Sisemmän häpyhuulen meneminen sisälle yhdynnässä
Toinen sisempi häppäri (pitkä) menee jatkuvaan yhdynnän aikana sisään, sattuu maan perkeleesti ja välillä verillä asian vuoksi. Joskus häpyhuuli on monta päivää kipeä kun se on pahasti joutunut myllerrykseen..
Seksistä on tullut asia jota välttelen ennemmin kuin harrastan koska se tuottaa enemmän kipua kuin mielihyvää. Ja silloinkin kun nauttii joutuu pelkäämään, että kohta sattuu..
Kenelläkään kokemusta asiastA?
Kommentit (70)
Saa olla tyytyväinen tiiviiseen "pakettiin" jalkojen välissä. Häppärit ovat tiiviisti ihoa vasten; eivät roiku eivätkä lerpata.
liukkaria enemmän ja avaa jalkoja enemmän, eri asennotkin voi auttaa
Vierailija kirjoitti:
liukkaria enemmän ja avaa jalkoja enemmän, eri asennotkin voi auttaa
Takaapäin naidessa häppärit roikkuvat usein edessä. Luulisin että kenelläkään ne eivät silloin ole tiellä kovin häiritsevästi.
Mitä jos botoxia laittais ulompii huuliin,niin ei roikkuis kuin kieli ajokoiralla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos botoxia laittais ulompii huuliin,niin ei roikkuis kuin kieli ajokoiralla.
Näinhän tehdäänkin. Muistan kun edesmennyt Geronima otti botoxia pilluhuuliin suorassa tv-lähetyksessä. Tosin ei Geronimalla ollut ulkonevat häppärit muutenkaan, ihan normivulva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kokemusta, mutta teippaa tai kiristä se ihoteipillä pois sieltä.
Kiitos vaan tästä.. tuli ihan kudovammainen olo että joutuu itseään teippailemaan.. :/
ap
Olen pahoillani jos ongelman ratkaisu aiheuttaa pahaa mieltä.
Mulla menee molemmat pikkuhäppärit sisään kun jätkä rynkyttää. Ne on aika ulkonevat. Kosteusvoidetta oon laittanut mut kun ei aina sitä ehdi laittaa kun jätkällä on niin kovat halut. Oon sanonut et oottais vähän mut ei se malta. Usein on häppärit niin arat et en voi antaa kun rintojen väliin vaan. Mitään liukuvoiteita en oo hankkinut kun en ees tiiä mistä sellasta täällä maalla saa.
Mulla kans on kai ahtaat paikat kun yhdyntä on aika vaikeeta vaik ollaankin vasta puolvuotta oltu. Niveaa oon laittanut häpyhuuliin, kun en kehtaa kaupasta tai apteekista mitään liukuvoiteita ees kysyä, kun täällä kaikki myyjät on vanhempien tuttuja, vaik vaitolovelvollisuus oliskin. Pitäs mennä kaupunkiin apteekkiin mut sinne on yli 30kilsan matka. Ja myyks ne nuorille ees sellasia erikoisvoiteita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kans on kai ahtaat paikat kun yhdyntä on aika vaikeeta vaik ollaankin vasta puolvuotta oltu. Niveaa oon laittanut häpyhuuliin, kun en kehtaa kaupasta tai apteekista mitään liukuvoiteita ees kysyä, kun täällä kaikki myyjät on vanhempien tuttuja, vaik vaitolovelvollisuus oliskin. Pitäs mennä kaupunkiin apteekkiin mut sinne on yli 30kilsan matka. Ja myyks ne nuorille ees sellasia erikoisvoiteita.
Oletpas surkea trolli.
Kyllä sen kundinkin kulli hiertyy, usko pois.
Kuinka svbälle hän saa imettyä sisemmät häppärit suuhunsa? Kuinka pitkälle saat ne venytettyä?