Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo suuttui löytäessään fb-profiilistani tykkäyksiä muille naisille

Vierailija
20.01.2017 |

Olemme olleet vaimon kanssa yhdessä nelisen vuotta. Vaimo ei ole koskaan aiemmin osoittanut mustasukkaisuuden merkkejä. Mutta eilen illalla hän päätti katsoa fb:ni läpi ja näki tykkäykseni muiden naisten kuviin. Tykkäykset ovat julkkisnaisten kuviin. Yhtäkään tutun kuvaa en ole tykännyt.
Vaimo suuttui niin että heitti astioita pitkin asuntoa. Mitä mieltä? Onko vaimoni sairaalloisen mustasukkainen? Vai olenko minä huono aviomies kun olen toiminut näin. Itse en laske tällaista pettämiseksi. Vaimoni näemmä laskee?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi on hullu

Vierailija
2/12 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. teiniprinsessa 16v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tällä kertaa pitää kysyä näin päin.

Kävin kokeeksi katsomassa yhden ystäväni profiilia. Minä en näe hänen sivultaan yksittäisiä muiden ihmisten kuvien tykkäyksiä, näen vain julkaisuja, joita hän on tykännyt ja/tai jakanut. En nyt oikein usko, että on edes mahdollista jonkun FB-sivulta nähdä hänen tykkäyksiään. Vai väitätkö, että jos minä tykkään Matin kuvasta niin mieheni Pekka voisi nähdä sen käymällä profiilissani?

Vierailija
4/12 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa tykätä ja toinen ei sais tollain reagoida. Tai sit se vaa tajus kuinka noloa se on et sää peukutat joka paikas. :D

Noloahan se on peukuttaa tollain jokasta kuvaa.

Vierailija
5/12 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai saa tykätä ja toinen ei sais tollain reagoida. Tai sit se vaa tajus kuinka noloa se on et sää peukutat joka paikas. :D

Noloahan se on peukuttaa tollain jokasta kuvaa.

Pitihän se jollakin tavalla kääntää niin päin, että mies on se nolo. Rivi huutonauruhymiöitä.

Vierailija
6/12 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/12 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme olleet vaimon kanssa yhdessä nelisen vuotta. Vaimo ei ole koskaan aiemmin osoittanut mustasukkaisuuden merkkejä. Mutta eilen illalla hän päätti katsoa fb:ni läpi ja näki tykkäykseni muiden naisten kuviin. Tykkäykset ovat julkkisnaisten kuviin. Yhtäkään tutun kuvaa en ole tykännyt.

Vaimo suuttui niin että heitti astioita pitkin asuntoa. Mitä mieltä? Onko vaimoni sairaalloisen mustasukkainen? Vai olenko minä huono aviomies kun olen toiminut näin. Itse en laske tällaista pettämiseksi. Vaimoni näemmä laskee?

Olet kuvottava ihmissaasta. Et ansaitse rakkautta. Kaltaisesi ihmiset kuolevat yksin.

Vierailija
8/12 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda vaimoa, skitso mikä skitso.

Vierailija
9/12 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vähä riippuu onko syytä olla mustasukkainen. Vaimosi saattaa pelätä omassa päässään että muiden tykkäily saattaa tarkoittaa enemmän. Itse naisena voin sanoo itse muutun mustasukkaiseksi herkästi kun mieheni kehuu muita naisia tai yleisesti otan itseeni kun ei tunnu siltä että riittäisin miehelleni... Kärsin itseluottamuksesta ja mistä tahansa huonosta itsetunnosta, mutta syytän miestäni miltein mistäkin kun muutun mustasukkaiseksi, vaikka ei olisi painavaa syytä epäillä.

Vierailija
10/12 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda vaimoa, skitso mikä skitso.

En ota kantaa tähän aiheeseen, mutta pisti silmään tuo skitso-sana ja sen yleinen käyttö haukkumasanana. Haluaisin kertoa ainakin miten minun kohdallani vihaisuus ilmenee, jos jotain kiinnostaa olla ennakkoluulottomampi ja ehkä ripauksen moniulotteisempi tiedoiltaan..

Olen itse skitsofreenikko, enkä ole ikinä viskonut astioita, kirkunut tai karjunut vaikka olisin ollut kuinka vihainen ihmisille. En juo tai ryyppää ja olen yleensä tunnettu ujohkona ihmisenä, joskin jos olen todella tutussa seurassa kuten mieheni, olen höpsö ja hassu. Ja kyllä, minullekin on oltu hyvin paskamaisia jotkut ihmiset menneisyydessäni. Itse asiassa minulle ovatkin monet sanoneet että olen jopa epäinhimillisen rauhallinen monissa ääritilanteissakin. Sen tavallaan patoaa sisälleen sen pahan olon ja ennemmin suunnittelee oman henkensä riistämistä kuin sitä että huutaisi jollekin. Ne asiat mitkä monille on helppoja, niin ne voivat minua taas äärettömästi stressata ja jännittää.

Ja kun puran pahaa oloani niin se on sitä että joko itken lähes äänettömästi, tärisen ja pulssini on vaarallisen korkea ja vain makaan tunteja ilman että pystyn tekemään mitään. Ja hyperventiloin joskus, välillä olen varma että kuolen vain pois kun sitä on pahan olonsa kanssa.. näihin auttaa vain se, että jos nukahdan tai sitten rauhoittava lääke varmaan. Tai sitten se että joku puhuu minulle rauhallisesti, koskettaa vaikka olkapäätäni ja halailee. Eli ei minusta muutu mikään monsteri vihaisena tai surullisena.

Sitten taas mitkä tilanteet muille on normaaleja, niin niitä minä jännitän etukäteen paljon. Olen vähän siis silloin sellainen itkuherkkä ja hysteerisen rauhaton, joskin en siis riehu vaan kroppani etsii "pakotietä". Vähän kuin katsoisi villiä jänistä joka kuikuilee ympärilleen ihmisten keskellä ja miettii mistä paeta metsään puiden siimekseen.

Vierailija
11/12 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kokeeksi katsomassa yhden ystäväni profiilia. Minä en näe hänen sivultaan yksittäisiä muiden ihmisten kuvien tykkäyksiä, näen vain julkaisuja, joita hän on tykännyt ja/tai jakanut. En nyt oikein usko, että on edes mahdollista jonkun FB-sivulta nähdä hänen tykkäyksiään. Vai väitätkö, että jos minä tykkään Matin kuvasta niin mieheni Pekka voisi nähdä sen käymällä profiilissani?

Jokaisen profiilista löytyy se toimintaloki, jossa on kaikki mitä olet fb:ssä tehnyt. Itsehän sen vain näkee, mutta eiköhän tässä hypoteettisessa tilanteessa se nainen sinne miehen facebookiin ole kirjautunut

Vierailija
12/12 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen profiilista löytyy se toimintaloki, jossa on kaikki mitä olet fb:ssä tehnyt. Itsehän sen vain näkee, mutta eiköhän tässä hypoteettisessa tilanteessa se nainen sinne miehen facebookiin ole kirjautunut

Ainiin ja jos toisen laittaa sinne tähtilistalle (mikä ikinä virallisesti onkaan), ilmoittaa fb kaikesta julkisesta mitä kyseinen henkilö on tehnyt, eli mm niistä tykkäyksistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan