Mitä ajattelet miehestä, jolla on rannekello kummassakin kädessä?
Toisessa kädessä perinteinen viisarikello, toisessa kädessä vähän digitaalisempi joka laskee myös mm. askeleita. Silti erittäin stylish, ei mikään sporttikello.
Mun mielestä näyttää ihan naurettavalta!
Kommentit (33)
Jos on saanut toisen kellon äidiltään ja toisen vaimoltaan ja haluaa ilahduttaa molempia? Tai ei osaa katsoa digitaalikellosta mutta haluaa laskea askeliaan yms?
Näyttää hassulta joo mutta en kai minä siitä sen kummempia ajattele. :D Tosin noista ei nykyään enää tiedä mitä ne on, vaikka olis joku moderni minitietokone tai peli tai sykemittari joten en pahemmin tuollaista varmaan edes pohtisi. :D
Hullu. Yksi kello riittää. Valitsi sen mikä sopii paremmin pukeutumiseen.
Hänen täytyy olla äärettömän rikas, eli hakeutuisin hänen seuraansa.
En ole koskaan nähnyt tuollaista että jollakulla olisi kaksi rannekelloa, joten jäisin kyllä miettimään että miksi. Ja voisihan ne olla samassakin kädessä?
Luultavasti kyllä kello kädessä näyttämässä aikaa ja joku muu härpäke toisessa ranteessa.
En tunne ketään tollaista miestä jolla on kello oikeassa kädessä. Olen kyllä nähnyt parikin miestä, joilla on ollut useampi kello vasemmassa kädessä.
Kerran kysyin syytä moiseen, niin oli kyseessä mekaanisten kellojen autistiharrastaja ja sanoi että vedettävät kellot vaativat toimiakseen säännöllistä käyttöä.
Sen jälkeen oon tavannut muitakin, mutta osannut kiertää autistit kaukaa ja olla utelematta asiasta.
Mutta joku keitysvamma autismia pahempi on pakko olla ihmisellä, jolla on rannekello oikeassa kädessä, ihan siitä riippumatta pnko kello myös vasemmassa kädessä.
Eihän tossa ny mitään outoa oo. Mullakin on toisessa kädessä TAG Heuer ja toisessa kädessä Rolex. Kullattuja molemmat tietenkin.
Yngwie Malmsteen kuulemma pitää toisessa kädessä kelloa joka on kodin ajassa ja toisessa kelloa joka on sen maan ajassa jossa keikalla. Mitäkö ajattelen? Vähän mulkun kuvan siitä saanut mutta onhan se kova skeban soittaja.
Tulee mieleen ylimielinen pelle, joka sormia napsauttamalla antaa merkin naiselle, milloin pitää ottaa suihin.
Oiiih. Kuulostaa ihanan jännältä!
Mun isällä on ja mustakin se on erittäin typerän näköistä. Toinen on tavan perinteinen rannekello, kalliimpi ja huolella valittu, toinen sporttikello, jolla mittaa askelia (laihdutuksen vuoksi tavoite 10 000 askelta per päivä).
Kun joku sanoi että kaksi kelloa löytyy varakkailta, niin joo mun isä on kyllä lääkäri, mutta läski... ja jälkimmäinen syy selittää sen toisen kellon olemassaolon. :D
Enkä muuten ole koskaan kellään muulla huomannut olevan kahta kelloa.
Up