Sisemmän häpyhuulen meneminen sisälle yhdynnässä
Toinen sisempi häppäri (pitkä) menee jatkuvaan yhdynnän aikana sisään, sattuu maan perkeleesti ja välillä verillä asian vuoksi. Joskus häpyhuuli on monta päivää kipeä kun se on pahasti joutunut myllerrykseen..
Seksistä on tullut asia jota välttelen ennemmin kuin harrastan koska se tuottaa enemmän kipua kuin mielihyvää. Ja silloinkin kun nauttii joutuu pelkäämään, että kohta sattuu..
Kenelläkään kokemusta asiastA?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Minulla oikeanpuoleinen pikkuhäpyhuuli näkyy häpyhuulien välistä niin paljon et häpeen sitä! Sen saa laitettua piiloon mut se tulee sitten näkyviin aina. Ei siitä oo haittaa mut en kehtaa alapäätä kellekkään näyttää et sellanen ongelma tää on. Oon vielä vaaleea ni karvat ei ees peitä sitä kun se vaan näkyy.
Itseäni pelkästään kiihottaa, jos sisemmät häpyhuulet pilkistelevät ulompien välistä. Sinussa ei ole mitään vikaa, anna alapääsi olla sellainen kuin se on.
M41
Entisellä heilalla oli ohuet mutta kookkaat sisemmät häppärit. Upean näköinen ja tuntuinen pillu. Hän levitti niitä sormin sisääntyöntymisvaiheessa eikä ongelmaa juuri ollut. Jos sattui niin että jotain sattui panon aikana, hän ohjasi uudelleen. No big deal. Kaiholla muistelen vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni oli ennen samaa ongelmaa. Ongelma korjautui kun siirryin pelkkään anaaliseksiin.
Naisen kannattaa ajaa perskarvat, itselläni meni kerran kalun mukana tuppo mukaan peffaan ja vaivautuneena jouduin vetämään vähän ulospäin että sain karvat pois välistä.
Onko sinulla karvaiset isot häpyhuulet?
Mulla kans sama juttu.. et häpyhuulia levitän kun kundi laittaa vehkeen sisään. Se tuntuu niin hyvältä kun häppärit on levitettynä ja kundi vetää munanpään paljaaksi esinahka takana. Tykkään kun sen vehje on sillee et paljaana et koko se koko munanpää terska näkyy. On se aika arka se munanpää ettei paljoo voi koskea kun vaan esinahka päällä. Mulla on kans alapää aika sillee kosketusherkkä
Mene gynelle, ilmoita vaivasta niin pääset kirurgiseen toimeenpiteeseen että ylimääräinen lärpäke poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Mene gynelle, ilmoita vaivasta niin pääset kirurgiseen toimeenpiteeseen että ylimääräinen lärpäke poistetaan.
Ei tuo ole mikään vaiva jos ei osaa häppäreitä avata sormilla.
Mun häpyhuulet meinaa aina mennä sisään ja on vähän hankalaa mut poikakaverin kans tehään niin et levitän häpyhuulet auki ennen kun aletaan panemaan. kosteusvoidetta laitetaan häpyhuuliin niin sekin auttaa aika paljon vaik pimppa on yleensä ihan märkä ja liukas kyllä muuten
Vierailija kirjoitti:
Mun häpyhuulet meinaa aina mennä sisään ja on vähän hankalaa mut poikakaverin kans tehään niin et levitän häpyhuulet auki ennen kun aletaan panemaan. kosteusvoidetta laitetaan häpyhuuliin niin sekin auttaa aika paljon vaik pimppa on yleensä ihan märkä ja liukas kyllä muuten
Kannattaa käyttää liukuvoidetta ja jättää kosteusvoiteet pois intiimialueilta.
- muuten olen sitä mieltä että runsashuulinen vulvasi on aivan ihana!
Mulla on aika ulkonevat häpyhuulet ja menee usein vähän sisälle kun mies alkaa panemaan. Oon laittanut liukkarivoidetta niin se auttaa ja kun levittää häppäreitä siinä työntymisvaiheessa ni ei sitten enää sisään mene. Pidän kyl sormilla häppäreitä auki et ne ei luiskahda sisään kun se on sitten vähän hankalaa
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aika ulkonevat häpyhuulet ja menee usein vähän sisälle kun mies alkaa panemaan. Oon laittanut liukkarivoidetta niin se auttaa ja kun levittää häppäreitä siinä työntymisvaiheessa ni ei sitten enää sisään mene. Pidän kyl sormilla häppäreitä auki et ne ei luiskahda sisään kun se on sitten vähän hankalaa
Suurimmalla osalla heillä joilla sisemmät häpyhuulet ovat ulkonevat ne ovat lehtevät vain yläosastaan jolloin ne eivät voi painua vaginaan sisälle.
Tekisipä mieli nähdä kuva vulvastasi jossa on kauttaaltaan runsaat huulet
Mulla on aika pitkät häpyhuulet jotka olikin joskus ongelma. Nykyinen kundikaveri haluu et kun vetää esinahkansa pois päältä, et laitan häppärit sen munan päälle vaik ei heti pantaskaan. Et mun häppärit on sen esinahkana niin siltä tulee aika nopeesti ne mällit
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aika pitkät häpyhuulet jotka olikin joskus ongelma. Nykyinen kundikaveri haluu et kun vetää esinahkansa pois päältä, et laitan häppärit sen munan päälle vaik ei heti pantaskaan. Et mun häppärit on sen esinahkana niin siltä tulee aika nopeesti ne mällit
Istut kalun päällä ja sun roikkuvat sisemmät häppärit on terskan ympärillä? Wau!
Minulla pikkuhäpyhuulet menee joskus sisään jos en ole tarpeeksi kostea tai poikakaverini työntää peniksen sisään liian nopeesti. Ollaan käytetty voidetta joka auttaa ja myös levitän häpyhuulet auki ennen kun kaveri alkaa panemaan. Oon tästä kyllä puhunut mutta kun jätkä on aina niin kiihottunut, ettei se sillä hetkellä ajattele ja tajuu mitään. En aina edes ehdi vetää sen esinahkaa pois päältä kun on niin kiire tunku ja ite en ole tarpeeksi kostea vielä. Sillon saattaa häpyhuuliin sattua ja tuntua
Mun poikaystävällä on koko ajan halu harrastaa seksiä ja yhdyntää, välillä melkeen liikaa kun aina haluaa et koskettelen sen penistä vaik tunti sitten olisin vetänyt sille käteen. Mun häppärit on joskus niin arat etten voi aatellakkaan mitään seksiä yhtään. Meneekö häpyhuuli sisään sen takii et se on löysä tai pannut liikaa
Vierailija kirjoitti:
Mun poikaystävällä on koko ajan halu harrastaa seksiä ja yhdyntää, välillä melkeen liikaa kun aina haluaa et koskettelen sen penistä vaik tunti sitten olisin vetänyt sille käteen. Mun häppärit on joskus niin arat etten voi aatellakkaan mitään seksiä yhtään. Meneekö häpyhuuli sisään sen takii et se on löysä tai pannut liikaa
Se menee sisään sen vuoksi että se on alhaalta vaginan aukon luona ihan liian lehtevä. Ne voi huoletta käydä lyhennyttämässä.
kun annat sen parantua niin voit sillä välin antaa kakkosta rasvan kera
Minulla oli nelikymppisenä naisystävä jolla oli paksut roikkuvat sisemmät häpyhuulet. Ne olivat symmetriset koko aukon ympäri. Nainen piti saada ensin märäksi, mikä ei ollut ongelma. Sisään laittaessa hän aukoi aina huulia sormillaan. Muistan ekalla kerralla kun hän ujosti siirteli niitä sanoen että täytyy hieman järjestellä näitä härpäkkeitä. Ei ne sen jälkeen väliin pyrkineet. Ilmeisesti siksi kun ne olivat aivan kuin punertava tiiviste siinä palleja vasten. Minulla tuli ihan tolkuttomasti. Olimme molemmat juuri eronneita. Harmi ettei siitä tullut pidempää juttua.
Mun poikakaveri haluu panna koko ajan ja mun pienet häppärit on ihan punaset ja arat siitä touhusta, et voi joka päivä panna olleenkaan vaik mieli tekis mut pimppi on arka. Oon antanut sen nussia tissien väliin kun ei muutenkaan voi mitään.
Amputaatio ei ole keino parantaa seksiä.