Mies sanoi että jättää minut jos leikkautan hiukseni
Minulla on vähän yli olkapäisen ulottuvat hiukset mutta latvat ovat aika hamppuuntuneet. Sanoin että olen miettinyt polkkamallia johon mies tokaisi että etsii siinä tapauksessa uuden naisen. Mitäs nyt sitten, onko olemassa jotain ihmeainetta jolla tuon hampun saisi vielä korjattua?
Kommentit (48)
Jaa. Mä taas tykkään mun muijan lyhyestä tukasta. On aika makean näköinen, semmoinen poikamainen, vaikka on muuten seksikäs ja naisellinen.
M28
Miehet on idiootteja!
Oikeasti onko miehen mielestä ruma,t huonokuntoiset hiukset parempi juttu kuin hyväkuntoinen polkka joka kasvaa kuitenkin nopeasti pitkäksi?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ikävää jos ei kysy toisen mielipidettä tuollaisessa asiassa. Tietenkään mies ei voi mitään vaatia, mutta mielestäni hänen mielipidettään kannattaa kuunnella. Häntähän sinä kuitenkin haluat ulkonäöllisesti miellyttää. Monen miehen mielestä pitkä tukka naisella on vain paljon kauniimpi kuin lyhyt. Naisilla tuntuu olevan joku pakkomielle lyhyisiin hiuksiin, vaikka se ei ole heille edullista. Ohutkin pitkä tukka näyttää kauniimmalta kuin lyhyt.
vankasti eri mieltä. Ihmeen urautunut hiusmuoti nyt! Nuorilla naisilla on kaikilla ihan samannäköinen pitkä tukka, 13:lla tusinasta. BOORIING!
Joillekin se sopii, ei todellakaan kaikille. Nätti lyhyt malli on pukeva ja persoonallisempi kuin á la karjakko.
LOL
Käy kampaajalla ja jätä mies. Ei ole sinun arvoinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
No enpä minäkään innostuisi, jos mies päättäisi tuosta noin vain muuttaa ulkonäköään radikaalisti huomioimatta mielipidettäni ollenkaan. Mutta aika törkeästi miehesi kyllä esitti asiansa.
Tässä nyt ei taida olla kyseessä mikään kovin radikaali muutos.
Miksi joillekin pitkät hiukset ovat kynnyskysymys? Onhan pitkät hiukset ihanat, jos ne ovat hyväkuntoiset, paksut ja sopivat kantajalleen. Mutta on myös kauniita muita malleja ja eri mallit sopivat erimallisille päille. On myös rumia lyhyitä hiuksia.
*Ota teippi- ja sinettipidennykset ja saat omankin mielesi kirkastumaan. Näin tein minäkin. *
Tumppu kirjoitti:
Ihan aiheellinen jättäminen ois.. Lyhythiuksinen nainen on, kuin pienimunanen mies.
Sinä voisit varmaan seurustella pitkähiuksisen miehen kanssa, sehän on kuin pienirintainen nainen.
Miehellesi on tärkeintä minkä pituisia karvoja päässäsi kasvaa? Siinäpä oiva parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
No enpä minäkään innostuisi, jos mies päättäisi tuosta noin vain muuttaa ulkonäköään radikaalisti huomioimatta mielipidettäni ollenkaan. Mutta aika törkeästi miehesi kyllä esitti asiansa.
Radikaali muutos, jos hiusten pituus lyhenee yhden kolmasosan? Mikä on sinun mielestä pieni muutos ulkonäössä?
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mä taas tykkään mun muijan lyhyestä tukasta. On aika makean näköinen, semmoinen poikamainen, vaikka on muuten seksikäs ja naisellinen.
M28
Katsoppa, tulihan sieltä tyttönenkin joka haluaisi olla mies keskusteluun mukaan.
Jos mies jättäisi minut hiusten takia, olisin vain onnellinen päästessäni eroon sellaisesta idiootista. Aito rakkaus ei ole riippuvainen toisen ulkonäöstä. Noin pinnallinen mies varmaan jättäisi naisen sitten jos tämä esimerkiksi onnettomuudessa menettäisi kätensä tai sairauden takia menettäisi hiuksensa. Todella ihailtavaa tuollainen ulkonäkökeskeisyys, eiku....
No tuo miehen asenne on minusta ehdottomasti isompi ongelma kuin sun tukan kunto. Mies voi esittää toiveita, muttei käskytä tai uhkaile. Piste.
Jos nyt kumminkin itse haluat tehdä latvoillesi jotain, niin voit käyttää kaksihaaraisten hiusten tehohoitoon tarkoitettuja latvahoitoaineita, jotka korjaavat latvan seuraavaan pesuun asti. Sellaisia ovat mm. nämä:
http://www2.corded.org/asiakkaat/nbg/hiusstudiokristiina.fi/kauppa/inde…
https://www.sokos.fi/fi/sokos/wella-sp-perfect-ends-latvahoito-40-ml
Muista ei ole kokemuksia, mutta googleta latvahoitoaine tai kysy hiustuotteita myyvästä kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28
Katsoppa, tulihan sieltä tyttönenkin joka haluaisi olla mies keskusteluun mukaan.
Kuule älä ämmä soita suuta.
Jos sulla on jäänyt joku teinivaihe päälle, niin se on sun ongelma.
Jospa se olikin vain sun miehesi mielipide "huumorilla" höystettynä. Mun mies sanoi joskus, että hakee eroa, jos joskus luovutaan 120cm leveästä sängystämme. Ei tullut mieleenkään,että olisi ollut tosissaan, samoin hiusten leikkaamisesta lyhyeksi on samaa mieltä.
Sänky on jo vaihdettu leveämpään, ehkä vaihtaa naista kun leikkautan hiukset lyhyeksi.
Ehkä salaa jopa toivon että vaihtaisi.....
Jos mieheni olisi kommentoinut noin, olisin sanonut että lähdepä sitten heti etsimään, minä pakkaan sillä aikaa tavarasi. Ei voi olla parisuhteen tila hiustenpituudesta kiinni.
Jätä se idiootti ja leikkauta itsellesi mieluinen tukka.
-M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28
Kuule älä ämmä soita suuta.
Jos sulla on jäänyt joku teinivaihe päälle, niin se on sun ongelma.
Suloista!
Muija leikkas miestukan lapsen saannin jälkeen. Itse aloin pettään ja lähden tästä heti kun lapsi vähän kasvaa.
Jos kertoisit, ap, miehellesi minun traagisen tarinani.
Minun miehelläni oli ihana pitkä vaalea tukka, joka oli oikeasti hänen ulkonäössään se tärkein asia, joka aikoinaan kiinnitti huomioni. Nykyään sillä huijarilla on millin sänki. Sekin toki parempi kuin juice-look, joka olisi toinen vaihtoehto. Jättäminen ei ole ratkaisu, kun on kaksi lasta ja onnellinen perhe.
Mielestäni ikävää jos ei kysy toisen mielipidettä tuollaisessa asiassa. Tietenkään mies ei voi mitään vaatia, mutta mielestäni hänen mielipidettään kannattaa kuunnella. Häntähän sinä kuitenkin haluat ulkonäöllisesti miellyttää. Monen miehen mielestä pitkä tukka naisella on vain paljon kauniimpi kuin lyhyt. Naisilla tuntuu olevan joku pakkomielle lyhyisiin hiuksiin, vaikka se ei ole heille edullista. Ohutkin pitkä tukka näyttää kauniimmalta kuin lyhyt.