Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko seurustella 176cm pitkän miehen kanssa, jos..

Vierailija
20.01.2017 |

olet itse lyhyempi?

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin, ei haittaisi vaikka mieheni olisi kymmenen senttiä pidempi kuin nyt, ei vaikuttaisi mihinkään.

Vierailija
42/77 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan mies on vähintään itseni pituinen, niin se riittää. Tiedän, että tämäkin "vaatimus" on vähän hölmö ja pinnallinen, mutta minkäs teet. Ja koskaan ei kyllä ole tullut vastaan tilannetta, että muuten sopivan miehen kanssa tyssäisi pituuteen. Olen itse 168cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, omani on nimittäin 174 enkä vaihtais sitä.

Vierailija
44/77 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun on 160-senttinen niin kaikki yleensä miehet käy pituuden puolesta eli ovat pidempiä. Kaksmetrisen kanssa olisimme jo aika hassunnäköinen pari.

Vierailija
45/77 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Olen myös seurustellut itseäni lyhyemmän miehen kanssa eikä se miehen lyhyempi pituus aiheuttanut mitään ongelmia suhteessa.

Vierailija
46/77 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tätä pituushössötystä. En ole koskaan aikaisemmin kuullut/tajunnut, että miehen pituuden pitäisi olla jokin merkittäväkin asia pariutumisen kannalta. Olen elänyt siinä kuplassa, että mm. luonne ja persoonallisuus ovat niitä oleellisesti tärkeitä asioita...

Anteeksi mutta pidän sellaisia ihmisiä todella yksinkertaisina, joille jokin pituus on yksi tärkeimmistä kriteereistä. Että alle jonkin maagisen rajan, niin nou nou, ei kelpaa.

Vierailija
47/77 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 178cm pitkä eikä mulle tuota mitään ongelmaa seurustella itseäni lyhyempien kanssa. Minulle mieluisin pituus miehellä on 170-180cm, mutta eipä se pituus ole kovin keskeinen kriteeri. Nykyiseni on 193-senttinen, eikä sekään haittaa, lyhyillä miehillä vaan on usein söpömpi ruumiinrakenne.

Vierailija
48/77 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ap kuitenkin oikeasti 176 cm pituinen MIES, huonohkolla itsetunnolla varustettuna?

Vierailija
49/77 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pirua ne sentit siinä vaikuttaa?!  Minä seurustelen ihmisen kanssa en senttien tai kilojen.

Itse olen 167 cm ja mies 170. Yhdessä oltu 17 vuotta. Kaikki entiset poikakaverit olleet kuka minkäkin pituisia, se on mulle ainakin toisarvoinen asia.

Vierailija
50/77 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ei 183 cm pitkän miehen kanssa.

Vierailija
51/77 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen kuule seurustellut itseäni lyhyemmänkin miehen kanssa, joten kyllä. Itse asiassa jos pelkkää pituutta katsotaan, niin alle 175 cm on minulle mieluisin.

T. 165 cm

Vierailija
52/77 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 176 cm miehen pituutena mitenkään lyhyt ole mielestäni, sellanen lyhyehkö normaali. Joku 173 alkaa sitten olla jo lyhyt.

T: 180 cm nainen

Vierailija
53/77 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko ap kuitenkin oikeasti 176 cm pituinen MIES, huonohkolla itsetunnolla varustettuna?

Mikä huonoa itsetuntoa siinä on, että kysyy? Mielestäni on olennaisen tärkeää saada tietoa siitä, että millaisena näyttäytyy muiden silmissä, jotta osaa suhteuttaa käyttäytymisensä eri tilanteissa. Älkääkä viitsikö selittää mitään, että voit toimia miten haluat riippumatta siitä miten muut ajattelevat. Tottakai voit, mutta jos haluat tulla toimeen ihmisten kanssa, niin sinun tulee ottaa huomioon myös mitä sinusta ajatellaan. 

Vierailija
54/77 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai.

Vierailija
55/77 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nippa nappa. Alkaa olemaan liian pitkä.

Nainen163cm

Vierailija
56/77 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä pituudella oikeasti ole mitään väliä. Ei kai kukaan ketään hylkäisi jos etsii alle 175cm pituista ja mies onkin 176? "Oot tosi mukava, meillä on samanlaiset arvot, olet hyvännäköinen mutta sori sentti liikaa pituutta, hyvästi"

Vierailija
57/77 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä pituudella oikeasti ole mitään väliä. Ei kai kukaan ketään hylkäisi jos etsii alle 175cm pituista ja mies onkin 176? "Oot tosi mukava, meillä on samanlaiset arvot, olet hyvännäköinen mutta sori sentti liikaa pituutta, hyvästi"

Naisten kriteerit miesten suhteen ovat nettideittailussa suurin piirtein tuota luokkaa. Väärä sanavalinta profiilitekstissä on myös turn off. 

Vierailija
58/77 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä nippa nappa. Alkaa olemaan liian pitkä.

Nainen163cm

No ei ala. Olen 175cm ja tapailen 160cm naista ja oikein hyvin onnistuu pussailu. 

Vierailija
59/77 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän mä teenkin. Kumppani 176 cm, minä 161 cm.

Vierailija
60/77 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen 155 cm ja kaikki lyhyet miehet, jotka pyrki seuraan, olivat hirvittävän alemmuuskompleksisia. Yrittivät pomottaa, tärkeillä ja rehvastella, ilmeisesti kerrankin uskalsivat yrittää, kun on itseään lyhyempi vastassa. Ei onnistunut, mikään ei ole pahempi turnoff kuin mies heikolla itsetunnolla. Sieltä löytyy pahimmat öykkärit ja päsmärit. Juu, kyllä varmaan 'syvällä shishimmishään' hekin ovat ihania, herkkiä ja vaikka mitä, mut miksi vaivautua? Löytyy kuitenkin miehiä, joilla on terve itsetunto, eikä halua toisten latistamiseen, jotta itse näyttäisi paremmalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme