Yli 100 naisen kohtaamis kokemusta it-alan sinkkumiehen näkökulmasta (syitä turhattomuuteen)
Olen 7 vuotta toiminut alalla jossa viikottain ratkaisen ihmisten it ongelmia face to face.
Tänä aikana olen tavannut / auttanut vähintään 100 noin 20-30 vuotiasta naista.
Käynti aikana tuleekin rupateltua niitä näitä samalla asiakkaan kanssa.
1/5 naisista on kysynyt numeroa lopuksi, jotta saisivat ilman välikäsiä yhteyden ongelma tilanteen sattuessa uudestaan.
Yksikään ei ole ottanut yhteyttä vaikka olen lähes poikkeuksetta kehottanut ottamaan yhteyttä. Lisäksi yhteystietoni löytyvät helposti jälkikäteen.
Olen keskimittainen, siististi pukeutunut ja normalipainoinen alle 30 vuotias mies joka tulee toimeen hyvin ihmisten kanssa. Siksi minulle maksetaankin tästä.
Näytän noin tältä:
http://orig07.deviantart.net/717f/f/2012/152/f/f/just_an_average_guy__b…
Mieleeni tuleekin miten tällainen ihminen voi edes pariutua tai löytää ketään jos edes arjen kohtaamisissa joita tulee paljon ei saa kiinostusta?
Terv, jo pikkuhiljaa turhautunut sinkkumies...
Kommentit (41)
Ööö.. ei sitten tullut mieleen, ettei niille naisille ehkä ole tullut uusia ongelmatilanteita? Vai miksi odotat heidän ottavan yhteyttä?
Paljonko olet veloittanut käynnistäsi?
Voi muru. Yritä hakea naisseuraa työajan ulkopuolella, Tinder, OkCupid, erilaiset deittisivustot?
Kohta hoksaat jakaneesi väärää numeroa...
Kaveri istuu munat sannassa ja odottaa, että naiset tulevat hakemaan kotoa. Mitäpä jos soittelisit itse niille naisille, jotka kiinnostavat? Eiköhän tuossa ajassa fiksumpi olisi jo keksinyt, että käytetty metodi ei toimi.
Paljon kirjoitusvirheitä. Turhattomuus > turhautuminen. Pilkut ja yhdyssanat hukassa. Harjoittele näitä.
Nyt pitäisi yrittää löytää ero sen välille, onko numeroa pyydetty työasioiden hoitamista varten vai henkilökohtaisesta mielenkiinnosta.
Mun it-mies oli 28, teki samanlaista duunia yms. Ihan juhlissa tavattiin. Tuskin olisin uskaltanut lähestyä samalla tavalla työympäristössä. Se olis tuntunut joltain häirinnältä.
Vierailija kirjoitti:
0E koska kyseiset palvelut kuuluu isojen firmojen palveluihin.
Eli itse ongelma henkilöiden ei tarvitse maksaa palveluistani
Terv ap
Vierailija kirjoitti:
Voi muru. Yritä hakea naisseuraa työajan ulkopuolella, Tinder, OkCupid, erilaiset deittisivustot?
Voi muru sieltä ei löydy ketään normaaleja ja kuten jo tiedät miehiä siellä 3 kertaa enemmän. Kokeiltu on...
Terv, ap
Yritä tutustua ihmisiin silloin kun heillä ei ole akuuttia ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0E koska kyseiset palvelut kuuluu isojen firmojen palveluihin.
Eli itse ongelma henkilöiden ei tarvitse maksaa palveluistani
Terv ap
Naisten moraali ei anna heidän häiritä sua työaikana pikkuongelmilla ja isompia ei ole tullut?
Vierailija kirjoitti:
Paljon kirjoitusvirheitä. Turhattomuus > turhautuminen. Pilkut ja yhdyssanat hukassa. Harjoittele näitä.
Kuitos kun keskityit olennaiseen. Olette niin fiksuja täällä.
Terv ap
Ei minullekaan puhelimitse ole treffipyyntöjä sadellut työkontakteista. Pitäisikö olla huolissaan? t. nainen
Ei ne kehtaa soittaa perään vaikka olisivat kiinnostuneita.
Ainoastaan jos tulee ongelmatilanne niin sitten soittavat, työasioissa.
Itse mietin sitä kuinka paljon voin pitää yhteyttä entisiin miespuolisiin työkavereihin.
Vaikka pitäisin ihmisestä ja yhdessä olisi hauskaa niin en kehtaa kovin usein viestitellä ettei miehelle tulisi sellainen olo että ahdistelen häntä.
Vierailija kirjoitti:
Ei minullekaan puhelimitse ole treffipyyntöjä sadellut työkontakteista. Pitäisikö olla huolissaan? t. nainen
Ei sinun naisena olla huolissasi.
Saat niitä 100 päivässä kun teet profiilin nettiim
En ymmärtänyt otsikkoa.