Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kiusaa viipymällä

Vierailija
19.01.2017 |

Kun odotan kotona. Aina silloin pitää saada vähän venyttää jotain kaupassa tai baarissa käyntiä, tuntikausia. Sitten kun soitan perään tämä lässyttää perään, että tulen kulta heti kohta. Heti kohta on yleensä tunti ja matkaa muutama sata metriä.

Miehen äiti on käynyt paljon työmatkoilla kun mies oli pieni. Haluaako se nyt saada äidistään jonkin otteen tällä akka odottaa kotona-leikillä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun sillä on toinen.

Vierailija
2/23 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi odotat, etkä tee esim. itseksesi jotain? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääntö nro yksi: älä soita perään!

Sääntö nro kaksi: kun mies lähtee kauppaan/baariin/pois kotoa, sinunkaan ei ole pakko jäädä kotiin odottamaan. Paitsi silloin, jos sinut on kiinnitetty ketjulla kaasuhellaan.

Vierailija
4/23 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun sillä on toinen.

En usko.

Vierailija
5/23 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääntö nro kaksi: kun mies lähtee kauppaan/baariin/pois kotoa, sinunkaan ei ole pakko jäädä kotiin odottamaan. Paitsi silloin, jos sinut on kiinnitetty ketjulla kaasuhellaan.

Se onkin hauskaa kun lähden vaikka pariksi tunniksi kirjastoon. Soittelee ihmeissään perään mihin jäin.

Ja juu, on oltu pois. Ihan kiusalla olen odotuttanut. Onko tällaisia miehiä enemmänkin?

AP

Vierailija
6/23 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty keskittymään.

Vierailija
7/23 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä soittele perään ja lähde itsekin viihteelle säännöllisesti ja etukäteen ilmoittamatta. Jos suhteenne kestää sitä, niin jatkakaa ihmeessä, minä en tuollaisen äijän kanssa olisi yhtään.

Vierailija
8/23 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua ongelmaa. Anna miehen tulla kun tulee.

Vierailija
9/23 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies viipyy aina paskalla tunnin ja se käy kahdesti päivässä paskalla. Ei tartte perään soitella, käyn vaan oven takana kysymässä: Ootko hengissä, tarviitko apua?

Vierailija
10/23 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se onkin hauskaa kun lähden vaikka pariksi tunniksi kirjastoon. Soittelee ihmeissään perään mihin jäin.

Ja juu, on oltu pois. Ihan kiusalla olen odotuttanut. Onko tällaisia miehiä enemmänkin?

AP

On, heitä kutsutaan alkoholisteiksi.

Vierailija
11/23 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Oijoi, sinähän olet ihan revitellyt ja kokeillut rajojasi menemällä kirjastoon! Wautsiwau! :D Mies tietää sinun olevan todellinen nössö hiirulainen ja hänestä riippuvainen, joten hän tekee niin koska voi. Sinä et ikimaailmassa pysty jättämään miestä vaikka hän mitä tekisi. Kuinka vanha olet? 18?

Vierailija
12/23 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Oijoi, sinähän olet ihan revitellyt ja kokeillut rajojasi menemällä kirjastoon! Wautsiwau! :D Mies tietää sinun olevan todellinen nössö hiirulainen ja hänestä riippuvainen, joten hän tekee niin koska voi. Sinä et ikimaailmassa pysty jättämään miestä vaikka hän mitä tekisi. Kuinka vanha olet? 18?

Olen 30 ja sinä et nyt taida olla sopiva ihminen kommentoimaan tällaisiin ketjuihin.

Vierailija
13/23 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ai että mies tahallaan kiusaisi aloittajaa? Nyt tulee harhaista settiä. Oikessa suhteessa rakastetaan ja liikutaan kylillä ilman pelkojakin. Aloittajana odottelisin miestä ihan rauhassa kotiin :-)

Vierailija
14/23 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä soittele perään ja lähde itsekin viihteelle säännöllisesti ja etukäteen ilmoittamatta. Jos suhteenne kestää sitä, niin jatkakaa ihmeessä, minä en tuollaisen äijän kanssa olisi yhtään.

Katsopa nykypäivän miehiä. Tähän on tyydyttävä jos seksiä haluaa.

Vierailija
15/23 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Onhan noita. Välillä kyllä ärsyttää.

Vierailija
16/23 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, lähdin mm. kauppaan ja kerron käyneeni yhdellä jos ihmettelee ;-)

Vierailija
17/23 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkösi ei muutenkaan riittäisi?

Vierailija
18/23 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet takertuva kontrolloija ja läheisriippuvainen. Jos olisin sinun kumppani, minäkin keksisin keinoja paeta tutkaasi. Ahdistavaa.

Vierailija
19/23 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin ahdistaisi hirvesti, jos tietäisin että minua odotetaan kotona kelloa vahtien kuin kissa pistoksissa. Miksi sinulle on niin tärkeää tietää, mihin aikaan miehesi tulee? Ovatko sinun tekemisesi hänen suunnitelmistaan riippuvaisia?

Eri asia, jos on sovittua yhteistä menoa tai esim. lasten takia jonkun on oltava kotona. Minä ja mieheni ollaan lapsettomia, joten ei meidän tarvitse tietää, milloin toinen on tulossa eikä normaaleista menoista (kauppa, kirjasto, treenit...) tarvitse raportoida.

Vierailija
20/23 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pysty keskittymään.

Kuulostaa siltä, että AP:lla ja miehellään on joku outo läheisriippuvuuteen perustuva valtapeli jatkuvasti käynnissä. Ei jatkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi