Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autoton työtön

Vierailija
19.01.2017 |

Minulla ei ole autoa käytössä. Kotoani on 4km matkaa lähimmälle pysäkille josta menee kaupunkiin pikavuorot. Voiko työkkäri velvoittaa minut kävelemään pysäkille (talvisin) tai pyöräilemään? Kaupungissa esim lähinnät työkkärin kurssit jos nyt en töitä pian löydä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä pääset töihin, jos et työkkärin kurssille?

Mistä sellainen 3 tunnin raja työmatkoihin on nyt ilmaantunut? Minä myyn autoni pois ja olen autoton, missään ei ole alle 3 tunnin matkan päässä töitä - tai sehän olisi 6 tuntia edestakaisin.

Vierailija
22/23 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sellainen 3 tunnin raja työmatkoihin on nyt ilmaantunut? Minä myyn autoni pois ja olen autoton, missään ei ole alle 3 tunnin matkan päässä töitä - tai sehän olisi 6 tuntia edestakaisin.

Työssäkäyntialue määritellään nyt ajassa. 90minuuttia yhteen suuntaan. Jos ylittää siis 180min päivässä niin työtä ei tarvitse ottaa vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työssäkäyntialue määritellään nyt ajassa. 90minuuttia yhteen suuntaan. Jos ylittää siis 180min päivässä niin työtä ei tarvitse ottaa vastaan.

Joitakin vuosia sitten jouduin kulkemaan noin pitkää työmatkaa. Oli raskasta kun oli silloin vielä lapsia pk:ssa. Onneksi pk oli ihan kodin vieressä niin ei siellä käyminen isommin pidentynyt matkaa.

Töihin ei ollut matkaa kuin 15 km, mutta kahdella bussilla aika venyi pitkäksi kun vaihtoon meni aina vähintään puoli tuntia. Siksi työmatkoihin meni niin pitkä aika.

Kesällä oli helpompaa sillä pyörällä työmatkaan meni vähemmän aikaa.

Kun toimipisteeni muutti 5 km lähemmäs lyheni työmatkoihin kuluva aika tuntiin päivässä. Se helpotti arkea todella paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän