Kerro yksi asia, joka teidän kotoa löytyy, mitä suosittelisit kaikille?
Varsi-imuri! Pari kk sitten ostettiin, enkä haluais elää enää ilman. Niin pienellä vaivalla saa kämpän siistiksi hetkessä, suosittelen!
Kommentit (160)
Älykäs, hauska ja komea feministimies.
Ihana, haluttava ja hauska mies on parasta mitä nainen voi kotiinsa saada :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha.. taidat tarkoittaa puu-kiuasta?
Puukiuas on aina kertalämmitteinen.
Kertalämmitteisellä kai tarkoitetaan sitä, että ensin sauna lämmitetään, heitetään 'häkälöylyt' ja vasta sen jälkeen mennään saunomaan. Jatkuvalämmitteisessä on kaiken aikaa tuli uunissa , myös silloin kun saunotaan.
Puukiuas (puusta rakennettu kiuas) on useimmiten kertalämmitteinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsi-imurin elinkaari on vain tosi lyhyt. Minäkin iloitsin moisesta kapistuksesta, vaan parin vuoden jälkeen on jo kaput.
Minä kiitän suihkukaappia. Rakensimme uuden talon ja laitoimme kylpyhuoneeseen suihkukaapin. Kaikki ihmettelivät että miksi, sehän on vanhanaikainen. Ehei, ei ole. Tyylikäs kuin mikä ja siinä on lämmöt heti kun suihkuun menee, ei tarvitse höyrystää koko kylpyhuonetta. Eikä tarvitse lanata seiniä ja lattioita kuivaksi! Kätevä ja varma, ei kosteusvaurioriskiä.
Mielummin tappaisin itseni, kuin ostaisin itselleni jonkun kopin missä kylpyä.
No sinähän oot helpolla ottamassa elämää itteltäs :O
Kertis kumihanskat, käytän siivotessa ja lihaa ja kalaa käsitellessä. Lihapullataikinan haju ei lähe millään käsistä.
Alle 3-vuotias pikkupoika joka kiittää ihan kaikesta. Pyllyn pyyhkimisestäkin tulee kiitti :)
Jotain hyvää löytyi ikeastakin: www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/30111087/
Eikä oo kallis.
Pilatesrulla. Se on mulla olkkarissa ja tulee siten useasti käytettyä selän huoltoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuppervaaran sipulileikkuri, se jossa on se naru jota vedettäessä terät pyörii. Maailman kätevin, en osaisi tulla enää ilman.
Köh...
Herrajjumala mikä lapsus :DD Ensin katoin miksi vittuilet kirjoitusvirheestä mutta sitten tajusin mikä virhe se olikaan
Sipulileikkurista on moneksi 😂
Videotykki ja kangas. En vaihtais tv:seen mistään hinnasta enää.
Kahden hengen peitto on toinen. Ihanaa nukkua miehen kanssa saman peiton alla, mutta ei ole ikinä tarvinnut herätä siihen, että toinen vie koko peiton itselleen :)
Vapaaehtoislapseton nainen. Suosittelen lämpimästi.
Kuivakäymälä
Kaasuliesi
Pönttöuuni
Napista painamalla alas laskeutuvat pimennysverhot. En käsitä miksi näitä ei ole markkinoitu Suomessa ihmisille kotiin. Ihanaa kun voi vaan painaa nappia ja hetken päästä huoneessa on aivan pilkkopimeää ja voi mukavasti katsella telkkaria tai nukkua ilman että herää auringonpaisteeseen. Tämmöiset ovat kyllä ykköshankinta kun muutan takaisin Suomeen!
Vierailija kirjoitti:
Kertis kumihanskat, käytän siivotessa ja lihaa ja kalaa käsitellessä. Lihapullataikinan haju ei lähe millään käsistä.
Mitä ihmettä sinä laitat lihapullataikinaan, jos siinä on niin kamala haju?
Ja miksi sinä lämmäät sitä käsin? Itse olen selvinnyt koko ikäni lihapullien teosta puuhaarukan ja lusikan avulla, tai pakastepussin. Enemmän tai vähemmän paljain käsin olen käsitellyt lihaa vain ennen jauhamista.
Lihamylly on yksi sellainen kapine, jota tarvitsen aika usein.
Nostan koska tämä on kiva keskustelu.
Mankeli!
Saa huomattavasti pienempään tilaan lakanat ja pyyhkeet, pölyä syntyy paljon vähemän kun mankelointi sulkee ne kankaan kuitujen suomut. Ja lisäksi sileät lakanat nyt vaan on aivan ihania sängyssä<3
Vaikka noita moni ikäseni (25v) ei enää käytä niin ite tykkään niin paljon että oman hankin vuosi sitten :)