Mitä vit** tytöt salilla ilman paitaa???
Vaihdoin tossa vuoden vaihteessa salia tuonne fitness247 gymille. Ihmettelen milloin tollanen trendi alkanu että tytöt treenaa salilla ilman paitaa?? Siis pelkät rintaliivit päällä. Meneeks noi samat muijat sit koulussaki rintaliivit pelkästään päällä?
Tuohan on ihan älytöntä.
Tällästä siis Kuopiossa, onks muualla sama ilmiö
Kommentit (40)
Ennoo ainakaa ite törmänny tollaseenb:D
Hahaha hahaha mahtava salipromo. Pölö.
Pitäs kyllä paidat olla päällä hien takia. Vaikka kylläkin tollasten ritsapillujen hikituoksuu kukkasilta ;)
Olen käynyt salilla vuosikaudet, en ole törmännyt moiseen
Yrittäjää ei laiteta. kirjoitti:
Ei ole promo :Dd vahdoin kunnonsalilta tonne ku ei viiti 60e maksaa opiskelijana salista.
Halpahan toi mesta on mut aivan paska muuten. Irtisanoin sopparin jo mut se 2Kk irtisanomisaika on :)))
Vierailija kirjoitti:
Pitäs kyllä paidat olla päällä hien takia. Vaikka kylläkin tollasten ritsapillujen hikituoksuu kukkasilta ;)
Kuopion kaksneljäsevenillä käyneenä voin kertoa että ei paljoa nämä tytöt hikoile.. :D
Miksei tuolla mun käyttämällä salilla ole "rintsikka"tyttöjä tai ihan yläosattomia.
Kivempi salivarustus olisi varmaan tiukahko paita ilman liivejä?
T.M
Pitäisikö aloittaa sittenkin se saliharjoittelu?
Vierailija kirjoitti:
Miksei tuolla mun käyttämällä salilla ole "rintsikka"tyttöjä tai ihan yläosattomia.
T.M
Pitäskö sunkin keskittyä ihan siihen treenaamiseen eikä toisten tuijotteluun, se on nimittäin aika häiritsevää kun jostain peilin kautta näkee että penkkipena tuijottaa suu auki persereikää. Ja seuraavaksi kun joku tulee valittamaan että "pue päälle niin ei tuijoteta", niin voi kyllä, olen nainen joka käy salilla vaatteet päällä.
mä oon ihmetelly instakuvista samaa. kyllä siellä salilla ollaan vaan urheiluliiveissä ja trikoissa :D
onhan se hyvä että tytöillä on rintoja tukevat urheiluliivit yllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.MPitäskö sunkin keskittyä ihan siihen treenaamiseen eikä toisten tuijotteluun, se on nimittäin aika häiritsevää kun jostain peilin kautta näkee että penkkipena tuijottaa suu auki persereikää. Ja seuraavaksi kun joku tulee valittamaan että "pue päälle niin ei tuijoteta", niin voi kyllä, olen nainen joka käy salilla vaatteet päällä.
No et kyllä käy vaatteet päällä jos persereikää tuijottavat.
Vierailija kirjoitti:
mä oon ihmetelly instakuvista samaa. kyllä siellä salilla ollaan vaan urheiluliiveissä ja trikoissa :D
Kyllä urheilutopissa saa treenata. Ei tämä mikään muslimimaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjää ei laiteta. kirjoitti:
Ei ole promo :Dd vahdoin kunnonsalilta tonne ku ei viiti 60e maksaa opiskelijana salista.
Halpahan toi mesta on mut aivan paska muuten. Irtisanoin sopparin jo mut se 2Kk irtisanomisaika on :)))
Mikä siellä on mielestäsi niin paskaa, ettet saisi kehitystä aikaan kys. Salilla? Ruuhkaahan siellä on päivällä, muuten mielestäni kaikki tarvittava. Paitsi hack. 😅 terv. Viestit 1,7,10
Meidän salilla taas muijat tulee eteen tekemään pyllistelyliikkeitä niin, että kamelinvarvas paistaa! Yhdellä ei ollut edes stringejä, vaan häppärit paisto suoraan mustien salitrikoiden läpi! Pidä siinä sitten jööti löysänä, kele!
Vierailija kirjoitti:
Meidän salilla taas muijat tulee eteen tekemään pyllistelyliikkeitä niin, että kamelinvarvas paistaa! Yhdellä ei ollut edes stringejä, vaan häppärit paisto suoraan mustien salitrikoiden läpi! Pidä siinä sitten jööti löysänä, kele!
Osa naisista on vähän epätoivoisia.
Minäpä käyn laittamassa niille marsupaidan päälle.
Vissiin niillä on niin hyvä itsetunto että ne kehtaa heilua puolialasti. Itse entisenä läskinä käyn löysälahkeisissa trikoohousuissa ja tavallisessa topissa. Siihen toppiinkin vaihtaminen löysästä t-paidasta oli jo ison kynnyksen takana kun tuntui, että tissit on tyrkyllä ihonmyötäisessä vaatteessa.
https://lihastohtori.files.wordpress.com/2013/07/yu.jpg
Miksi tämä on ok?
En kyllä itsekään ymmärrä kyseistä salimuotia.. mutta ehkä se tulevaisuudessa on yhtä ok, kuten yleisurheilussa! :)
Vain huomiohuorajutut