Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kiusaa viipymällä

Vierailija
19.01.2017 |

Kun odotan kotona. Aina silloin pitää saada vähän venyttää jotain kaupassa tai baarissa käyntiä, tuntikausia. Sitten kun soitan perään tämä lässyttää perään, että tulen kulta heti kohta. Heti kohta on yleensä tunti ja matkaa muutama sata metriä.

Miehen äiti on käynyt paljon työmatkoilla kun mies oli pieni. Haluaako se nyt saada äidistään jonkin otteen tällä akka odottaa kotona-leikillä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä soittele perään ja lähde itsekin viihteelle säännöllisesti ja etukäteen ilmoittamatta. Jos suhteenne kestää sitä, niin jatkakaa ihmeessä, minä en tuollaisen äijän kanssa olisi yhtään.

Katsopa nykypäivän miehiä. Tähän on tyydyttävä jos seksiä haluaa.

Jos parisuhteessa ollessaan kokee, että johonkin on "tyydyttävä", niin on ehdottomasti parempi ruveta sinkuksi. Eihän sellainen suhde ole mistään kotoisin, jossa pitää vain kärvistellä, koska parempaakaan ei ehkä voisi saada. 

Vierailija
22/23 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelläni on tapana jäädä suustaan kiinni, enää se ei niinkään haittaa mutta aiemmin kun lapset oli pieniä, mun piti saada auto omaan menooni tai päästä esim lenkille, saatoin soittaa perään. Kerran se oli taas jäänyt suustaan kiinni (en soittanut) tuli kotiin ja kertoi naureskellen että olivat kaverin kanssa lyöneet vetoa kumman vaimo soittaa aiemmin.

Aivan kuin minä soittelisin aivan alvariinsa pikku viivästysten takia. Silloin päätin että ikinä en enää soita. Enkä ole soittanut. Päinvastoin mies soittaa jos viivästyy sovitusta/oletetusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ainoa asia, mitä sinun kannattaisi miettiä, on se, että oletko oikeasti onnellinen tuollaisen kanssa? Kaikki eivät vaan sovi kaikille ja joskus pääsee helpommalla, jos antaa olla ja etsii jonkun sopivamman.

Mun mielestäni siinä menee jo raja, että jos toistuvasti pahoittaa mieltänsä jonkun asian takia ja toinen ei tule yhtään vastaan, vaikka tietää sen olevan toiselle suunnattoman ahdistavaa. Silloin on vaan parempi jatkaa eri teillä. On se itse asia sitten ihan mikä tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi