Lääkärissä nähtyä, lapsi sai tarran käynnin jälkeen ja pomppi riemusta, kuinka ankea elämä on lapsella kotona?
Jos innostuu yhdestä tarrasta noin paljon. Odotin vuoroani kun hoitaja toi n. 4v tytölle hymynaama-tarran. Tyttö hoki "kiitoskiitoskiitos" ja pomppi naama jakoavaimena. Eikö saa koskaan kotona mitään kivaa kun reagoi noin voimakkaasti?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisille annetaan vielä tarroja? Saako kouluikäisetkin?
kk
Tarjoan kaikille suunnilleen ala-asteikään asti, vaan kaikkihan eivät tarraa suinkaan halua. Ja on minulla muutama aikuinenkin vakkariasiakas, joiden käynnin kruunaa meiltä saatu tarra.
Kunpa aikuisetkin olisi yhtä innoissaan, olisi paljon kivempaa. http://s1192.photobucket.com/user/girlinthegarden/media/rossjumping.gif…
Pompi aapee muualle ihmettelemään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen koiran omistaja. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän 4 vee innostuu löytäessään hyvän kepin. Niin ankeaa on meidän kotona.
Kyllä meidänkin koira innostuu löytäessään juuri sopivan kokoisen kepin, siis sellaisen joka on juuri sopivan kokoinen suussa mukana kannettavaksi. Koira säilyttää näitä löytämiään keppejä koira pitää aarteenaan pihalla ja niitä onkin kertynyt sinne jo aika monta.
Tämä keskustelun suunta ei taida miellyttää aloittajaa :).
Nyt ot, mä olen iloinen kun lenkillä löydän hyvänmuotoisen kiven :D. Mä maalaan niitä. Ihan omaksi ilokseni, en anna lahjaksi :).
Akryylimaaleja käytän.Mä teen samaa!!! 😄 Maalaan myös kuivia keppejä.
Hei, hyvä vinkki :)! Mä olekaan tullut ajatelleeksi. Käykö akryylivärit myös keppeihin?
Käy, kunhan on kuiva keppi. Kuorittu ja viikon kuivunu paju on nätti jo sellasenaan, mutta hauska maalattava myös.
Auts:) Vähemmän pelottavaksi paikaksi siis... Ihana, kun joku oikolukee mun tuotokset:)
Edellisen kirjoittaja