Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heräsin 5.45 ja joogasin 45 minuuttia. Sitten kasiksi töihin.

Vierailija
19.01.2017 |

Hyvä ja hikinen sessio, suihku, kahvi ja kävellen töihin aamupalalle. Nyt kiertää veri ja on virkeä olo. Muita aamujoogaajia?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva sulle.

Vierailija
2/29 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva fantasia sulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä se olisi fantasia? Eikö harrastukset ole normaali osa elämää? Näin nyt kuitenkin tapahtui ja ajattelin kysyä josko täällä olisi saman harrastuksen jakavia ihmisiä. Ilmeisesti ei ole.

Vierailija
4/29 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai muistit postata facebookkiin?

Vierailija
5/29 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooga kyllä kiinnostais kovasti, mutta en ole vaan saanut aikaiseksi perehtyä asiaan sen tarkemmin. Onko aloittajalla ehdotusta millaista joogaa aloittelijan kannattaisi itsekseen kokeilla? Joitain liikkeitä olen googletellut ja näyttivät sellaisilta suht helpoilta, ettei tule heti tehtyä väärin :) Jotenkin kaipaisi jotain vielä kuntosalin ja lenkkeilyn lisäksi.

Vierailija
6/29 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa välillä käydä ohjatulla joogatunnilla, saa hyviä vinkkejä ja joogamisesta tehokkaampaa. :)

Mä itse menen vasta illaksi töihin eli ehdin treenailla tuossa parin tunnin päästä. En muutenkaan ole aamutreenaaja, tosin lajikin on huomattavasti rankempi kuin jooga.

Vierailija
7/29 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvan kera tietenkin.

Vierailija
8/29 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole facebookissa. :)

Minä kävin aluksi peruskurssin joogasta, jotta hengitystekniikka ja perusasennot tuli tutuiksi. Sittemmin olen itekseen opiskellut kirjoista ja youtube-videoilta. Helppoa kun levitän maton jo illalla valmiiksi, joten aamulla ei tarvitse kuin sytyttää kynttilät ja pyörähtää sängystä matolle. En tiedä mikä liikunta voisi olla helpompaa, tehokkaampaa ja edullisempaa. Suosittelen! Ap

Vierailija
9/29 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ysiksi palstalle.

Vierailija
10/29 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole facebookissa. :)

Minä kävin aluksi peruskurssin joogasta, jotta hengitystekniikka ja perusasennot tuli tutuiksi. Sittemmin olen itekseen opiskellut kirjoista ja youtube-videoilta. Helppoa kun levitän maton jo illalla valmiiksi, joten aamulla ei tarvitse kuin sytyttää kynttilät ja pyörähtää sängystä matolle. En tiedä mikä liikunta voisi olla helpompaa, tehokkaampaa ja edullisempaa. Suosittelen! Ap

Kuulostaa kyllä hyvältä.  Mulle voisi sopia rauhoittava iltajoogailu, eli täytyy viimeistään viikonloppuna kokeilla :)

Vierailija
11/29 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ehdi töissä palstailla. Siksi on harvoin virkeä olo

Vierailija
12/29 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava työ. Kahdeksaksi töihin aamupalle ja yhdeksältä palstalle. Mikä tällainen työpaikka on?

Vierailija
13/29 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava työ. Kahdeksaksi töihin aamupalle ja yhdeksältä palstalle. Mikä tällainen työpaikka on?

Mulla on maailman paras työ. :) Olen yrittäjä. Ap

Vierailija
14/29 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään joogailla illemmalla, töiden ja koiran lenkityksen jälkeen. Vinkkinä muillekin, jos ei ole mahdollisuutta päästä joogatunnille niin alkuun pääsee Youtubesta löytyvien Yoga with Adrian-videoiden avulla. Löytyy ihan alkeista edistyneempiin hyviä videoita :)

Vierailija
15/29 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se päivä kiva aloittaa liikunnalla. :)

Määkin oon aamutreenaaja - pahimmillaan oon herännyt 3.30 että ehtii salille ennen töitä, yleensä vasta puoli viiden aikoihin. Iltatreenit ei mulle sovi, ei kulje samalla lailla, iltaisin tykkään kyllä lenkkeillä.

Vierailija
16/29 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määkin oon aamutreenaaja - pahimmillaan oon herännyt 3.30 että ehtii salille ennen töitä, yleensä vasta puoli viiden aikoihin. Iltatreenit ei mulle sovi, ei kulje samalla lailla, iltaisin tykkään kyllä lenkkeillä.

.. siis herännyt puoli viisi.

Vierailija
17/29 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä se olisi fantasia? Eikö harrastukset ole normaali osa elämää? Näin nyt kuitenkin tapahtui ja ajattelin kysyä josko täällä olisi saman harrastuksen jakavia ihmisiä. Ilmeisesti ei ole.

Halusit kysyä, onko täällä muita saman harrastuksen jakavia ihmisiä? Et voinut siis vain kysyä sitä, vaan sinun piti hehkuttaa ensin itseäsi ja omaa joogasessiotasi ja nostaa niin itseäsi muiden yläpuolelle. Olisit vain kysynyt: "Hei! Harrastaako muut aamujoogaa? :) "

Vierailija
18/29 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.. siis herännyt puoli viisi.

Hahaa, minulla on myös saliaamuina 3.30 herätys :D aamulla kulkee itselläkin treenit tosi hyvin, vaikka kieltämättä toi puoli 4 herätys vaan suoraan sanoen vituttaa :') mut töiden jälkeen ei tulis mieleenkään lähteä salille, kivempi mennä kotiin rentoutumaan kun on aamulla jo treenannut.

Vierailija
19/29 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jostain noin arkipäiväisestä asiasta pitäisi tehdä numero? Ihan päivittäistä rutiinia aamutreenaaminen, en edes ajattele sitä sen kummemmin. Tulee tällaisista aloituksista mieleen, että ihminen kerran tekee jotain ja on siitä niin huumassa, että on pakko hehkutella sitä joka puolelle. Näkeehän näitä, FB täynnä kuntosalifiilistelijöitä joita ei siellä kyllä enää näe parin kuukauden päästä ja heinäkuussa saa aika yksikseen treenailla :)

Vierailija
20/29 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä tuonkin näkökulman. Aloitin joogan v. 2012 joten sillä tavalla tämä ei ole uutuudenviehätyshehkutusta. Ajattelin ihan vaan jakaa sen hyvän oloni täällä ilman mitään taka-ajatuksia. Täällähän on ketjuja laidasta laitaan, jaetaan hyvää mieltä, pahaa mieltä, mitä nyt kenelläkin on muille antaa. Ylipäätään tykkäisin lukea enemmän hehkutusta. Kiinnostaa kuulla että mitkä asiat ihmisille tuovat voimaa ja energiaa, ehkä tulen uteliaaksi ja haluan itsekin kokeilla? Se että joku kokee sen ylemmyydentuntona, voikin johtua kokijan omasta alemmuudentunteesta? Että mitä tuokin olevinaan yli-ihminen tuossa hehkuttaa? Ehkä se on merkki siitä että kannattaa ottaa se hehkutettava asia omaan elämään ja arkeen. Ehkä salaa kaipaat juuri sitä mutta et ole tiennyt mistä aloittaa? Mutta kun ryhtyy toimeen ja kokeilee niin silloin se ei enää ole jotain ärsyttävää 'fantasiaa' kuten joku kirjoitti, vaan osa sinua. Eikä se enää ole ärsyttävää vaan ihanaa. Ap