Nainen mitä tekisit jos presidentti Trump tulisi iskemään sinua yökerhossa?
Antaisitko sille pimppiä ja ulisisit kuinka presidentti Trumppi antaa sinulle kyytiä?
Kommentit (25)
Antaisin vinkkejä parempaan meikkivoiteeseen...
Antautuisitte hiljaa uikuttaen, kuten jänniksille yleensäkin.
Antaisin pakit tietenkin. En pidä oranssinaamaisista blondeista.
En hae treffiseuraa geriatrianosastoilta. Vanhat papparaiset on out!
No hyi, antaisin pakit. Ällöttävä äijä.
Piehtaroisin hikisenä sängyssä ulisten sikiöasennossa odottaen heräämistä tästä elämäni karmeimmasta painajaisesta.
Antaisin pakit niin kuin muillekin limaisille vanhoille sedille. Etsin vain ikäistäni seuraa ja sitäkin mieluummin muualta kuin baarista känniääliöiden keskeltä
Hän vissiin pitää maksullisista, joten ehdottaisin seksiä miljoonasta.
N24
Upottaisin sormeni sen hiuksiin ja vähän haroisin. Oma mies on kalju ja vähän kaipaan tuntea hiukset sormien väleissä:)
Uhh. Ensin leikkaisin sen papan tukan lyhyeksi, sitten oksentaisin ja viimeiseksi sanoisin kiitos ja näkemiin.
Hankkiutuisin sille raskaaksi. Saisin varmaan aika hyvät elarit, ja ehkä jopa mut maksettas isolla summalla hiljaseks.
Vierailija kirjoitti:
Hankkiutuisin sille raskaaksi. Saisin varmaan aika hyvät elarit, ja ehkä jopa mut maksettas isolla summalla hiljaseks.
Siis mun salainen päiväuni on se, että tulisin raskaaksi Prinssi Harrylle, ja toki se rahakin siinä varmasti on ihan kiva juttu, mutta sitten mä voisin sanoa kaikille, että mun anoppi ja mun lapsen isoäiti on edesmennyt Prinsessa Diana! :D
Kyykistyisin ja avaisin housut, ottaisin kullin suuhuni ja imisin ja runkkaisin voimallisesti välillä hänen oranssia naamaansa kiimaisesti katsellen. Antaisin hänen laueta suuhuni. Pyytäisin hänet mukaani ja veisin kätensä hameeni alle, jotta hän voisi todeta, ettei alla ole alushousuja. Antaisin vähän sormella koitella märkää ja tiukkaa pilluani. Sen jälkeen pallo olisi hänellä jatkon suhteen.
Pyytäisin käyntikortin ja ehkä tarjoutuisin pidemmälle..että saisi vähän todisteita jotka olisivat hänelle epäedullisia ja sitten paljastaisin medialle tai kertoisin paljastavani😇ja sitten saisin toivon mukaan paljon rahaa..lasta sen kanssa en ikinä tekisi.
Tappaisin sen.