Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Axl Smith avautui taas! Kehottaa syyttelijöitään menemään psykoterapiaan

Vierailija
19.01.2017 |

Axl Smith laittoi insagramiin 3 tekstikuvaa. Tekstistä jälleen huokuu, kuinka hän harmittelee tilannetta ITSENSÄ vuoksi!
"Olen pyytänyt anteeksi 11 kertaa!". Axl ei ymmärrä että pelkkä sana "anteeksi" ei riitä. Hänen pitäisi kertoa, MIKSI pyytää anteeksi!
Lisäksi hän kirjoittaa että mediasta olisi kovin tylsää kirjoittaa totuus aiheesta. Mikä se totuus nyt Axlin mukaan on? Sekö että halusi suojella itseään ja siksi oli valvontakamerat?

Hän se tässä tarvitsee ammattiapua ja kipeästi. Uskoo jo omiin valheisiinsa.

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha viime syksyn juttu, jonka seiska nyt napannnut uutena.

Sinänsä olen pettynyt, kun emme tänään saa tietoomme Axlin vaatetusta käräjillä😊

Vierailija
42/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Axl Smith laittoi insagramiin 3 tekstikuvaa. Tekstistä jälleen huokuu, kuinka hän harmittelee tilannetta ITSENSÄ vuoksi!

"Olen pyytänyt anteeksi 11 kertaa!". Axl ei ymmärrä että pelkkä sana "anteeksi" ei riitä. Hänen pitäisi kertoa, MIKSI pyytää anteeksi!

Lisäksi hän kirjoittaa että mediasta olisi kovin tylsää kirjoittaa totuus aiheesta. Mikä se totuus nyt Axlin mukaan on? Sekö että halusi suojella itseään ja siksi oli valvontakamerat?

Hän se tässä tarvitsee ammattiapua ja kipeästi. Uskoo jo omiin valheisiinsa.

Tämä ei tapahtunut ainakaan viime päivinä. Tosin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatteko te muut nyt mennä sinne psykoterapiaan? Mitähän se edes maksaa, kun mulla ei ole juurikaan ylimääräistä varattuna tällaiseen.

Vierailija
44/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Axl saa sakkoja ja that's it!

Sakkoja, ehdollista ja vähintään 100 000€ vahingonkorvaukset maksettavaksi.Lisäksi meni maine ja työt. Kannattiko kuvata? 

Vierailija
45/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs häiriö tämän ketjun aloittajalla on? Näitä vastaavia ketjuja pukkaa tänne palstalle päivittäin, välillä monta kertaa päivässä sitä mukaa kun moderaattorit niitä poistavat, milloin kenestäkin julkimosta tai joskus taviksesta ja aina tarkoitus on kerätä palstan häriintyneimmät spämmivät urpot paskanheittorinkiin.

Melko häiriintynyttä käytöstä vai mitä?

Häiriintynyttä kirjoittaa päivän polttavista aiheista Suomen vilkkaimmalle keskustelupalstalle? Siksi tämä palsta on, että voi jakaa ajatuksiaan vaikka lehtijutuista. Julkkiksista ja heidän töppäilyistään ja rikoksistaa.

Mistä sinä tiedät ap:n tarkoitukset? Se, että jokin johtaa johonkin ei kerro vielä mitään tarkoituksesta. Logiikkasi vaikuttaa yhtä alkeelliselta kuin Axln.

Täällä on päivästä toiseen ihan samanlaisia ketjuja, aina otetaan joku ajankohtainen julkkis tai joskus jopa tavis joka ei välttämättä ole edes tehnyt mitään muuta kuin antanut haastattelun lehdille ja ruvetaan analysoimaan ja repimään tämän julkkiksen tai taviksen elämää ja tapoja ja ulkonäköä kappaleiksi siten että solvaukset vain pahenee kun ketju etenee. Sitä minä kutsun häiriintyneeksi käytökseksi.

Voit tietty halutessasi kutsua tätä kulttuuria sivistyneeksi keskusteluksi mutta se vain kertoo siitä että tuskin tunnistaisit sivistystä vaikka se purisi sinua perseeseen.

Ihan oikeasti olet tullut av:lle keskustelemaan tai etsimään keskustelua kulttuurista ja sivistyksestä? Minä en ole kutsunut tätä kummaksikaan. Koska en pidä tätä sellaisena.

Etsitkö ja odotat löytäväsi jotain tiedeartikkeleita Seiskasta? Et todennäköisesti. Oletat siellä olevien juttujen olevan julkkisjuoruja. Minä taas oletan täällä olevan kaikesta juttuja, julkkiksista vanukkaita syöviin miehiin. Miksiköhän oletan ? Vinkkinä voit lukea ensimmäiset 200 aloitusta.

Kulttuurini ja sivistyksen ymmärrän etsiä muulta. Ja jos et ole vielä ymmärtänyt itse tätä, niin toistan vielä kerran. Kulttuuri ja sivistys löytyy muilta palstoilta. Täältä löytyy kaikkea mitä ihmiset nyt vaan jaksavat ja haluavat keskustella ilman mitään tieteellistä pohjaa. Aihe on VAPAA, mutta monesti aiheet liittyvät julkkiksiin ja lehtiin. Taso on kahvitaukotasoa. Jos et usko lue tuo lista mistä tälläkin hetkellä puhutaan.

Sen lisäksi jos nyt et ole vielä ymmärtänyt, niin lukemattomat ihmiset tekevät aloituksia. Joten 10 Axl ketjulla voi olla kymmenen eri aloittajaa.

Sen lisäksi näen sen positiivisena asiana, että julkkiksista keskustellaan. En puolusta kiusaamista, mutta asiallinen keskustelu on mielenkiintoista, jossa varsinkin pohditaan laillisia näkökulmia asioihin, joihin he esimerkiksi syyllistyvät. Enkä näe siinä mitään häiriintyneisyyttä. Kannatan enemmän avoimuutta kuin hyssyttelyä.

En tiedä missä hullujenhuoneessa vietät kahvitaukosi mutta meillä ei todellakaan haukuta ketään tähän tyyliin kahvitauolla.

Kahvitaukotaso tarkoittaa kaikkia sellaisia tilaisuuksia, joissa on paljon eri ikäisiä, eri lähtökohdista olevia ihmisiä, joilla on hetki aikaa ja tila esittää mielipiteitä. Olen ollut työpaikalla joissa kukaan ei puhunut mitään ja paikoissa joissa ei olisi muuta kuin vietetty taukoa mielipiteitä ilmaisten. Mutta se on vain minun kokemukseni.

Mutta jos et aiemmin tiennyt mitä kahvitaukotasoisella keskustelulla tarkoitetaan, niin nyt tiedät. Maailma on vähän monimuotoisempi kuin sinun henkilökohtaiset kokemuksesi sinulle ovat antaneet ymmärtää.

Eli tarkoitatko ettei kukaan ole livenä puhunut Trumpista negatiiviseen sävyyn? Ettei Tuksua koskaan ole mainittu? Ettei koskaan kenestäkään toimittajasta oli puhuttu? Ihan vain yksittäisinä esimerkkeinä.

Minkä kohdan näet nyt suoranaisena haukkumisena? Sen, että rikollinen teko tuomitaan ja kyseenalaistetaan Axl itselleen ottama uhriasema? Toiset sitten pohtivat syitä mikä ajaa ihmisen tuollaiseen sekä ennen, että jälkeen.

Luulen, että uhreille on tuskallista seurata asiaa netissä, mutta asenne jossa Axl suojeltaisiin pahalta mieleltä olisi vielä loukkaavampaa. Axl ei ole uhri millään tasolla. Hän on kaiken aiheuttaja ja ilman hänen tekojaan näitä tekstejä ei olisi.

Joku poltta kerrostalon jossa asuu ja nyt muiden pitäisi sääliä häntä, koska hän on koditon? Vaikka joku on saattanut menettää kotinsa lisäksi vielä koiransakin tulipalossa?

Vierailija
46/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatteko te muut nyt mennä sinne psykoterapiaan? Mitähän se edes maksaa, kun mulla ei ole juurikaan ylimääräistä varattuna tällaiseen.

Ehkä kannattaisi, tässähän on ketjullinen kanoja viskomassa paskaa eikä yksikään huomannut että aloitus koski jotain muinaista tapahtumaa.

Vierailija
47/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaisi, tässähän on ketjullinen kanoja viskomassa paskaa eikä yksikään huomannut että aloitus koski jotain muinaista tapahtumaa.

Näillä kanoilla on kuitenkin tuhat kertaa enemmän käsitystä laista ja moraalista kun Axl:lla todennäköisesti koskaan. Tämä tapaus on muinainen vasta siinä vaiheessa kun vahinko on hyvitetty uhreille.

Vaikea sano minne pitäisi lähettää ihminen, joka ei kykene erottamaan uhria ja tekijää.

Vierailija
48/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkasin instasta Axlin avautumistekstit. Huomasin, että niihin oli tullut peesauskommentteja. Oletin, että Axlin kavereita. Uteliaisuudesta klikkailin käyttäjätunnuksia ja huomasin, että peesaajat olivat 14-15-vuotiaita tyttöjä ja poikia!!!

Apua... Aikuiset ymmärtävät mitä Axl on tehnyt. Teiniparat eivät...

Käykäähän itsekin tutkimassa asiaa.

Vierailija
49/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän tarinaa Axl sepittää ihmisille siellä Lontoossa..

Vierailija
50/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD

Voi pikku Aksua

Vierailija
51/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin koulukiusaamisfarssia koko tyynni. Teekkari jatkaa vakaata kulissielämää, raiskattu lääkisläinen käy psykoterapiassa. Axel käskee uhrejaan terapiaan. Työpaikkakiusaajat avustavat uhrinsa sohvan pohjalle.

Milloin te opitte olemaan ihmisiä?

Vierailija
52/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitot jostain terapioista. Kertokaa nyt joku Axlin varustuksesta! Normaalin arabikullin näköinen, värinen ja kokoinen varmaan, mutta ottaen huomioon, että syntynyt Suomessa niin onko ympärileikkaamaton? Pitääkö tumman kiharaisen karvoituksensa siistittynä vai au naturel? Tuntuiko hyvältä? Nuoliko Axl vai vaatiko vain suuhoitoa itselleen? Pitävätkö huhut isosta jöllistä paikkansa? Kestikö miten pitkään? Kuinka pehmeä on Axlin sänky? Oliko kylpyhuone/wc siisti? Oliko viini halpaa vai hieman tasokkaamapaa kuin el tiempo? Haisiko hengitys? Oliko kondomi käytössä? Minne Axl laukesi? Mikä x/5 luokitus?

Älä huoli Axl! Vaikka koko maailma olisi sinua vastaan niin minä ja tiukat paikkani olemme sinua varten nyt ja aina! Edestä tai takaa mistä vaan. Pyöriköön vaikka tuhat kameraa taustalla, sillä minua ei haittaa vaikka koko maailma näkisi kun imen kaluasi ja pistät minua kaikkiin reikiin jokaisessa asennossa! Tule luokseni odotan sinua kosteampana kuin kukaan muu!

Kunnon panomiehet ovat vähissä Suomessa eikä nykyinenkään jaksa kuin kerran viikossa. Onko miesten hormonitasot feminisoituneet kun miesten seksuaalinen haluttomuus on lisääntymässä? Yhä useampi kiimainen reikä jää vaille tyydytystä. Axlin kaltaiset miehet ovat makuuni.

Vierailija
53/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axlista kyllä huokuu niissä oikeussalin käytävillä otetuista videoista sellainen narsistinen omahyväisyys ja itserakkaus, kulkee siellä kuin rocktähti, ei katumuksen häivääkään. Voice of Finlandissakin se vaikutti toki aina erittäin itsevarmalta, mutta esitti sellaista hyvää tyyppiä. Mitähän se oikeasti ajatteli lohduttaessaan joitain huonompia esiintyjiä jotka ei päässeet jatkoon?

"Vittu mikä hiiri"

"En panis"

"Ruma"

"Mä oon sata kertaa parempi ku toi"

"Vitun beetta, ei ihmekään ettet päässy jatkoon"

Muuten nyt ku siitä tuli rikollinen, niin se on ruvennu näyttäänkin vähän joltain Isis-taistelijalta.

Vierailija
54/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

persettä sais mennä vankilaan jakamaan.vangit pukee axelin naiseksi ja nauttii pojusta oikein urakalla ;D siellä ne luulot lähtee pikkupojasta.

Vierailija
55/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Axl, nyt kannattaisi olla sanomatta hhtään mitään.

Vierailija
56/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Axlista kyllä huokuu niissä oikeussalin käytävillä otetuista videoista sellainen narsistinen omahyväisyys ja itserakkaus, kulkee siellä kuin rocktähti, ei katumuksen häivääkään. Voice of Finlandissakin se vaikutti toki aina erittäin itsevarmalta, mutta esitti sellaista hyvää tyyppiä. Mitähän se oikeasti ajatteli lohduttaessaan joitain huonompia esiintyjiä jotka ei päässeet jatkoon?

"Vittu mikä hiiri"

"En panis"

"Ruma"

"Mä oon sata kertaa parempi ku toi"

"Vitun beetta, ei ihmekään ettet päässy jatkoon"

Muuten nyt ku siitä tuli rikollinen, niin se on ruvennu näyttäänkin vähän joltain Isis-taistelijalta.

todellakin!älyttömän ruma on niinkuin muutkin arabimiehet.naiset pistäkää lähi-idän ihmeet boikottiin ja ikuiseen selibaattiin!niin ja itsekin olen nainen enkä katkera mies.en vaan voi sille mitään, että vihaan arabimiehiä.

Vierailija
57/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi mieshän on itse täysin sairas! Milloinkohan joku viranomaistaho tajuaa pitää sen psykologisiin testeihin ja avun piiriin.

Vierailija
58/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni on harrastanut seksiä Axl kanssa. Hänestä ei löytynyt kuvamateriaalia, mutta kertoi että Axl käytös oli kuitenkin vähän "erikoista". Tapaaminen meni AINA saman kaavan mukaan! Myöhään illalla Axl kämpille, viiniä ja leffan katsomista ja sitten makkariin panemaan. Ja aina siitä sohvalta siis piti mennä makkariin.

Ystäväsi olisi siis halunnut nojata sohvaan perse pystyssä ja sitä harmitti, kun pitikin mennä makkariin? 

Mitä sitten? Ystäväni pitää seksistä ja hän on ennenkin harrastanut seksiä julkisuuden henkilöiden kanssa, koska se on kuulemma jännittävää. Mutta se nyt ei ollut tämän keskustelun aiheena eikä se kyllä tee Axlin toiminnasta yhtään hyväksyttävämpää!!

Vai sellainen se "ystäväsi" on.

Vierailija
59/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

persettä sais mennä vankilaan jakamaan.vangit pukee axelin naiseksi ja nauttii pojusta oikein urakalla ;D siellä ne luulot lähtee pikkupojasta.

Haaveeksi jää sun fantasiat. Syyttäjä hakee sakko ja ehdonta ja sakkoja. Ihan vinkiksi homoille on deittailu palstoja. Ei se homoilu enään ole rikos että rohkeesti vain täyttämään fantasioita.

Vierailija
60/90 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää teekkarikeissi on?