Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, voisitko seurustella 176cm pitkän miehen kanssa, jos..

Vierailija
20.01.2017 |

olet itse lyhyempi?

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa....176 cm on täysin normaali pituus suomalaiselle miehelle.

On jopa muutaman sentin verran yli sen  suomalaisten miesten keskipituuden

Tarkoitan siis tällä  meitä niitä suomalaisia , joiden suvut ovat täältä kotoisin ja täällä asuneet  ikimuistoisista ajoista lähtien,eli siis  sitä väestöämme jota täällä perinteisesti on eniten asunut.

Siis suomalaista geeniperimäämme: karjalaisia,hämäläisiä,savolaisia, kainuulaisia,pohjalaisia ym. Suomen heimoja ja niiden sekoituksia,sekä keskipituutta näistä kaikista.

Vierailija
62/77 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olen 155 cm ja kaikki lyhyet miehet, jotka pyrki seuraan, olivat hirvittävän alemmuuskompleksisia. Yrittivät pomottaa, tärkeillä ja rehvastella, ilmeisesti kerrankin uskalsivat yrittää, kun on itseään lyhyempi vastassa. Ei onnistunut, mikään ei ole pahempi turnoff kuin mies heikolla itsetunnolla. Sieltä löytyy pahimmat öykkärit ja päsmärit. Juu, kyllä varmaan 'syvällä shishimmishään' hekin ovat ihania, herkkiä ja vaikka mitä, mut miksi vaivautua? Löytyy kuitenkin miehiä, joilla on terve itsetunto, eikä halua toisten latistamiseen, jotta itse näyttäisi paremmalta.

Joku on nähtävästi korkannut viikonlopun alkaneeksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan pitkä. Mieluummin lyhyempi.

Vierailija
64/77 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut 193-senttinen ja 175-senttisen kanssa. Pidempi oli luonnevikainen, mutta veikkaan sen olleen lähtöisin aivoista, eikä pituudesta.

Vierailija
65/77 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorempana (alle 20-v) hirveä pituuskompleksi, miehen piti olla väh 185 cm, mielellään yli 190cm. Nyt 24-vuotiaana seurustelen 175-senttisen miehen kanssa, joka on maailman ihanin ja olen häneen korviani myöten rakastunut! Ei voisi vähempää kiinnostaa miehen pituus enää :)

Vierailija
66/77 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla vähintään 15 cm pitempi kuin minä, että voin tepastella kunnon piikkikoroilla näyttämättä naurettavalta ;)

Vierailija
67/77 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se 189cm miehen jälkeen vähän vaikeaa...

Vierailija
68/77 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin ennen 175cm miehen kanssa ja se oli kauheaa. Vaikka mies oli muuten tosi ihana, niin se pituus vaivasi minua koko ajan. Piti miettiä, millaisia korkoja uskaltaa käyttää, koska en halua olla miestä pidempi. Minulla ei ole mitään muita ulkonäköön liittyviä kriteerejä, mutta haluan kyllä nykyään, että mies on pitkä. Aivan samalla tavalla hyväksyn ja ymmärrän miesten kriteerejä, joku ei halua lihavaa vaimoa jne..

Itse olen 167cm, nykyinen mies 189cm ja tämä on oikein hyvä näin. En toki valitse miestäni pituuden mukaan, mutta jos tarjolla on kaksi yhtä hyvää vaihtoehtoa, mutta heillä on 10cm pituusero, valitsen miettimättä pidemmän.

Vierailija
69/77 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 164cm, minä 165. Eksät ovat olleet pidempiä, pisin reilu 190cm. On mukavampaa seurustella jotakuinkin omanpituisen kanssa, mutta pituus ei sinänsä ole ratkaiseva tekijä minulle parinvalinnassa. On niin paljon muita tärkeämpiä asioita.

Vierailija
70/77 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka paheksutte meitä, joilla on toive miehen pituudesta, eikö teillä itsellänne tosiaan ole mitään ulkoisiin ominaisuuksiin liittyvää toivetta tai jopa kriteeriä puolison valinnan suhteen? Toki henkiset arvot ja luonne ovat ne tärkeimmät asiat, mutta en nyt suorilta bimboksi tuomitse, jos pitää esimerkiksi tummatukkaisista miehistä.....

Vierailija
71/77 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää olla vähintään 15 cm pitempi kuin minä, että voin tepastella kunnon piikkikoroilla näyttämättä naurettavalta ;)

No sinäpäs se oikein kukko sitten  kannuksinesi oikein siinä tepastellessasi  oletkin ! Miehen ei kai siinä sitten auta kuin alistua pituusvaatimuksiisi....

Vierailija
72/77 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka paheksutte meitä, joilla on toive miehen pituudesta, eikö teillä itsellänne tosiaan ole mitään ulkoisiin ominaisuuksiin liittyvää toivetta tai jopa kriteeriä puolison valinnan suhteen? Toki henkiset arvot ja luonne ovat ne tärkeimmät asiat, mutta en nyt suorilta bimboksi tuomitse, jos pitää esimerkiksi tummatukkaisista miehistä.....

Ei ole. Olen seurustellut normaalien, rumien ja komeiden kanssa. Tummien, vaaleiden. Akneihoisten, sileäposkisten. Ylipainoisten, laihojen. Ulkonäölle ei ole mitään kriteereitä. Saattaa kuulostaa teistä "miehen pitää olla vähintään 185" todella kummalliselta, mutta meissä naisissa on paljon kaltaisiani. Vain luonne ratkaisee.

Vierailija
73/77 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin ennen 175cm miehen kanssa ja se oli kauheaa. Vaikka mies oli muuten tosi ihana, niin se pituus vaivasi minua koko ajan. Piti miettiä, millaisia korkoja uskaltaa käyttää, koska en halua olla miestä pidempi. Minulla ei ole mitään muita ulkonäköön liittyviä kriteerejä, mutta haluan kyllä nykyään, että mies on pitkä. Aivan samalla tavalla hyväksyn ja ymmärrän miesten kriteerejä, joku ei halua lihavaa vaimoa jne..

Itse olen 167cm, nykyinen mies 189cm ja tämä on oikein hyvä näin. En toki valitse miestäni pituuden mukaan, mutta jos tarjolla on kaksi yhtä hyvää vaihtoehtoa, mutta heillä on 10cm pituusero, valitsen miettimättä pidemmän.

Ihan turhaa tällaista miinustella. Minä ainakin hyväksyn ulkonäkövaatimukset ja minulla niitä on itsellänikin. En tosin koe, että tuossa pituudessa pitäisi vielä varsinaisesti olla ongelmaa miehen pituuden kanssa ellei vertaile sitten omaa miestään muihin miehiin. Kuitenkin jos tykkää pidemmistä miehistä, niin voi tietenkin sellaisen ottaa jos mieluisa löytyy.

t. M 175cm

Vierailija
74/77 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyrvän koko ratkaisee. Jos on pitkä ja paksu, niin itse mies saisi olla lyhyempikin.

Vierailija
75/77 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Olen seurustellut normaalien, rumien ja komeiden kanssa. Tummien, vaaleiden. Akneihoisten, sileäposkisten. Ylipainoisten, laihojen. Ulkonäölle ei ole mitään kriteereitä. Saattaa kuulostaa teistä "miehen pitää olla vähintään 185" todella kummalliselta, mutta meissä naisissa on paljon kaltaisiani. Vain luonne ratkaisee.

Onnea, olet hieman parempi, kuin me yksinkertaiset tallaajat, jotka haluavat kumppanin miellyttävän jollakin tavalla silmää, emmekä älyä henkisten ominaisuuksien päälle. :)

Vierailija
76/77 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea, olet hieman parempi, kuin me yksinkertaiset tallaajat, jotka haluavat kumppanin miellyttävän jollakin tavalla silmää, emmekä älyä henkisten ominaisuuksien päälle. :)

No niin kai minä sitten olen, kiitos ;).

Vierailija
77/77 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 175cm ja olen naimisissa miehen kans, joka on myös 175cm. Tosin se väittää olevansa sentin pidempi! :-D Kun seistään, sen hartiat on paljon korkeammalla, mutta kun istutaan se on lyhyempi, koska mulla on kai pidempi selkä.

Se on, mikä on, rakastan sitä silti! :-D Vaikka oishan se kiva olla kunnolla pienempi ja tuntea itsensä vähän naisellisemmaksi, mut näillä mennään...