Heräsin 5.45 ja joogasin 45 minuuttia. Sitten kasiksi töihin.
Hyvä ja hikinen sessio, suihku, kahvi ja kävellen töihin aamupalalle. Nyt kiertää veri ja on virkeä olo. Muita aamujoogaajia?
Kommentit (29)
Minun matot on Prismasta ja Lidlistä joten mistään sen paremmista en tiedä. Mielessä on ollut että satsaan kokeeksi johonkin "kunnon" mattoon kun nämä luistavat vähän. Suosituksia siis kaipaan minäkin. Ap
Ap, käytkö lisäksi joogatunneilla ja kuinka usein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä se olisi fantasia? Eikö harrastukset ole normaali osa elämää? Näin nyt kuitenkin tapahtui ja ajattelin kysyä josko täällä olisi saman harrastuksen jakavia ihmisiä. Ilmeisesti ei ole.
Halusit kysyä, onko täällä muita saman harrastuksen jakavia ihmisiä? Et voinut siis vain kysyä sitä, vaan sinun piti hehkuttaa ensin itseäsi ja omaa joogasessiotasi ja nostaa niin itseäsi muiden yläpuolelle. Olisit vain kysynyt: "Hei! Harrastaako muut aamujoogaa? :) "
Miten sä sait tän aloituksen käännettyä niin että ap "nostaa itsensä muiden yläpuolelle"? Hae apua itselles, kuulostat tosi myrkylliseltä ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään joogailla illemmalla, töiden ja koiran lenkityksen jälkeen. Vinkkinä muillekin, jos ei ole mahdollisuutta päästä joogatunnille niin alkuun pääsee Youtubesta löytyvien Yoga with Adrian-videoiden avulla. Löytyy ihan alkeista edistyneempiin hyviä videoita :)
Laitoin Adrianin pyörimään, lesson 1 ja meinasin nukahtaa lotus-asentoon. Millä tunnilla alkaa tapahtua? Olen joskus joogaillut, eli perusasanat on vielä muistissa.
Vierailija kirjoitti:
Ap, käytkö lisäksi joogatunneilla ja kuinka usein?
En käy, vaikka tiedän että olisi hyödyllistä. Jooga on minulle niin henkilökohtaista, että ahdistaa mennä porukkaan. Kauhukokemus olisi olla jossain Rachel Brathenin tms yogajulkkiksen 800 ihmisen tunnilla missä et pysty vetämään syvään henkeä ilman että kylki osuu naapuriin. Yyh. Mattosuosituksia vielä kyselen? Ap
Koetko nyt olevasi oikein erityisen hyvä ihminen? ;D
Vierailija kirjoitti:
Koetko nyt olevasi oikein erityisen hyvä ihminen? ;D
Joo koen olevani ihan jees mutta tähän harrastukseeni se ei liity mitenkään. Ap
Ilmeisesti se tosiaan ärsyttää tietyntyyppisiä ihmisiä se, että joku toinen jaksaa ja haluaa treenata ja esimerkiksi syödä hyvin. Oon sen ikävä kyllä huomannut. Tulee väliin semmoinen olo, että pitäisi jotenkin anteeksi pyydellä omaa suhteellisen terveellistä elämäntapansa ( paljon liikuntaa, ei alkoholia tai tupakkaa, ei valkoista viljaa tai sokeria ) sellaisilta, joiden elämäntapa on ehkä vähemmän optimaalista, ja jotka ehkä itsekin haluaisivat asoita muuttaa, siitähän se ärsyyntyminen tulee. Mutta miksi ärsyyntyä, koska jokainen siihen kuitenkin halutessaan pystyy?
Saisikin aloittaa aamun joogalla. Ehdin joogailemaan kun lapset ovat päiväunilla, eli pian. Mahtava tauko muuten niin kiireiseen päivään.
Tarvitsisin uuden joogamaton, suosituksia? Nykyinen on melko kova minusta ja oikea ranne kipeytyy.