Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Axl Smith avautui taas! Kehottaa syyttelijöitään menemään psykoterapiaan

Vierailija
19.01.2017 |

Axl Smith laittoi insagramiin 3 tekstikuvaa. Tekstistä jälleen huokuu, kuinka hän harmittelee tilannetta ITSENSÄ vuoksi!
"Olen pyytänyt anteeksi 11 kertaa!". Axl ei ymmärrä että pelkkä sana "anteeksi" ei riitä. Hänen pitäisi kertoa, MIKSI pyytää anteeksi!
Lisäksi hän kirjoittaa että mediasta olisi kovin tylsää kirjoittaa totuus aiheesta. Mikä se totuus nyt Axlin mukaan on? Sekö että halusi suojella itseään ja siksi oli valvontakamerat?

Hän se tässä tarvitsee ammattiapua ja kipeästi. Uskoo jo omiin valheisiinsa.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axl ei paranna muuta kuin omaa oloaan sillä, että asia "annetaan" anteeksi. Luulen että uhrit ja monet asiaa seuranneet kokevat saaneensa vasta sitten oikeutta, kun hänet on tuomittu teostaan. Noita videoita ei saa tekemättömäksi tehtyä, joten on ihan oikein, että myös Axlkin joutuu tekojensa seurauksien kanssa elämään loppuelämänsä. Ihan kuten uhrit. Ei heiltäkään nettiin heitetty "anteeksi" poista sitä kärsimystä, jonka Axl on aiheuttanut. Miksi sen pitäisi poistaa siis Axlin kärsimystä?

Olisi ihan oikein, että Axl maksaisi uhrien terapiat. Minimi jonka voisi tehdä.

Totuus aiheesta on, että hän on videoinut naisia intiimissä tilanteessa ilman lupaa. Niistä on videot todisteena. Lain edessä hänen omilla motiiveillaan ei ole merkitystä. Ainoastaan mielisairaus otetaan huomioon tuomiota annettaessa. Lisäksi hän on vielä levittänyt materiaalia. Mikä hänen selityksensä oli siihen? Että, kaveritkin voivat puolustaa, jos video sattumalta olisi tuhoutunut?

Siitä, että naiset syyttävät häntä julkisuuden takia on valhe. Ainoatakaan haastattelua nimellä ei noista uhreista ole tai edes kuvaa. Mikään asia ei puolla tuota väitettä.

Lehdistö on kohdellut häntä juuri niinkuin hän on ansainnut. Rikoksen tehteenä julkkiksena, joka on aiheuttanut monelle suurta henkistä kärsimystä.

Vierailija
22/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs häiriö tämän ketjun aloittajalla on? Näitä vastaavia ketjuja pukkaa tänne palstalle päivittäin, välillä monta kertaa päivässä sitä mukaa kun moderaattorit niitä poistavat, milloin kenestäkin julkimosta tai joskus taviksesta ja aina tarkoitus on kerätä palstan häriintyneimmät spämmivät urpot paskanheittorinkiin.

Melko häiriintynyttä käytöstä vai mitä?

Ota Axu iisisti, muista säästää rahaa korvauksiin ;)

Täähän olikin uusi ja omaperäinen argumentti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ku se niittimies. Kun itse mokaa, se on muiden vika. Ei noi vaan pysty myöntämään omia erheitään, puhumattakaan että esim. nauraisivat itselleen. Toi että yrittää vääntää omat virheensä muiden virheiksi, sehän on oire...

Vierailija
24/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapauksia seuranneena, tänäänkin esim. teekkarikeissi, on pakko todeta: Pillu tuhoaa miehen elämän. Sen suhteen on oltava äärimmäisen varuillaan.  Ugh!

Enemmänkin ylimielisten miesten "kaikki kuuluu mulle" -asenne pilaa miesten elämän. Olettavat saavansa tehdä muille ihmisille (naisille) mitä vain ilman seurauksia ja valitettavasti liian usein yhteiskunta tukee tätä käsitystä.

Ja ennen kuin tulee "ei kaikki miehet" -ulinaa, niin joo ymmärrän ihan täysin, että ei kaikki miehet. Ei sitä tarvitse erikseen edes toistaa. Ne miehet, jotka eivät tähän porukkaan kuulu tuovat sen kyllä (toivottavasti) esille jatkuvasti puuttumalla tilanteisiin ja kommentoimalla naisvihamielistä ja naisia syyllistävää kirjoittelua ja keskustelua vastaan.

Vierailija
25/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervo mikä pervo ja kun niitä videoita on levitelty ja katseltu muiden kanssa ja alusta asti valehdeltu ummet ja lammet, niin ei heru sääliä. Asennekin on sellainen, että hän on joku uhri, jossain muussa maassa Axl olisi jo vankilassa, mutta Suomessa tuomiot on kauttaaltaan niin lieviä että säästyy ilmeisesti vankilalta, joten olisi kiitollinen tuostakin.

M40

Vierailija
26/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs häiriö tämän ketjun aloittajalla on? Näitä vastaavia ketjuja pukkaa tänne palstalle päivittäin, välillä monta kertaa päivässä sitä mukaa kun moderaattorit niitä poistavat, milloin kenestäkin julkimosta tai joskus taviksesta ja aina tarkoitus on kerätä palstan häriintyneimmät spämmivät urpot paskanheittorinkiin.

Häiriintynyttä kirjoittaa päivän polttavista aiheista Suomen vilkkaimmalle keskustelupalstalle? Siksi tämä palsta on, että voi jakaa ajatuksiaan vaikka lehtijutuista. Julkkiksista ja heidän töppäilyistään ja rikoksistaa.

Mistä sinä tiedät ap:n tarkoitukset? Se, että jokin johtaa johonkin ei kerro vielä mitään tarkoituksesta. Logiikkasi vaikuttaa yhtä alkeelliselta kuin Axln.

Vierailija
27/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi hän kuvissa kirjoittaa "joo minulle on sanottu että kannattaisi nyt vain olla hiljaa, mutta mun minulle on jo pienenä opetettu että jos hiekkalaatikolla toista KIUSATAAN niin silloin pitää asialle tehdä jotain eikä vain ottaa iskuja vastaan!" Siis oikeasti! Voi Axl parka!

Voi kun olis pienenä opetettu että seksiakteja ei kuvata ilman lupaa saati levitellä niitä eteenpäin!!!

Vierailija
28/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi hän kuvissa kirjoittaa "joo minulle on sanottu että kannattaisi nyt vain olla hiljaa, mutta mun minulle on jo pienenä opetettu että jos hiekkalaatikolla toista KIUSATAAN niin silloin pitää asialle tehdä jotain eikä vain ottaa iskuja vastaan!" Siis oikeasti! Voi Axl parka!

Nyt ei olla enää hiekkalaatikolla ja nyt on tehty rikoksia.

Miten hän voi nähdä itsensä tässä viattomana uhrina? Kauheet vosut ja epis oikeuslaitos kiusaa?

Vierailija
29/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukonpoika mikä kukonpoika. Mitään ei kadu, väärää ei ole tehty, no anteekx kun jäin kiinni... kuulostaa rehelliseltä pohjoisen karpaasilta a'la eräs rehvakas hiihtäjä, joka kärähti douppauksesta.

No siinähän meni enemmän etelän miehillä puput pöksyyn :)

Vierailija
30/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häiriintynyttä kirjoittaa päivän polttavista aiheista Suomen vilkkaimmalle keskustelupalstalle? Siksi tämä palsta on, että voi jakaa ajatuksiaan vaikka lehtijutuista. Julkkiksista ja heidän töppäilyistään ja rikoksistaa.

Mistä sinä tiedät ap:n tarkoitukset? Se, että jokin johtaa johonkin ei kerro vielä mitään tarkoituksesta. Logiikkasi vaikuttaa yhtä alkeelliselta kuin Axln.

Täällä on päivästä toiseen ihan samanlaisia ketjuja, aina otetaan joku ajankohtainen julkkis tai joskus jopa tavis joka ei välttämättä ole edes tehnyt mitään muuta kuin antanut haastattelun lehdille ja ruvetaan analysoimaan ja repimään tämän julkkiksen tai taviksen elämää ja tapoja ja ulkonäköä kappaleiksi siten että solvaukset vain pahenee kun ketju etenee. Sitä minä kutsun häiriintyneeksi käytökseksi.

Voit tietty halutessasi kutsua tätä kulttuuria sivistyneeksi keskusteluksi mutta se vain kertoo siitä että tuskin tunnistaisit sivistystä vaikka se purisi sinua perseeseen.

Vierailija
31/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa ettei hän näytä ymmärtävän sitä, että HÄN on se kiusaaja. Hän teoillaan on aiheuttanut kärsimystä, ei puokustanut yhtään ketään. Nyt pahantekijänä yrittää omia uhreilta vielä heidän roolinsa. Jos jonkun olisi pitänyt jättää jotain tekemättä, niin se on Axl.

Typeryys ja aikaansaaminen on pahin mahdollinen yhdistelmä!

Vierailija
32/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on päivästä toiseen ihan samanlaisia ketjuja, aina otetaan joku ajankohtainen julkkis tai joskus jopa tavis joka ei välttämättä ole edes tehnyt mitään muuta kuin antanut haastattelun lehdille ja ruvetaan analysoimaan ja repimään tämän julkkiksen tai taviksen elämää ja tapoja ja ulkonäköä kappaleiksi siten että solvaukset vain pahenee kun ketju etenee. Sitä minä kutsun häiriintyneeksi käytökseksi.

Voit tietty halutessasi kutsua tätä kulttuuria sivistyneeksi keskusteluksi mutta se vain kertoo siitä että tuskin tunnistaisit sivistystä vaikka se purisi sinua perseeseen.

Ihan oikeasti olet tullut av:lle keskustelemaan tai etsimään keskustelua kulttuurista ja sivistyksestä? Minä en ole kutsunut tätä kummaksikaan. Koska en pidä tätä sellaisena.

Etsitkö ja odotat löytäväsi jotain tiedeartikkeleita Seiskasta? Et todennäköisesti. Oletat siellä olevien juttujen olevan julkkisjuoruja. Minä taas oletan täällä olevan kaikesta juttuja, julkkiksista vanukkaita syöviin miehiin. Miksiköhän oletan ? Vinkkinä voit lukea ensimmäiset 200 aloitusta.

Kulttuurini ja sivistyksen ymmärrän etsiä muulta. Ja jos et ole vielä ymmärtänyt itse tätä, niin toistan vielä kerran. Kulttuuri ja sivistys löytyy muilta palstoilta. Täältä löytyy kaikkea mitä ihmiset nyt vaan jaksavat ja haluavat keskustella ilman mitään tieteellistä pohjaa. Aihe on VAPAA, mutta monesti aiheet liittyvät julkkiksiin ja lehtiin. Taso on kahvitaukotasoa. Jos et usko lue tuo lista mistä tälläkin hetkellä puhutaan.

Sen lisäksi jos nyt et ole vielä ymmärtänyt, niin lukemattomat ihmiset tekevät aloituksia. Joten 10 Axl ketjulla voi olla kymmenen eri aloittajaa.

Sen lisäksi näen sen positiivisena asiana, että julkkiksista keskustellaan. En puolusta kiusaamista, mutta asiallinen keskustelu on mielenkiintoista, jossa varsinkin pohditaan laillisia näkökulmia asioihin, joihin he esimerkiksi syyllistyvät. Enkä näe siinä mitään häiriintyneisyyttä. Kannatan enemmän avoimuutta kuin hyssyttelyä.

Vierailija
33/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axl pyysi ystävääni lähettämään kivoja kuvia itsestään. Vannon käsi sydämellä, että puhun totta. Ystäväni siis myös harrasti seksiä hänen kanssaan.

Vierailija
34/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axl saa sakkoja ja that's it!

Vierailija
35/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Axl pyysi ystävääni lähettämään kivoja kuvia itsestään. Vannon käsi sydämellä, että puhun totta. Ystäväni siis myös harrasti seksiä hänen kanssaan.

Axl on ruinannut monelta muultakin.

Kaikki tosin ei halunnut harrastaa seksiä Axlin kanssa.

Ei ymmärtänyt miksi kukaan kieltäytyy moisesta kunniasta hänen kanssaan ja blokkasi sen jälkeen.

Axl on aivan täynnä itseään joka on nyt viime aikoina tullut vielä paremmin esille.

Vierailija
36/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee Axlista ihan mieleen sairas exäni, jonka myöhemmin epäilin olleen narsisti. Selitykset olivat juuri samanlaisia, eli aivan uskomattomia ja naurettavia, mutta tyyppi uskoi niihin itse, ja koki minun tekevän väärin ja pahasti häntä kohtaan, kun en uskonut tai antanut anteeksi. Valehteli siis aivan yhtä kirkkain silmin kuin Axl mm. siinä videolla jossa kertoi tehneen kaiken oman turvallisuutensa vuoksi. Myös tämä ex keksi itselleen "mielikuvitusystäviä" vrt. Peter, kun hän valehteli ja keksi tarinoita existä, ja hän ei oikeasti ollut koskaan seurustellut! Aivan karmea tyyppi. Mitä olen tätä Axl-keissiä seurannut, niin jotain samanlaista käyttäytymistä heillä on.

Vierailija
37/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi monia kiinnostaa "julkkiksen" muna niin paljon, että sinne sänkyyn änkeää kokoajan joku? Ei vaan ymmärrä. Eikö siinä pitäisi katsoa onko mitään kipinää ja millainen kaveri kyseessä ym. No jokainen tavallaan.

Ei tullut mieleen, että ei kiinnosta erityisesti "julkkiksen muna", vaan ehkä on jotain kipinää ym?

Vierailija
38/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydätte noita Axlin tekstejä? Esim. tuo, että kehottaa menemään psykoterapiaan? Jos katsoin oikeaa instagramia niin sitä oli päivitetty viimeksi 9vk sitten?

Vierailija
39/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää toimintaa, tuollaisen jäljiltä voi ihan oikeasti terapiaa tarvitakin, silti lähinnä "läppänä" heittänyt. Pysyisi nyt hiljaa jos on vähänkään järkeä.

Vierailija
40/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti olet tullut av:lle keskustelemaan tai etsimään keskustelua kulttuurista ja sivistyksestä? Minä en ole kutsunut tätä kummaksikaan. Koska en pidä tätä sellaisena.

Etsitkö ja odotat löytäväsi jotain tiedeartikkeleita Seiskasta? Et todennäköisesti. Oletat siellä olevien juttujen olevan julkkisjuoruja. Minä taas oletan täällä olevan kaikesta juttuja, julkkiksista vanukkaita syöviin miehiin. Miksiköhän oletan ? Vinkkinä voit lukea ensimmäiset 200 aloitusta.

Kulttuurini ja sivistyksen ymmärrän etsiä muulta. Ja jos et ole vielä ymmärtänyt itse tätä, niin toistan vielä kerran. Kulttuuri ja sivistys löytyy muilta palstoilta. Täältä löytyy kaikkea mitä ihmiset nyt vaan jaksavat ja haluavat keskustella ilman mitään tieteellistä pohjaa. Aihe on VAPAA, mutta monesti aiheet liittyvät julkkiksiin ja lehtiin. Taso on kahvitaukotasoa. Jos et usko lue tuo lista mistä tälläkin hetkellä puhutaan.

Sen lisäksi jos nyt et ole vielä ymmärtänyt, niin lukemattomat ihmiset tekevät aloituksia. Joten 10 Axl ketjulla voi olla kymmenen eri aloittajaa.

Sen lisäksi näen sen positiivisena asiana, että julkkiksista keskustellaan. En puolusta kiusaamista, mutta asiallinen keskustelu on mielenkiintoista, jossa varsinkin pohditaan laillisia näkökulmia asioihin, joihin he esimerkiksi syyllistyvät. Enkä näe siinä mitään häiriintyneisyyttä. Kannatan enemmän avoimuutta kuin hyssyttelyä.

En tiedä missä hullujenhuoneessa vietät kahvitaukosi mutta meillä ei todellakaan haukuta ketään tähän tyyliin kahvitauolla.