Mies sanoi että jättää minut jos leikkautan hiukseni
Minulla on vähän yli olkapäisen ulottuvat hiukset mutta latvat ovat aika hamppuuntuneet. Sanoin että olen miettinyt polkkamallia johon mies tokaisi että etsii siinä tapauksessa uuden naisen. Mitäs nyt sitten, onko olemassa jotain ihmeainetta jolla tuon hampun saisi vielä korjattua?
Kommentit (48)
Jaa että mitäs nyt? No mä ehkä leikkaisin mieleiseni hiusmallin ja antaisin miehen mennä jos rakkaus tukan pituudesta on kiinni.
No enpä minäkään innostuisi, jos mies päättäisi tuosta noin vain muuttaa ulkonäköään radikaalisti huomioimatta mielipidettäni ollenkaan. Mutta aika törkeästi miehesi kyllä esitti asiansa.
Mä leikkaisin lyhyeksi ja nostaisin miehen kamat ulos.
Mitä jos sairastut ja menetät hiuksesi? Onko miehesi kanssasi vain ulkonäkösyistä. Jssap!
Jätä sinä typerys ja leikkauta itsellesi mieluinen malli.
M39
Mikään ihmelääke ei taida tuollaiseen hampuusiin auttaa. Palauttaisin äidilleen kasvamaan.
Täytyy sen verran puolustaa miestä, että tiedän useammankin parin jossa nainen on leikkauttanut nätin pitkän tukkansa ns. kananperseeksi ja miehen kiinnostus on lopahtanut. Parisuhde on kompromisseja. Mulla on nätti pitkä vaalea tukka ja mies on ehdottomasti sitä mieltä että sitä ei saa leikata täysin lyhyeksi. Enkä ole aikeissa sitä leikata vaikka helpompi olisi varmaan hoitaa lyhyttä tukkaa. Samaten oon itse sanonu miehelle että mitään kamalaa partaa ei sitten kasvata, koska mua oikein ällöttää kaikki rehottavat parrat..
Kyllä tuollasesta teosta ihan aiheellista jättääkin. Kukaan jaksa lyhythiuksisia naisia katella.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sen verran puolustaa miestä, että tiedän useammankin parin jossa nainen on leikkauttanut nätin pitkän tukkansa ns. kananperseeksi ja miehen kiinnostus on lopahtanut. Parisuhde on kompromisseja. Mulla on nätti pitkä vaalea tukka ja mies on ehdottomasti sitä mieltä että sitä ei saa leikata täysin lyhyeksi. Enkä ole aikeissa sitä leikata vaikka helpompi olisi varmaan hoitaa lyhyttä tukkaa. Samaten oon itse sanonu miehelle että mitään kamalaa partaa ei sitten kasvata, koska mua oikein ällöttää kaikki rehottavat parrat..
Mulla on nyt hiukset lanteille, kasvatin ne kahdeksan kananpersevuoden jälkeen. (Mies ei ota kantaa hiuksiin, elleivät ne ole hänen suussaan.) Paljon vähemmän tekemistä näissä pitkissä on, ne voi pestä, harjata, laittaa kiinni ja unohtaa...Kun taas se lyhyt vaati joka-aamuista värkkäämistä erilaisten tököttien ja rautojen kanssa. - Hiuslaatu a la Jukolan Jussi.
Miehesi on pinnallinen. Näillä ulkonäköasioilla voi testailla kumppanin arvomaailmaa...
Vierailija kirjoitti:
Kasvaahan ne hiukset takaisin:)sanot vaan,että kasvatat sitten takaisin!mutta loppujen lopuksi minusta polkkamalli ei ole niin radikaali jos sellaisen pitkistä hiuksista leikkaat.Ja on kumma mies,jos noin pienestä sinut jättää ja jos mies jotain partaa haluu kokeilla,niin sen nyt saa sitten nopeasti myös pois..kumman rajoittuneita näkemyksiä taas.
Minua ahdistaisi mies, joka yrittäisi painostaa (ihan missä asiassa tahansa). En ehkä osaisi enää arvostaa häntä.
Naisella kuuluu olla pitkät hiukset, etenkin nuorena. Lyhyet hiukset sopivat harvalle naiselle.
Saatko sinä jättää hänet jos hän kasvattaa ruman parran? Tai ajaa nykyisen, jota rakastat, pois? Minun poikaystäväni on juuri niin tekopyhä, että minulla pitäisi olla hiukset niin kuin hän tykkää, mutta inhoan hänen partaansa ja aina kun mainitsen siitä, hän kauhistelee kuinka minä olen hirviö, kun en pidä hänen parrastaan. Voi ääliö...
Minä leikkaisin hiukset ja katsoisin miehen kommentit sen jälkeen. Jos mies on niin pinnallinen, että (naisen) hiusten pituus on kynnyskysymys, niin sitten menköön.
Ei meillä ole kysytty puolin eikä toisin hiusten pituudesta lupia toiselta. Ihan itse kumpikin on päättänyt aina.
Ihan aiheellinen jättäminen ois.. Lyhythiuksinen nainen on, kuin pienimunanen mies.
Hieno mies, arvostan.
Olen itsekin jättänyt samasta syystä yhden tyttöystäväni, tosin tämä tapahtui vuosia sitten.
Miksi joillekin pitkät hiukset ovat kynnyskysymys? Onhan pitkät hiukset ihanat, jos ne ovat hyväkuntoiset, paksut ja sopivat kantajalleen. Mutta on myös kauniita muita malleja ja eri mallit sopivat erimallisille päille. On myös rumia lyhyitä hiuksia.
Todellinen karva paljastui. Miehen siis!