Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi että jättää minut jos leikkautan hiukseni

Vierailija
20.01.2017 |

Minulla on vähän yli olkapäisen ulottuvat hiukset mutta latvat ovat aika hamppuuntuneet. Sanoin että olen miettinyt polkkamallia johon mies tokaisi että etsii siinä tapauksessa uuden naisen. Mitäs nyt sitten, onko olemassa jotain ihmeainetta jolla tuon hampun saisi vielä korjattua?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet tai pitkät hiukset ovat kunkin oma asia. Silti miehenä arvostan naisella pitkiä hiuksia. Hänen hiuksensa ovat kuin siivet enkelillä. Tekee unelmaisen vaikutelman. Tietenkin hiustenhoitotyö lankeaa hiustensa kantajalle.

Vierailija
42/48 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä minäkään innostuisi, jos mies päättäisi tuosta noin vain muuttaa ulkonäköään radikaalisti huomioimatta mielipidettäni ollenkaan. Mutta aika törkeästi miehesi kyllä esitti asiansa.

No onpa radikaalia leikata hamppulatvat pois. Hiukset kasvavat takaisin, silloin ei voida puhua radikaalista muutoksesta.  Ja toisekseen, sinun mielipiteesi huomioinen ei tarkoita sitä, että täysin sen mukaan toimitaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen sitoutuminen riippuu karvojen pituudesta, kannattaa omaksua sama asenne; mies lentää kuin leppäkeihäs mistä tahansa erimielisyydestä.

Vierailija
44/48 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko sinä jättää hänet jos hän kasvattaa ruman parran? Tai ajaa nykyisen, jota rakastat, pois? Minun poikaystäväni on juuri niin tekopyhä, että minulla pitäisi olla hiukset niin kuin hän tykkää, mutta inhoan hänen partaansa ja aina kun mainitsen siitä, hän kauhistelee kuinka minä olen hirviö, kun en pidä hänen parrastaan. Voi ääliö...

No kai sinä edes sanot sille, että mikäs oikeus sulla sitten on puuttua mun karvoihin, kun et itse kestä samaa?

Vierailija
45/48 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua. Mulla on ollut eniten vientiä juuri polkkatukkaisena (pitkähkö polkka, pitenee hieman eteenpäin. Sellainen kun Jenna Dewan-Tatumilla;)). Itselläni on ollut siis kaikkia pituuksia. Oma mies tykkää myös polkasta eniten, kuulemma tosi sexy tää tumma kiiltävä polkka. Riippuu kasvoista/kokonaisuudesta mikä sopii.

Vierailija
46/48 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamppuisiin latvoihin auttaa hiusöljy!:)

Nykyään niitä on ihan markettien hiusosastoilla vaikka minkä merkkisiä. Hintaa 5-10€. Itse pistän aina hiusöljyä pari tippaa hoitoaineen sekaan ja lisäksi lisäilen sitä kuivien hiusten latvoihin. Tarkoitushan on jättää se öljy hiuksiin, ei siis pestä pois.

Tämä hiusrutiini on ollut mun kuivan, luonnonkiharan, vaalennetun tukan pelastus.

Ja sitten mieheesi: mitä hitsiä, sun kanssahan se mies seukkaa eikä tukkasi? Mitä jos tulisi vaikka syöpä/kilpparin vajaatoiminta ja tukka tippuisi sen takia. Itselläni on alaselkään ulottuvat hiukset ja mies rakastaa niitä, mutta on sanonut että rakastaisi minua vaikka olisin kalju.

Vierailija
47/48 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa vaan vähän kerrallaan, äläkä sano miehelle mitään. Se ei huomaa asiaa sanomatta.

Vierailija
48/48 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ikävää jos ei kysy toisen mielipidettä tuollaisessa asiassa. Tietenkään mies ei voi mitään vaatia, mutta mielestäni hänen mielipidettään kannattaa kuunnella. Häntähän sinä kuitenkin haluat ulkonäöllisesti miellyttää. ...

Minä ainakin haluan miellyttää itseäni ulkonäöllisesti ennen kaikkea. Mies saa toki esittää mielipiteitä, mutta hänen miellyttämisensä ei kuitenkaan mene omien toiveideni edelle.