Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro yksi asia, joka teidän kotoa löytyy, mitä suosittelisit kaikille?

Vierailija
19.01.2017 |

Varsi-imuri! Pari kk sitten ostettiin, enkä haluais elää enää ilman. Niin pienellä vaivalla saa kämpän siistiksi hetkessä, suosittelen!

Kommentit (160)

Vierailija
81/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso sänky.

Vierailija
82/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 neliön vaatehuone. 2 seinää täynnä kaapistoa, niiden välissä pöytä ja vetokorisysteemejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyykkikuilu. Ihan ehdoton, jos kerroksia on enemmän kuin yksi.

Pyykit voi yläkerran kylpyhuoneesta pudottaa suoraan kodinhoitohuoneeseen pesukoneen viereen.

Minulla on pyykkitila kylppärin yhteydessä yläkerrassa. Siellä on myös makkarit, eli liki kaikki pestävä pyykki muutenkin. Ei tarvitse kantaa edes ylös.

Vierailija
84/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa!

Vierailija
85/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takka, kissa ja hyvin leppoisa elämänasenne!

Vierailija
86/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koraani

Vierailija
87/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fleshlight tekopimppa. Kun mies vonkaa, mutta itseä ei huvita niin kaivaa tämän laatikosta. Ei tarvitse kun minuutin verran heilutella kun laukeaa.

Sitä varten on suu ainakin minulla. Ja ei, ei ainoastaan sitä varten, mutta näistä tilanteista pääsee ehdottomasti tällä. 

Vierailija
88/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuuhuoneen yhteydessä n 10m2 step-in pukeutumistila (ei siis vaatehuone) jossa isot kaapistot, silityslauta aina valmiina, iso peili, iso ikkuna ja hyvät valot. En koskaan silitä vaatteita valmiiksi vaan tarpeen mukaan.

Pyörivä kaminatakka keskellä olohuonetta. Ei vie tilaa ja sen voi kääntää siihen suuntaan missä ollaan - joko sohvaryhmään päin tai ruokailutilaan. Alakerran kotiteatteri/kirjastohuoneessa sitten perinteinen malli.

Keittiössä iso saareke jossa ei ole liesitasoa eikä allasta. Säilytystilaa, ruuan valmistelu- ja leipomistilaa. Käy myös hengailuun kun meillä on vieraita. Aina aloitellaan aperitivoilla ja skumpalla saarekkeen ääressä.

Vierailija
89/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsi-imuri! Pari kk sitten ostettiin, enkä haluais elää enää ilman. Niin pienellä vaivalla saa kämpän siistiksi hetkessä, suosittelen!

Minä!

Vierailija
90/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fleshlight tekopimppa. Kun mies vonkaa, mutta itseä ei huvita niin kaivaa tämän laatikosta. Ei tarvitse kun minuutin verran heilutella kun laukeaa.

Sitä varten on suu ainakin minulla. Ja ei, ei ainoastaan sitä varten, mutta näistä tilanteista pääsee ehdottomasti tällä. 

Hyi, yöks 😫😖

Vierailija
91/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sijainti. Autoa ei tarvita mihinkään ja kaikki arkimatkat taittuvat kävellen.

Minulla myös näin, työmatka kävellen noin viisi minuuttia, pyörällä 3.

Vierailija
92/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies, joka siivoaa innokkaasti. Tekee muutkin kotityöt nopeasti ja kesällä marjastaa ja hoitaa puutarhan. Kaikki tapahtuu kuin simsalabim!

Vierailija
93/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso sänky.

Iso sänky meilläkin, mut parasta siinä on se, ettei vaimoke nuku siinä vaan muutti kuukausi sitten yläkertaan nukkumaan.

Vierailija
94/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villakoira 🐩😍Ja soda stream🙂

Vierailija
95/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten kun akku on loppu? Viskaat vain koko laitteen roskakoriin.

Vierailija
96/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsi-imurin elinkaari on vain tosi lyhyt. Minäkin iloitsin moisesta kapistuksesta, vaan parin vuoden jälkeen on jo kaput.

Minä kiitän suihkukaappia. Rakensimme uuden talon ja laitoimme kylpyhuoneeseen suihkukaapin. Kaikki ihmettelivät että miksi, sehän on vanhanaikainen. Ehei, ei ole. Tyylikäs kuin mikä ja siinä on lämmöt heti kun suihkuun menee, ei tarvitse höyrystää koko kylpyhuonetta. Eikä tarvitse lanata seiniä ja lattioita kuivaksi! Kätevä ja varma, ei kosteusvaurioriskiä.

Mielummin tappaisin itseni, kuin ostaisin itselleni jonkun kopin missä kylpyä.

Vierailija
97/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuumikone

Terv. Metsästäjän vaimo

Vierailija
98/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanialaiset keittiöveitset. Ovat kyllä hyviä ja damascusterästä. Melko hintavia tosin yli 250e / kpl.

En kerro kuka

Vierailija
99/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämärävalo. En tiedä onko tuo oikea nimi, mutta meillä on vessareitille ja vessassa sellaiset.

Näkee toimittaa asiansa yöllä kesken unien, ei tarvi laittaa valoja päälle.

Luin joskus jostain, että kun yöllä laittaa valot hetkeksi päälle, aivot erehtyy luulemaan, että on aamu ja näin yöuni voi kärsiä eli ei saa uudelleen unta.

Mulla on ollut uniongelmia ja ainakin itselleni uskottelen, että tää ois vähän auttanut jopa.

Vierailija
100/160 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsi-imurin elinkaari on vain tosi lyhyt. Minäkin iloitsin moisesta kapistuksesta, vaan parin vuoden jälkeen on jo kaput.

Minä kiitän suihkukaappia. Rakensimme uuden talon ja laitoimme kylpyhuoneeseen suihkukaapin. Kaikki ihmettelivät että miksi, sehän on vanhanaikainen. Ehei, ei ole. Tyylikäs kuin mikä ja siinä on lämmöt heti kun suihkuun menee, ei tarvitse höyrystää koko kylpyhuonetta. Eikä tarvitse lanata seiniä ja lattioita kuivaksi! Kätevä ja varma, ei kosteusvaurioriskiä.

Mielummin tappaisin itseni, kuin ostaisin itselleni jonkun kopin missä kylpyä.

Sama! En inhoa mitään niin paljon kuin suihkukaappia!

Liian pieniä (jopa mulle vaikka olen pienikokoinen), kolisevia jne. Meillä on muurattu vanhempien kylpyhuoneessa suihkutila 120x100 cm jossa lasiliukuovi edessä. Toimii! Lattialämmitys huolehtii kuivattamisen, ei pelkoa kosteudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän