Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alhainen syntyvyys herättää huolta: "Vanhemmat, kysykää lapsiltanne, missä jälkikasvu viipyy"

Vierailija
19.01.2017 |

"Puhukaa heidän kanssaan kerrankin vakavasta asiasta. Ilman lapsenlapsia suku sammuu ja suomalaiset tulevat häviämään tästä maasta.

Jos ette pian ala hankkia lapsia, tulette kauhuksenne huomaamaan, että aikanne on mennyt ohi ja olette liian vanhoja niitä saamaan. Edessä on lapseton vanhuus, jonka täyttää yksinäinen, lähestyvän kuoleman odottelu, jota yritätte ehkä täyttää harrastuksilla ja muulla mielekkäällä peittääksenne järkyttävän totuuden ajattelun." http://www.imatralainen.fi/artikkeli/476253-alhainen-syntyvyys-herattaa…

Hirveä syyllistävä kirjoitus ja voi apua kun mua nyt odottaa yksinäinen vanhuus kun en halua lapsia hankkia :D

Kommentit (171)

Vierailija
121/171 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ruoasta lähtien, vaikka ihan perusruokaa ostaisi, on ihan hemmetin kallista tänä päivänä, eikä juuri millään alalla ole takuuta työllistymisestä. Siihen päälle nykyisen hallituksen puuhastelut, niin kuka uskaltaa enää hankkia lapsia? Ollaan kohta sossun luukulla ihan kaikki, kun työt viedään kehitysmaihin ja loput hoitaa automatisaatio.

Perusruoka on halvempaa kuin mitä se oli 30 tai 50 vuotta sitten.

Vierailija
122/171 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole vaan hyvä, että syntyvyys pienenee? Maailmassa on n. puolet liikaa populaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/171 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miusta ei ole koskaan ollut kukaan kunnollinen mies sillä tavoin edes kiinnostunut! :D

En siis ole seurustellut vakavasti eikä tuollaisia kyselyitäkään onneksi ole kuulunut kotoapäin.

Itehän kuitenkin olen kunnollinen, mukava ja luotettava nainen - olen vaan miesten kanssa aika ujo ja luonteeltani muutoinkin introvertti enkä tykkää juosta baareissa uusien suhteiden perässä tai olla esim. tinderissä.

Vierailija
124/171 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole vaan hyvä, että syntyvyys pienenee? Maailmassa on n. puolet liikaa populaa. 

Ei ole liikaa ihmisiä

Vierailija
125/171 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miusta ei ole koskaan ollut kukaan kunnollinen mies sillä tavoin edes kiinnostunut! :D

En siis ole seurustellut vakavasti eikä tuollaisia kyselyitäkään onneksi ole kuulunut kotoapäin.

Itehän kuitenkin olen kunnollinen, mukava ja luotettava nainen - olen vaan miesten kanssa aika ujo ja luonteeltani muutoinkin introvertti enkä tykkää juosta baareissa uusien suhteiden perässä tai olla esim. tinderissä.

Oletko ylipäätänsä missään missä mies voisi sinut oikeasti huomata?

Vierailija
126/171 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti yhteiskunta lopettaa tulevaisuudessa tämän sosiaalipolitiikka roskan ja laittaa ihmiset elättämään itsensä. Eläkettä pitäisi maksaa vain 10 vuotaa jonka jälkeen jokainen olkoot omillaan.

Eläkettä vain 10 vuotaa :-D

Nautatilallisetko tässä sitten joutuisi eläkkeiden maksajiksi?

Vierailija
127/171 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi olisi hyvä että syntyvyys pienenisi afrikassa jonka väkiluku uhkaa nelinkertaistua tätä menoa 100:ssa vuodessa

Vierailija
128/171 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
129/171 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako sitä kirjoitusta edes lukea vai tuleeko vasustamaton halu työntää sormet kurkkuun?

Oma äitini ei onneksi painosta. Jos suku sammuu niin sitten se sammuu, se kuitenkin tapahtuu vasta sitten kun äitini on jo kuollut, eikä voi häntä siis vahingoittaa? Itsekkin olen sitä mieltä, että entä sitten jos joku suku sammuukin? Ihmisiä on niin paljon, että kyllä ne samat geenit aina jossain pilkahtelee ja vaikkei pilkahtelisikaan, niin mitä helvetin väliä sillä nyt on?

Vierailija
130/171 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti syntyy kun suunniteltu sektio on tässä maassa vapaaehtoinen eikä ole pakko synnyttää alakautta. Kyllä, riskit tiedetään ja kyllä, mielestäni jokainen joka siihen haluaa voisi maksaa enemmän kuin normisynnytyksestä.

Mikä siinä alapää synnytyksessä on kauhaa?

Vierailija
131/171 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako sitä kirjoitusta edes lukea vai tuleeko vasustamaton halu työntää sormet kurkkuun?

Oma äitini ei onneksi painosta. Jos suku sammuu niin sitten se sammuu, se kuitenkin tapahtuu vasta sitten kun äitini on jo kuollut, eikä voi häntä siis vahingoittaa? Itsekkin olen sitä mieltä, että entä sitten jos joku suku sammuukin? Ihmisiä on niin paljon, että kyllä ne samat geenit aina jossain pilkahtelee ja vaikkei pilkahtelisikaan, niin mitä helvetin väliä sillä nyt on?

Ei kannata tulee vaan myötähäpeä. Suku sammuu tarkoittaa tuon ukon mielestä sitä ettei se oma sukuhaara jatku, ei riitä että 10 serkkua on tehnyt lapsia vaan pitäisi olla se oma sukuhaara. Suvun sammuminen viittaa myös siihen ettei sukunimi periydy eli tytön sijaan pitäisi saada poika jatkamaan sukua. Onnesk max 20v ja ton kaltaset juntit on kuollu jo pois

Vierailija
132/171 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

'

Vierailija
133/171 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes halua lapsia eikä se edes kuulu muille miksi en halua vai haluanko. En ymmärrä tätä painostusta yms että lapsia pitäisi hankkia. Tehkööt itse lisää, itse en tee tähän kurjaan maailmaan ja nykyisellään hirveään maahan yhtään lasta.

Vierailija
134/171 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhempia ei yksinkertaisesti jaksa kiinnostaa koko asia. Jokaisella on täällä oma elämä elettävänä.

Vierailija
135/171 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytte multa missä lapset viipyy, kysyn teiltä: "MISSÄ MUN PILLU VIIPYY???!?!?" Damn right.

Vierailija
136/171 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh mitä paskapropagandaa. Alkoi oksettaa tuon ukon teksti. Ihan kiusallaankaan en hanki yhtä ainutta mukulaa.

Vierailija
137/171 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin nyt about 25v niin laittaisin lapsia tulemaan ainakin 5kpl ihan kiusallaankin.  Minusta Suomi tarvitsee lisää kantasuomalaisia. Edut on kuitenkin sen verran hyvät ja mä tykkään lapsista.

Vierailija
138/171 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

💩

Vierailija
139/171 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Puhukaa heidän kanssaan kerrankin vakavasta asiasta. Ilman lapsenlapsia suku sammuu ja suomalaiset tulevat häviämään tästä maasta.

Jos ette pian ala hankkia lapsia, tulette kauhuksenne huomaamaan, että aikanne on mennyt ohi ja olette liian vanhoja niitä saamaan. Edessä on lapseton vanhuus, jonka täyttää yksinäinen, lähestyvän kuoleman odottelu, jota yritätte ehkä täyttää harrastuksilla ja muulla mielekkäällä peittääksenne järkyttävän totuuden ajattelun." http://www.imatralainen.fi/artikkeli/476253-alhainen-syntyvyys-herattaa…

Hirveä syyllistävä kirjoitus ja voi apua kun mua nyt odottaa yksinäinen vanhuus kun en halua lapsia hankkia :D

No ei niitä lapsia ainakaan noin tule...

Vierailija
140/171 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kolmas suomalaismies pettää => joka kolmas suomalaisäiti on yksinhuoltaja. => Raskasta ja tulee kalliiksi yhteiskunnalle.

Mitä asialle voisi tehdä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä