Mitä minä hyödyn miehen ottamisesta?
En näe kuin pelkkiä haittoja. Nyt minä siivoan omat sotkuni, pesen omat pyykkini, tiskaan omat astiani/täytän ja tyhjennän tiskikoneen, laitan omat ruokani, vaihdan omat autonrenkaani, vaihdan omat lamppuni, korjaan pienet viat ja ompelen napit jne. Jos muuttaisin miehen kanssa yhteen, niin lopulta homma menee siihen, että en enää siivoa omia sotkujani vaan kahden ihmisen sotkuja. Joten en ymmärrä mitä järkeä on hankkia miestä? Silloin kun tekee mieli seksiä ja läheisyyttä niin saan kyllä tinderin kautta seuraa.
---------------------
Miehille taas parisuhde tuntuu olevan lottovoiton kaltainen tavoiteltava asia, koska heidän näkökulmastaan he saavat parisuhteessa seksiä silloin kun haluavat ja ilmaisen kotityökoneen.
Kommentit (42)
Mitä ihmettä ovat nämä jotka paheksuvat sitä että KAIKKI haluavat myös hyötyä suhteesta itse. Joku joka ajattelee, ettei suhteesta pidä itse hyötyä mitään niin tuokaapa mulle ruokaa nyt heti, omaan piikkiin. Ai miksi? Koska mä haluan, miksi sun pitäisi siitä hyötyä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään laittamassa pyykinpesukoneen päälle töistä, että on pessyt kun tulen töistä kotiin ja voin laittaa kuivumaan, ensin haettuani lapsemme päiväkodista ja kohta alan tekemään ruokaa. Teen kaksi ruokaa sillä puolisoni noudattaa ruokavaliota tällä hetkellä, hain lapsen jotta puoliso saa käydä töiden jälkeen salilla.
Jos parisuhdetta hakee ainoastaan siinä mielessä, että mitä siitä hyötyy tai ei hyödy, niin ei tosiaan kannata "ottaa miestä", voit paremmin ilman.
M30
Ei mulla muuta, mut ei kannata jättää pesukonetta pyörimään yksin, koska vesivahingon sattuessa vakuutus ei korvaa. Kannattaa myös aina pesu/tiskikoneen käytön jälkeen kääntää vesihana pois.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä ovat nämä jotka paheksuvat sitä että KAIKKI haluavat myös hyötyä suhteesta itse. Joku joka ajattelee, ettei suhteesta pidä itse hyötyä mitään niin tuokaapa mulle ruokaa nyt heti, omaan piikkiin. Ai miksi? Koska mä haluan, miksi sun pitäisi siitä hyötyä mitään?
Voisin tuoda sinulle ruokaa, jos rakastaisin sinua. Rakkaalle ihmiselle haluaa tehdä hyvää, vaikka ei siitä itse mitään hyödy. Miesvihaajalle tosin rakkaus taitaa olla aivan tuntematon asia.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kiva, että joku nainen tunnustaa rehellisesti, että naisi parisuhteessa kiinnostaa vain hyödyt.
No vapaaehtoisestiko minun pitäisi ottaa mies, joka tuottaa mulle vain harmaita hiuksia? Ihan silkasta ilosta mun pitäisi ruveta passaamaan aikuista ihmistä?
Jos joku kertoo mistä löytyy näitä ihmeellisiä miehiä, jotka tekee oman osuutensa kotitöistä, niin vinkkejä saa jakaa! Kun katsos se arjen pyörittäminen yhdessä on normaalia eikä mitään "hyötymistä".
-ap
No ei kai sen miehen kanssa tarvitse yhteen muuttaa. Hyvä toimiva parisuhde ja molemmilla oma asunto. Siis jos hyvästä parisuhteesta tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin tuoda sinulle ruokaa, jos rakastaisin sinua. Rakkaalle ihmiselle haluaa tehdä hyvää, vaikka ei siitä itse mitään hyödy. Miesvihaajalle tosin rakkaus taitaa olla aivan tuntematon asia.
Sinulle tulee siis hyvä olo siitä kun teet hyvää rakkaallesi? Ai ai.. Oletpa itsekäs. Omas hyvää oloasi vain tavoittelit ;)
Vierailija kirjoitti:
Onpa kiva, että joku nainen tunnustaa rehellisesti, että naisi parisuhteessa kiinnostaa vain hyödyt.
Täällä oli juuri ketju, jossa miehet kertoivat menevänsä parisuhteeseen vain seksin takia. Plussana toki tulee se kun vaimo tekee safkat ja siivoaa.
Että juu, mitä muuta tuo on kuin hyötymistä naisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et oo kuullut rakkaudesta?
SinkkumMitä se rakkaus siinä hyödyttää kun joutuu passaamaan pientä lasta? Ei se rakkaus siinä kauaa kestä kun mies saa potkun perseelle.
-ap
Tuskinpa sinäkään täydellisen ihana olet tapoinesi.
t- N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vapaaehtoisestiko minun pitäisi ottaa mies, joka tuottaa mulle vain harmaita hiuksia? Ihan silkasta ilosta mun pitäisi ruveta passaamaan aikuista ihmistä?
Jos joku kertoo mistä löytyy näitä ihmeellisiä miehiä, jotka tekee oman osuutensa kotitöistä, niin vinkkejä saa jakaa! Kun katsos se arjen pyörittäminen yhdessä on normaalia eikä mitään "hyötymistä".
-ap
Otat sellaisen miehen, jota ei tarvitse passata. Problem solved. Sellaisia miehiä kyllä on. Kannatta etsiä sellaisia miehiä, jotka ovat olleet sinkkuna ja tottuneet tekemään omat kotityönsä. Helpommalla minä pääsisin, jos asuisin naisen kanssa, vaikka kotityöt menisikin puoliksi.
Aloittajan miesviha on jo sillä levelillä, ettei sille mistään miestä löytyisikään. Just saying.
Mies olisi kiva, jos suhde olisi rakkaudellinen, tukeva ja rehellinen. Mutta tuollaisia suhteita ei niin vain ole tarjolla. Monet ihmiset ovat epärehellisiä myös puolisolleen, pettävät, salaavat asioita, manipuloivat jne. Ei sellaista halua. Parempi olla yksin ja säilyttää mielenrauha.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan miesviha on jo sillä levelillä, ettei sille mistään miestä löytyisikään. Just saying.
Miksi se on miesvihaa haluta mies joka tekee osansa kotitöistä?
Minä saan rakkautta, läheisyyttä, seksiä, hyvän ystävän, arjen ja ajatusten jakajan, elämänkumppanin. Eikä tarvitse edes siivota kahden edestä vaan molemmat siivoaa. Eikä tarvitse enää ikinä pilkkoa sipuleita koska mies tekee sen puolestani :D
Ei tartte siivota ja saa seksiä silloin kun haluaa? Missäköhän suhteessa hommat menee niin? Nyt on jo etukäteen apllä "pitäkää tunkkinne" asenne päällä.
Kuten sanottua, nainen saa parisuhteen edut sinkkunakin. Ja outo oli tuo kommentti lapsesta; toivottavasti et suunnittele lisääntymistä jos isä saa potkun perseelle. Mielestäni lapsen kasvattaminen tarkoituksella ilman toista vanhempaa pitäisi olla lastensuojelurikos mutta lapsista on tullut lisälemmikki naisille koirien ja kissojen lisäksi, joita voi ottaa, vaikka hoito-ohjeet eivät olisi tiedossa. Toki oma lukunsa ovat sitten tapaukset, joissa isä kuolee tai kieltäytyy ottamasta vastuuta.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Kuten sanottua, nainen saa parisuhteen edut sinkkunakin. Ja outo oli tuo kommentti lapsesta; toivottavasti et suunnittele lisääntymistä jos isä saa potkun perseelle. Mielestäni lapsen kasvattaminen tarkoituksella ilman toista vanhempaa pitäisi olla lastensuojelurikos mutta lapsista on tullut lisälemmikki naisille koirien ja kissojen lisäksi, joita voi ottaa, vaikka hoito-ohjeet eivät olisi tiedossa. Toki oma lukunsa ovat sitten tapaukset, joissa isä kuolee tai kieltäytyy ottamasta vastuuta.
Ei huolta, olen vela. Ja mitä tulee tuohon ylemmän kommentoijan "pitäkää tunkkinne" -asenteeseen, niin rehellisesti sanottuna pitää kyllä paikkansa. Olen jo luovuttanut sen suhteen, että ikinä löytäisin miehen, jossa saisin sekä rakkautta että sujuvan arjen. En ole mikään natsi tai nalkuttaja tai pirttihirmu (vaikka asenteeni siltä ehkä kuulostaakin), mutta kun kaikki miehet, jotka olen tavannut ovat odottaneet naisesta kodinhoitajaa ja seksinukkea. Ihan koulutettuja miehiä ovat olleet. (Ja lisäksi he ovat halunneet perustaa perheen kanssani, joten vela-miehen löytäminen se vasta vaikeaa onkin...)
-ap
Kuinka usein tämänlaisia aloituksia on tehtävä?
Ei AP saa täältä mitään apua ongelmaansa. Siis siihen, ettei ole kyvyt riittäneet hänelle kelvollisen kumppanin löytämiseen.
Toisekseen: kyllä hän vaikutta ihmiseltä, joka löytää täydellisen miehenkin kanssa riitelemisen ja eron aiheen.
Ihmettelen muutenkin tätä ainaista kitinää kotitöistä. Niihin ei aikaa paljon kulu, kun korjaa jälkensä ja pikkaisen fiksaa muutenkin joka päivä.
Pistäkää tärkeydet kuntoon jo seurusteluaikana, muuten on turhaa sitä marttyyrin viittaa joka päivä sonnustaa!
Vierailija kirjoitti:
On tutkittu ja todistettu fakta, että vahvemman ja älykkäämmän sukupuolen säännöllinen läsnäolo tasapainottaa heikompaa ja yksinkertaisempaa sukupuolta.
Se on aivan suora hyöty.M40
Hyvä että sinulle on joku tasapaino vihdoin löytynyt.
Et hyödy mitään. Minä olen seurannut ystävieni ja sisarusteni parisuhteita läheltä enkä ole vielä koskaan tavannut yhtäkään pariskuntaa, jolle olisin kateellinen. Näissä parisuhteissa ei siis ole mitään väkivaltaa tms. mutta koko se arki on jotain ihmeellistä vänkäämistä. Milloin mies ei tee osuuttaa kotitöistä, milloin mies valittaa rahankäytöstä kun uuteen asuntoon pitäisi ostaa verhot kun entiset verhot ei riitä (hei haloo, pitäisikö sitä sitten olla kolkossa olohuoneessa ilman verhoja?!), milloin mies valittaa siitä, että hänen pitää olla lapsen kanssa "koko ajan" (öö, se on sunkin lapsesi + se äitihän on lapsen kanssa koko ajan, ei sun tarvii kun välillä leikittää sitä) ynnä muuta ihmeellistä... en ymmärrä miksi kukaan haluaa tuollaisen miehen, mutta ehkä syynä on se, että mun kaverit ja siskot on niin kovasti halunneet ensisijaisesti perheen, että heille on kelvannut lähes kuka tahansa mies. Itse en pystyisi samaan. Ja en siis lapsia edes halua, mutta olisihan se kiva löytää mies, jonka kanssa matkustella ja elää sujuvaa arkea yhdessä. Harmi vaan, että yksisarvinenkin on helpompi löytää....