Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä minä hyödyn miehen ottamisesta?

Vierailija
19.01.2017 |

En näe kuin pelkkiä haittoja. Nyt minä siivoan omat sotkuni, pesen omat pyykkini, tiskaan omat astiani/täytän ja tyhjennän tiskikoneen, laitan omat ruokani, vaihdan omat autonrenkaani, vaihdan omat lamppuni, korjaan pienet viat ja ompelen napit jne. Jos muuttaisin miehen kanssa yhteen, niin lopulta homma menee siihen, että en enää siivoa omia sotkujani vaan kahden ihmisen sotkuja. Joten en ymmärrä mitä järkeä on hankkia miestä? Silloin kun tekee mieli seksiä ja läheisyyttä niin saan kyllä tinderin kautta seuraa.
---------------------
Miehille taas parisuhde tuntuu olevan lottovoiton kaltainen tavoiteltava asia, koska heidän näkökulmastaan he saavat parisuhteessa seksiä silloin kun haluavat ja ilmaisen kotityökoneen.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä saan rakkautta, läheisyyttä, seksiä, hyvän ystävän, arjen ja ajatusten jakajan, elämänkumppanin. Eikä tarvitse edes siivota kahden edestä vaan molemmat siivoaa. Eikä tarvitse enää ikinä pilkkoa sipuleita koska mies tekee sen puolestani :D

Olet onnekas! Nyt sinulla onkin energiaa suunnata sitä myös suhteen ulkopuolelle, maailmaan, kaiken hyvän merkeissä.

Vierailija
42/42 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommaa mies joka siivoaa. Mulla on, voin suositella.

Tuollaiset miehet ovat yhtä todellisia kuin yksisarviset.

Tuo kommentti pitää yhtä paljon paikkansa kuin geosentrinen maailmankuva.

Oliko nyt tarkoitus vaihtaa vertauksia vai puhua itse asiasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla