Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisemmän häpyhuulen meneminen sisälle yhdynnässä

Vierailija
19.01.2017 |

Toinen sisempi häppäri (pitkä) menee jatkuvaan yhdynnän aikana sisään, sattuu maan perkeleesti ja välillä verillä asian vuoksi. Joskus häpyhuuli on monta päivää kipeä kun se on pahasti joutunut myllerrykseen..
Seksistä on tullut asia jota välttelen ennemmin kuin harrastan koska se tuottaa enemmän kipua kuin mielihyvää. Ja silloinkin kun nauttii joutuu pelkäämään, että kohta sattuu..
Kenelläkään kokemusta asiastA?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisko siitä pitää yksinkertasesti kiinni ettei menis?

kädellähän sitä samalla kykenee kiihottamaan.

pitempi esileikkikin voi auttaa välistä.

Vierailija
22/70 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama juttu kun aloittajalla. Toinen häppäri siis paljon isompi kuin toinen. Ei se seksissä haittaa, joskus on tuntunut että menee sisään mutta silloin muutan omaa asentoani tai kädellä korjaan häppärin sieltä pois. Eli ei suurempaa ongelmaa. Joskus olen miettinyt mitä mies aattelee kun mulla on tällaiset eripari häpyhuulet ja se on ollut suurempi onelma. Vaan ei ole kukaan koskaan kommentoinut, aina olen kelvannut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Vituttaa.

Vierailija
24/70 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko sen vetää maalarinteipillä kiinni reiteen parittelun ajaksi, kannattaisi ainakin kokeilla!

Vierailija
25/70 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko sen vetää maalarinteipillä kiinni reiteen parittelun ajaksi, kannattaisi ainakin kokeilla!

Aika tunnelman latistaja alkaa itseään teippailemaan ja kantaa jotain teippirullaa joka paikkaan XD Eiköhän noista häppäreistä ole muutakin harmia jos seksikään ei onnistu

Vierailija
26/70 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö huuli sisälle kesken yhdyntää vai ainoastaan alussa kun penis menee sisälle? 

Vaimolla on todella pitkät huulet ja usein alussa menee helposti sisälle, mutta jos erotan ne kunnolla sormilla ennen niin menee hyvin.

Vierailija
27/70 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oikeanpuoleinen on noin 5 cm. Mutta kun olen riittävästi kostunut eli esileikki on onnistunut, mtään ongelmia ei ole ilmennyt. Miehellä 18 cm pitkä ja 15 cm ympärys. Siis lisää esileikkiä tai liukkaria.

Vierailija
28/70 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
29/70 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen sisempi häppäri (pitkä) menee jatkuvaan yhdynnän aikana sisään, sattuu maan perkeleesti ja välillä verillä asian vuoksi. Joskus häpyhuuli on monta päivää kipeä kun se on pahasti joutunut myllerrykseen..

Seksistä on tullut asia jota välttelen ennemmin kuin harrastan koska se tuottaa enemmän kipua kuin mielihyvää. Ja silloinkin kun nauttii joutuu pelkäämään, että kohta sattuu..

Kenelläkään kokemusta asiastA?

Inhottava tunne taatusti.

Miehenä luulen tietäväni siihen konstin, mutta en kerro sitä muille miehille, varsinkin jos itse voin auttaa ;)

Vierailija
30/70 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
31/70 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oikeanpuoleinen pikkuhäpyhuuli näkyy häpyhuulien välistä niin paljon et häpeen sitä! Sen saa laitettua piiloon mut se tulee sitten näkyviin aina. Ei siitä oo haittaa mut en kehtaa alapäätä kellekkään näyttää et sellanen ongelma tää on. Oon vielä vaaleea ni karvat ei ees peitä sitä kun se vaan näkyy.

Vierailija
32/70 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oikeanpuoleinen pikkuhäpyhuuli näkyy häpyhuulien välistä niin paljon et häpeen sitä! Sen saa laitettua piiloon mut se tulee sitten näkyviin aina. Ei siitä oo haittaa mut en kehtaa alapäätä kellekkään näyttää et sellanen ongelma tää on. Oon vielä vaaleea ni karvat ei ees peitä sitä kun se vaan näkyy.

Ei tuo ole suuri ongelma, jos ei haittaa normaalia elämää. Karvoista +.

m49

Vierailija
33/70 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli puolella naisista sisemmät häpyhuulet ovat ulkonevat. 

Vierailija
34/70 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan mennyt, mutta mies kiihoittaakin aina niin hyväksi, että turpoavat ja ovat liukkaat. Varmaan kuivana vois noin tapahtuakkin.

Vierailija
35/70 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee toinen sisempi, auttaa kun on tarpeeksi liukasta ja sisään laittaessa vetää sivuun. Jos menee kesken kaiken uudestaan, mies vetää ulos ja vedetään taas häppäri sivuun pois tieltä.

Vierailija
36/70 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kokemusta, mutta teippaa tai kiristä se ihoteipillä pois sieltä.

Kiitos vaan tästä.. tuli ihan kudovammainen olo että joutuu itseään teippailemaan.. :/

ap

Käyppä lääkärillä ja avaudu asiasta, saattaisit saada lähetteen leikkaukseen (ilmainen), jossa pienennettäisiin huulta, jotta se ei rullautuisi yhdynnässä sisään.

On varmasti harmillinen vaiva, voin vain kuvitella miten varmasti pelottaa alkaa sekstaan.

M55Tku

Vierailija
37/70 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha. Vagina on veltto kuin Malvialan lihis.

Ei vaginani ole veltto  mutta on tuo häpyhuuli. Varmaan kasvanut juuri tuon takia kun aina jää väliin.

ap

Vanha ketju, mutta jos joku samoja asioita miettii: ei ne huulet mihinkään kasva pelkästä venytyksestä tai muusta ulkoisestaa syystä, kaikilla ne ovat sellaiset kuin ovat. Ja niiden leikkausten kanssa täytyy olla tosi varovainen ja lääkärin todella tietää mitä tekee, muuten tuloksena voi olla liiallista operointia ja totaalinen tunnon menetys klitoriksella, tai ainakin kipeä venymätön arpikudos :( Ja tosiaan se että on tarpeeksi kiihottunut ennen  yhdyntää yleensä auttaa jo paljon tuohon aloittajan ongelmaan, sekä liukkari koko alueella. Harvoin mitään tarvitsee oikeasti leikata.

Vierailija
38/70 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on yleensä solminut reiden ympäri niin ovat poissa tieltä 

Vierailija
39/70 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on yleensä solminut reiden ympäri niin ovat poissa tieltä 

Höpö höpö

Vierailija
40/70 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on puhuttu tuosta mahdollisesta arpikudoksesta, mutta eikös sekin parane nopeasti(?) eikä sen jälkeen enää kiristä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi