä: perinteisempi ja sitten askeleita mittaava sporttinen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi kelloa juuri tästä syystä: perinteisempi ja sitten askeleita mittaava sporttinen.
Mikä pointti on sillä perinteisellä olla mukana samaan aikaan?
Eikö sporttikellosta näe paljonko kello on?
lompakkoloisija kirjoitti:
Hänen täytyy olla äärettömän rikas, eli hakeutuisin hänen seuraansa.
ebay?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pointti on sillä perinteisellä olla mukana samaan aikaan?
Eikö sporttikellosta näe paljonko kello on?
Joo näkee, mutta joissain pukukooditilanteissa sen ottaa sitten pois, ja vain asiallisempi kello jää käyttöön. Välillä vapaa-ajalla sama toisin päin: "pukukello" lähtee pois ja sporttisempi jää.
Toisesta näkyy kesäaika ja toisesta talviaika , ei mee sekaisin.
Vähän hassua ja sellaisella huonolla tavalla tilastomieheltä vaikuttavaa, jonka on pakko saada tilastot ylös hinnalla millä hyvänsä. Varmaankin besserwisser. Oura on huomaamaton, jos on pakko olla perinteisen kellon (joista muuten pidän) kanssa joku fitnessjuttu käytössä.
Ajattelen että on "spesiaali" tapaus ja luultavasti eksynyt holhoojastaan.
Jos se on treenaamassa ja se sporttikello on vaan treeneissä mukana?
Nuo urheilukellot on typeriä arkikäytössä.