Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millanen ihminen nukkuu isojen koirien kanssa sängyssä?

Vierailija
21.01.2017 |

Eikö inhota se lian määrä mitä tuovat petiin, ja kesällä PUNKIT?! Eräs nainen ottaa 4 samojedia sänkyynsä. Miehettömällä tietty korvaa läheisyyden puutetta.

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, minusta olisi ihanaa nukkua koirien kanssa :) Mutta minäkään en kestä sitä likaa ja hiekkaa joten koirat ei saa tulla sänkyyn. Lasten sängyssä ne ovat näin talviaikaan, kun lapset niin haluavat. Kesällä ei saa punkkien takia.

Vierailija
2/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mukavaa? Koira nukkuu yleensä vieressä ja tykkää laittaa päänkin viereiselle tyynylle. Ja sit toine kissa nukkuu kainalossa ja toinen kissa toisella puolella päätä.

Ja mulla on poikaystävä ja sillonkun nukutaan samassa sängyssä niin kissat tunkee omille paikoilleen mutta koira jää jalkojen viekkuun nukkumaan.

N19

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen pienen lapsen äiti. Minä, lapsi, schäfer ja ajoittain myös laumanvartija nukutaan kaikki samassa isossa sängyssä. Ei koirat mitään likaa tai punkkeja sinne kanna. Täytyy osata hoitaa koirat niin hyvin etteivät tuo törkyä sisälle.

Vierailija
4/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jolla ei ole hajuaistia? Mm. urossamojedien rauhaset haisee aika kauhealle.

Vierailija
5/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavan koirat nukkuu tai oleilee samassa huoneessa missä hän hässii ukkonsa kanssa. Ihan avoimesti siitä kertoo.

Vierailija
6/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen ihminen. Minulla oli berhardilainen ja se nukkui välillä myös sängyssä. Ihana turrikka.  Nykyinen pikkukoirakin nukkuu sängyssä, mutta aina alkopäässä.

Vierailija
7/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö inhota se lian määrä mitä tuovat petiin, ja kesällä PUNKIT?! Eräs nainen ottaa 4 samojedia sänkyynsä. Miehettömällä tietty korvaa läheisyyden puutetta.

Ai millainenko? Perverssi.

Vierailija
8/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhimillistetään liikaa. Koirille on vain hyväksi näyttää paikkansa laumassa eli lattialle nukkumaan, vaikka kuinka ihania ovatkin.

Vierailija
9/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans häiritsis se pikkueläinten ja hiekan ja lian määrä sängyssä koirien jäljiltä. En vois kuvitellakaan. Pidän kyllä tällasia ihmisiä jotenkin koira-riippuvaisina, mutta siihen on useimmilla koiraihmisillä kai taipuvuuttakin. Menevät elukoistaan jotenkin "huumehuuruun" loppuelämäksi.

Vierailija
10/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 2 kissaa ja 1 mäyräkoira ja on ihan normaalia et tulee nukkuu viereen. Ja ei niitä punkkeja tule jos osaa hoitaa koiraa oikein, eikä koira ole likainen jos sitä säännöllisesti pestään. Ja ainakin ite saan nukuttua paremmin jos mul on kissa kainalossa. Ja ei kannata hankkia eläintä jos ei edes suostu ottaa samaan sänkyyn nukkumaan. Eläimet on perheen jäseniä eikä mitään hauskuudeksi hankittuja leluja.

Vierailija
11/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla punkkien tuleminen riippuu koiran hoidosta? Viime kesänä keräsin koirastani yli 20 punkkia, miten olen hoitanut sitä väärin?

Vierailija
12/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla punkkien tuleminen riippuu koiran hoidosta? Viime kesänä keräsin koirastani yli 20 punkkia, miten olen hoitanut sitä väärin?

Ei varmaan ollut punkkipanta. Ja koiran olit varmaan päästänyt pitkään heinikkoon.

Vierailija
13/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan ollut punkkipanta. Ja koiran olit varmaan päästänyt pitkään heinikkoon.

Koiralla on sekä Bravecto että punkkipanta. Rantametsässä kävellään joka päivä. Metsäkö on sitä huonoa hoitoa?

Vierailija
14/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on sellainen bakteeripesäke ja likakeko, etten päästäisi sänkyyn. Tuossa jos ei taudit leviä, niin ei sitten missään.

Vierailija
15/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ottaa koiransa sänkyyn vain omista itsekkäistä syistä. Eihän se kärsi nukkuessaan lattialla.

Vierailija
16/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, ai millainen? No, sellainen, joka ei ole hitustakaan allerginen eläinpölylle, jota ei haittaa ikuiset karvat sängyssä ja lakanoissa, joka ei osaa nukkua yksin, jolle ei tule nukkuessa kuuma, jonka mielestä täydessä sängyssä nukkuu paremmin, joka ei ole hajuherkkä, joka tarttee unikaveria, joka ei häiriinny kuorsauksesta, pieruista ym., joka pahimmillaan asettaa lemmikkinsä kumppaninsa edelle, joilla on valtavan kokoinen sänky jne.

Onhan noita syitä. Itselleni dealbreakereita ois jo ne karvat. Tykkään eläimistä, mutta en voisi nukkua niiden kanssa, koska olen allerginen. Enkä nukkuisi, vaikka pystyisinkin.

Vierailija
17/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kiva herätä siihen, kun seefferi pieraisee tai turskauttaa anaalirauhasesta lastit naamalle.

Vierailija
18/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs turvallisuus? Pieni turre jää asentoa vaihtavan alle...

Vierailija
19/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän nämä eläimet juuri toimivat pehmoleluina

Vierailija kirjoitti:

Meillä on 2 kissaa ja 1 mäyräkoira ja on ihan normaalia et tulee nukkuu viereen. Ja ei niitä punkkeja tule jos osaa hoitaa koiraa oikein, eikä koira ole likainen jos sitä säännöllisesti pestään. Ja ainakin ite saan nukuttua paremmin jos mul on kissa kainalossa. Ja ei kannata hankkia eläintä jos ei edes suostu ottaa samaan sänkyyn nukkumaan. Eläimet on perheen jäseniä eikä mitään hauskuudeksi hankittuja leluja.

Vierailija
20/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira on sellainen bakteeripesäke ja likakeko, etten päästäisi sänkyyn. Tuossa jos ei taudit leviä, niin ei sitten missään.

Osaatko selittää miten koira on sen enempää bakteeripesäke kuin mikään muukaan elävä olento. Toki jokaisella elävällä olenolla on bakteerikantansa, mutta miten se koiralla olisi suurempi kuin esim. ihmisellä? Mikrobiologia et höpinöistäsi päätellen ole, ainoastaan surkea koiravihaaja. Mitä tauteja kuvittelet hoidettujen lemmikkieläinten levittävän? Mustaa surmaa? Lemmikit eivät myöskään ole likaisia, jos omistaja on täysipäiväinen ja hoitaa eläimenä. Eläimet putsaavat myös itse itseään (voi tulla biologian tunnilta lintsanneelle yllätyksenä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän