Axl Smith avautui taas! Kehottaa syyttelijöitään menemään psykoterapiaan
Axl Smith laittoi insagramiin 3 tekstikuvaa. Tekstistä jälleen huokuu, kuinka hän harmittelee tilannetta ITSENSÄ vuoksi!
"Olen pyytänyt anteeksi 11 kertaa!". Axl ei ymmärrä että pelkkä sana "anteeksi" ei riitä. Hänen pitäisi kertoa, MIKSI pyytää anteeksi!
Lisäksi hän kirjoittaa että mediasta olisi kovin tylsää kirjoittaa totuus aiheesta. Mikä se totuus nyt Axlin mukaan on? Sekö että halusi suojella itseään ja siksi oli valvontakamerat?
Hän se tässä tarvitsee ammattiapua ja kipeästi. Uskoo jo omiin valheisiinsa.
Kommentit (90)
Axel jakoi myös videoita. Kenelle? Ja oliko vastavuoroisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Ihan ku se niittimies. Kun itse mokaa, se on muiden vika. Ei noi vaan pysty myöntämään omia erheitään, puhumattakaan että esim. nauraisivat itselleen. Toi että yrittää vääntää omat virheensä muiden virheiksi, sehän on oire...
Kuka on niittimies?
No, voi varmaan päätellä, että henkilö itse antaisi vastaavat ja muutkin kaltoinkohtelut anteeksi ihan helposti, kun tekijä vain pyytää. Kunnioitettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ku se niittimies. Kun itse mokaa, se on muiden vika. Ei noi vaan pysty myöntämään omia erheitään, puhumattakaan että esim. nauraisivat itselleen. Toi että yrittää vääntää omat virheensä muiden virheiksi, sehän on oire...
Kuka on niittimies?
Teri Niitti
Emme tänäänkään saa tietää missä vaatteissa axl on käräjillä!
Media ryhtiote😅
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni on harrastanut seksiä Axl kanssa. Hänestä ei löytynyt kuvamateriaalia, mutta kertoi että Axl käytös oli kuitenkin vähän "erikoista". Tapaaminen meni AINA saman kaavan mukaan! Myöhään illalla Axl kämpille, viiniä ja leffan katsomista ja sitten makkariin panemaan. Ja aina siitä sohvalta siis piti mennä makkariin.
Pitikö "ystäväsi" useaankin otteeseen käydä varmistamassa tuo tapaamisen kaava? Noh, kuten tuossa äsken jo kirjoitinkin, niin ei se järvi soutamalla kulu, vaikka erämaa siitä kyllä voi pidemmän päälle tulla ;)
Tai sitten todella paha paikka ja ylimielinen kylmyys oli hänen tapansa selviytyä.