Nainen, voiko tanssimisestasi päätellä millainen olet sängyssä?
Kommentit (47)
Voi. En tanssi enkä harrasta seksiä.
Ei mun kohdalla.
Olen äärimmäisen seksuaalinen ja intohimoinen ja haluan seksiä monta kertaa viikossa, teen lantiollani oikeinkin kivaa, olen sitten päällä tai alla tai edessä.
Tanssimisesta en pidä ollenkaan ja rytmitaju on huono.
Mutta peniksen kanssa rytmi ja keinutus ja kaikki tapahtuu ihmeellisen luonnostaan.
Oi kun alkoikin taas tehdä mieli <3
Tapailin miestä, joka oli itse oppinut loistavaksi tanssijaksi. Oikeasti sellainen että kun hän tanssi, ihmiset kääntyivät katsomaan kuin esitystä ja seurasivat loppuun asti tarkkaavaisina.
Sängyssä huonoin mies, jonka kanssa olen ollut :(
Ehkä se tosiaan ´voi mennä tanssiminen ja seksi käsikädessä. Mies vihaa tanssia ja jos humalassa tanssii, näkee 80- luun liikkeitä ja sängyssä hän on yksinkertainen ja siveä. Ja uskon että hän on niin avoin minulle kun vain voi koska hän kertoi minun olevan hänen eka, ja jopa perheen jäsenet ja parhaat kaverit sanoi minulle samaa.
En tiedä voiko omasta tanssimisestani mitä päätellä, mutta yhden suhteen (siis naisen kanssa) aloitin, koska tyypin kanssa oli niin ihana tanssia hitaita. Täydellinen pehmeä tatsi!
Vierailija kirjoitti:
Ei voi omalla kohdallani. En osaa tanssia, olen tönkkö, rytmitajuton, vaivaantunut ja estoinen. Sängyssä olen varsin erilainen.
EHKÄ hitaista voi päätellä jo vähän ainakin jos suudellaan samalla.
Hah ei voi jos syttyy enemmän sanoista kuin teoista ;)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tanssiessa todella seksikös. Hyvät muuvit ja kropan liikkeet. Rakastan musiikkia ja tanssimista. Sängyssä olen lahna. En sitten tiedä, onko sillä merkitystä, että meillä 15 vuoden yhteiselo mieheni kanssa.
Laitan musa soimaan
Minä tanssin villisti ja flirtistikin, mutta ei yhtään kiinnosta hikoilu ja ähkiminen sängyssä.
Ilmeisesti voi jos ei osaa tanssia eikä ole seksiäkään :(
En tanssi, mutta mieheni ja rakastajani pitävät minua huippu hyvänä rakastelijana. Itse olen jäävi arvostelemaan.
Kyllä se tanssiminen Jotain kertoo. Miten ilmennät tietynlaista energiaa ja kehon että mielen yhteyttä, seksuaalisuuttakin.
Itse tanssin tosi hyvin intuitiivisesti, mutta en jos aletaan opettamaan ja laskemaan askelia ynnä muuta. Olen kosketuksissa aistillisuuteen helposti. Pystyn menemään musiikin ja tunnelman mukaan, ikäänkuin irtautumaan todellisuudesta eri ulottuvuuteen, syttymään, nauttimaan.
Seksistä en osaa sanoa, ei ole niin kokemusta. Fantasiatasossa tiedän. Reaalitasossa epäilisin että jos luottamuksen kynnys on ylitetty ja samalla arkuuden, ja on kemiaa.., vapautuneisuutta, eikä kumppani mieti kaavoja yritä mitään paskaa, niin olen yllätyksellinen intohimoinen, syttyvä ja sytyttävä tekijä ja rakastaja.
Mullon taipumus liikaan mietintään, niin tavallaan jopa spontaani antaa mennä vaan tunteiden mukaan tyyli voisi käydä, mutta se on riskialtis tyyli jälkeenpäin ajatellen. Jos olisin alunperinkin alkanut sekstailemaan laajemmin ja enemmän, niin voisin kuvitella että sitoutumisista irrallinen seksisuhteiden (hyvien) harrastaminen olisi voinut käydä ok, koska pystyn irtautumaan vaikka fantasian tasolle ja vapaus on tärkeää. Toisaalta jäisin kuitenkin miettimään jne, sitten olen herkkä, mitä sielukin sanoisi vai olisi ollut menossa mukana.
Joka tapauksessa tunnen hyvää fiilistä tanssin että seksin suhteen, sillä kaikella on yhteys sydämeen ja sieluun ja ne tanssivat yhteen, mun kohdalla. Näin on hyvin.
Vierailija kirjoitti:
En tanssi, mutta mieheni ja rakastajani pitävät minua huippu hyvänä rakastelijana. Itse olen jäävi arvostelemaan.
Uskotko heitä?
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. En tanssi mutta seksiä harrastan villisti useita kertoja viikossa :)
Et ymmärrä logiikkaa. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Voi. En tanssi enkä harrasta seksiä.
Satutko houkuttelemaan kärpäsiä ihan vaan maatessasi? Oikeasti ei kiinnosta, et elä.
Olen sen verran hyvä tanssija, että olen esiintyvässä ryhmässä. Rakastan tanssimista ja liike tulee luonnostaan. Mutta seksissä olen huono. Puolisonikin on sanonut, ettei tanssitaitoni näy makuuhuoneessa ollenkaan.
En tiiä ku en oo koskaan seksiä harrastanut. Mut vois ehkä jopa päätellä. Seurassa ujostuttaa mut kun ollaan muiden katseilta piilossa ni mikään ei pidättele 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Balettinainen saa haarat hyvin auki mutta myös potkii aina välillä.
Katutanssinainen on maskuliinisen himokas ja osaa tehdä juttuja käsillään.
Nykytanssinainen on dramaattinen ja saattaa äkillisesti romahtaa miehen päälle.
Jazztanssinainen liikkuu kevyesti ja on liukas mutta looginen.
Vatsatanssinainen osaa tuoda vartalonsa hyvin esille ja hallitsee monotoniset liikkeet.
Aah, mikä hauska ja oivaltava kiteytys! Kiitos, tulin hyvälle tuulelle! Kirjoita kirja, se voisi olla hauska
Ei päde minuun. Mulla se suuri ero näiden kahden välillä on, että tanssiessa mulla on vaatteet päällä ja seksissä joudun olemaan alasti. Olen musikaalinen ja supliikki-ihminenkin, flirttailu on helppoa niin tanssilattialla kuin muissakin sosiaalisissa tilanteissa, mutta minua ahdistaa kovasti olla alasti jos joku näkee.
Olen parempi sängyssä pilkkopimeässä kuin valoisassa, mutta jo se että preferoin pilkkopimeää tekee minusta estyneen ja huonon rakastajan.