Mitä vit** tytöt salilla ilman paitaa???
Vaihdoin tossa vuoden vaihteessa salia tuonne fitness247 gymille. Ihmettelen milloin tollanen trendi alkanu että tytöt treenaa salilla ilman paitaa?? Siis pelkät rintaliivit päällä. Meneeks noi samat muijat sit koulussaki rintaliivit pelkästään päällä?
Tuohan on ihan älytöntä.
Tällästä siis Kuopiossa, onks muualla sama ilmiö
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjää ei laiteta. kirjoitti:
Hahaha hahaha mahtava salipromo. Pölö.
Ei ole promo :Dd vahdoin kunnonsalilta tonne ku ei viiti 60e maksaa opiskelijana salista.
Halpahan toi mesta on mut aivan paska muuten. Irtisanoin sopparin jo mut se 2Kk irtisanomisaika on :)))Mikä siellä on mielestäsi niin paskaa, ettet saisi kehitystä aikaan kys. Salilla? Ruuhkaahan siellä on päivällä, muuten mielestäni kaikki tarvittava. Paitsi hack. 😅 terv. Viestit 1,7,10
Ensinnäkin sali on järkyttävän pienikokoinen. Se ois tavallaan ihan fine mutta sit naisilla on oma sali jonne miehet ei saa mennä joka on tyyliin 1/4 koko muusta salista.
Toiseksi Magnesiumin käyttö kielletty(miksi?) ja käsipainoja on vain 40kg saakka.
Kolmanneksi ruuhkaa on salilla ja hyvä että onkin mutta tuntuu salietiketti puuttuvan monilta. Painoja saa melko usein (ei aina) etsiä ympäri salia ja painot jättäävät monet laitteisiin. Tossa muutama huomio.
Ei ollu samanlaista esim kunnonsalilla. Muista Kuopion kaupallisista saleista ei ole kokemusta sen vertaa että voisin tollaisia päätelmiä vetää.
Vierailija kirjoitti:
https://lihastohtori.files.wordpress.com/2013/07/yu.jpg
Miksi tämä on ok?
En kyllä itsekään ymmärrä kyseistä salimuotia.. mutta ehkä se tulevaisuudessa on yhtä ok, kuten yleisurheilussa! :)
Tolasessa yleisurheilussa ymmärrää että liika heiluva kangas haittaa tekemistä varsinkin kun mennään kehon äärirajoilla
Vierailija kirjoitti:
Meidän salilla taas muijat tulee eteen tekemään pyllistelyliikkeitä niin, että kamelinvarvas paistaa! Yhdellä ei ollut edes stringejä, vaan häppärit paisto suoraan mustien salitrikoiden läpi! Pidä siinä sitten jööti löysänä, kele!
Oon luullut, että jööti=kakkaa, mutta tässä vissiin viitataan penikseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei tuolla mun käyttämällä salilla ole "rintsikka"tyttöjä tai ihan yläosattomia.
Kivempi salivarustus olisi varmaan tiukahko paita ilman liivejä?
T.MPitäskö sunkin keskittyä ihan siihen treenaamiseen eikä toisten tuijotteluun, se on nimittäin aika häiritsevää kun jostain peilin kautta näkee että penkkipena tuijottaa suu auki persereikää. Ja seuraavaksi kun joku tulee valittamaan että "pue päälle niin ei tuijoteta", niin voi kyllä, olen nainen joka käy salilla vaatteet päällä.
Saa kai kattoo jos näyttää hyvältä? Kyllähän muaki monet tytsyt ja puumatki kattelee jos pistän tiukan salipaidan ja urheilutrikoot päälle, ihan tavallaista. Jos itse tuntuu etten halua katseita ni laitan päälle salille college housut ja hupparin ja boom kukaan ei kato. (Paitsi kunntyönnän penkistä 120 ja helvetinmoinen huuta samalla xD)
En ymmärrä miks monilla naisilla on oltava se meikkiviimesen päälle ja tummat trikoor ja alla kirkkaan pinkit alushousut.
Mä olen käynyt aika monella salilla, mutta en ole kenenkään oikeasti nähnyt treenaavan pelkissä urheilurintsikoissa. Ällöttävää ja kiusallista kanssatreenaajille.
Kerran yhdessä jumpassa ohjaajalla oli vain urheilurintsikat ja shortsit.
Stadissa tällästä näkyy kaikkialla...
Kuka vittu niitä rinnat lyttääviä urheilurintsikoita jaksaa muutenkaan katella?
Eiks Kuopiossa ole enää Gym99?? se oli hyvä sali!
Urheilurintsikat käy minusta kyllä ihan topista ja sopii vaikka sinne salille tai lenkkipolulle. En ymmärrä miten länsimaalaiset ihmiset vuonna 2017 voivat vielä järkyttyä jonkun vatsanahkan näkymisestä. Se on IHOA, sitä samaa mitä on vaikka käsivarsissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei tuolla mun käyttämällä salilla ole "rintsikka"tyttöjä tai ihan yläosattomia.
Kivempi salivarustus olisi varmaan tiukahko paita ilman liivejä?
T.M
Hyvä että on olemassa naisten kuntosaleja. Ei ole miehiä kyttäämässä.
Käyn kanssa Fitness24sevenissä pk-seudulla, enkä ole törmännyt paidattomiin treenaajanaisiin. Kerran yhdellä tytöllä oli semmoiset pikkuhousumaiset shortsit ja mulle tuli siitä jotenkin kiusallinen olo tahtomattani, vaikka olen itsekin nainen. Sama juttu jos miehellä on toppi, josta näkyy nännit välillä avaran pääntien kautta a välillä käsiaukoista... Semmonen "Jersey shore" -toppi. Itselle tulisi epämukava olo ja miettisin varmaan miltä vatsani näyttää, jos treenaisin vaan pikkutoppi päällä. Noh, mulla ei kyllä kovin timmiä vatsaa olekaan... :D
Niistä on varmaan mukavempaa silleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://lihastohtori.files.wordpress.com/2013/07/yu.jpg
Miksi tämä on ok?
En kyllä itsekään ymmärrä kyseistä salimuotia.. mutta ehkä se tulevaisuudessa on yhtä ok, kuten yleisurheilussa! :)
Tolasessa yleisurheilussa ymmärrää että liika heiluva kangas haittaa tekemistä varsinkin kun mennään kehon äärirajoilla
Niin, aikojen alussahan olympialaiset kisattiin alasti eikä sinne ollut naisilla mitään asiaa.
Itse kuopiolaisena meinasin ottaa sinne jäsenyyden edullisen hinnan takia. Otin sittemmin Kuopion kaupungin kautta vielä edullisemman vaihtoehdon.
Oon varmaan ainut joka ajttelee, että salille ja urheilemaan yleensä mennään vaatekaapin paskimmat vaatteet päällä. Semmoset, ettei haittaa hiki ja lika tai että tulisi reikiä niihin. Itsellä salilla aina joku t-paita ja kolitsihousut + sisäkengät.
Ei haittaa. Tervetuloa salille te tiukkapyllyiset nuoret naiset niukoissa urheilutopeissanne!
t.setä
Itse treenaan kotona juurikin pelkissä urheiluliiveissä. Paidat kastuvat hiestä ja kankaat tuntuvat liimautuvan kierteelle ihoon. En käy salilla, koska en halua jonkun elämää omaamattoman arvostelevan vaatetustani netissä.
Olen huomannut. Tai siis itse en salilla paljoa käy, sillä tykkään enemmän treenata kotona, mutta nämä tytöt ovat niitä jotka koulussa valittavat kuinka "miehet kyttää mua salilla". No tottakai sua tuijotetaan jos on vaan ne urheilurintsikat päällä.
Vierailija kirjoitti:
Urheilurintsikat käy minusta kyllä ihan topista ja sopii vaikka sinne salille tai lenkkipolulle. En ymmärrä miten länsimaalaiset ihmiset vuonna 2017 voivat vielä järkyttyä jonkun vatsanahkan näkymisestä. Se on IHOA, sitä samaa mitä on vaikka käsivarsissa.
Pillussakin on IHOA, muttei sitä silti näytellä salilla tai lenkkipolulla.
Miksei nännit saa sitten näkyä, ihoa sekin on? Ei saa edes näkyä paidan läpi. Kaksinaismoralistista.
Kukaan ei katsois noita kisoja jos kilpailijoilla ois peittävämmät vaatteet päällä.