Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli 100 naisen kohtaamis kokemusta it-alan sinkkumiehen näkökulmasta (syitä turhattomuuteen)

Vierailija
19.01.2017 |

Olen 7 vuotta toiminut alalla jossa viikottain ratkaisen ihmisten it ongelmia face to face.

Tänä aikana olen tavannut / auttanut vähintään 100 noin 20-30 vuotiasta naista.

Käynti aikana tuleekin rupateltua niitä näitä samalla asiakkaan kanssa.

1/5 naisista on kysynyt numeroa lopuksi, jotta saisivat ilman välikäsiä yhteyden ongelma tilanteen sattuessa uudestaan.

Yksikään ei ole ottanut yhteyttä vaikka olen lähes poikkeuksetta kehottanut ottamaan yhteyttä. Lisäksi yhteystietoni löytyvät helposti jälkikäteen.

Olen keskimittainen, siististi pukeutunut ja normalipainoinen alle 30 vuotias mies joka tulee toimeen hyvin ihmisten kanssa. Siksi minulle maksetaankin tästä.
Näytän noin tältä:

http://orig07.deviantart.net/717f/f/2012/152/f/f/just_an_average_guy__b…

Mieleeni tuleekin miten tällainen ihminen voi edes pariutua tai löytää ketään jos edes arjen kohtaamisissa joita tulee paljon ei saa kiinostusta?

Terv, jo pikkuhiljaa turhautunut sinkkumies...

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ilkimys. Mitäs tää kundi on sulle tehnyt, kun pitää sen naamaa täällä levitellä?

Vierailija
22/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä ei ole ollut enempää ongelmia tietsikan kanssa eivätkä he hae miesseuraa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko olet veloittanut käynnistäsi?

0E koska kyseiset palvelut kuuluu isojen firmojen palveluihin.

Eli itse ongelma henkilöiden ei tarvitse maksaa palveluistani

Terv ap

Ongelma henkilöiden :-DDD

Vierailija
24/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne kehtaa soittaa perään vaikka olisivat kiinnostuneita.

Ainoastaan jos tulee ongelmatilanne niin sitten soittavat, työasioissa.

Itse mietin sitä kuinka paljon voin pitää yhteyttä entisiin miespuolisiin työkavereihin.

Vaikka pitäisin ihmisestä ja yhdessä olisi hauskaa niin en kehtaa kovin usein viestitellä ettei miehelle tulisi sellainen olo että ahdistelen häntä.

Ymmärrän kyllä. Niin kai se sitten on...

Terv, ap

Vierailija
25/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Itse olen it-tuen asiakaspuolella ja vaikka olen tosiaan silloin tällöin nähnyt miehiä niissä hommista joista olen ajatellut esim. että onpa mukavan oloinen kaveri tai onpa hyvän näköinen, niin ei ole tullut mieleenkään osoittaa kiinnostusta. Se ei vaan kuulu työasioissa kohtaamisen käytöskoodiin. Ei tästä maailmasta tulisi mitään, jos miehet ja naiset eivät voisi keskenään hoitaa työasioita asiallsiesti, ilman että seksuaalisuus ja parisuhdekaipuu tunkevat väliin sotkemaan.

Vierailija
26/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon kirjoitusvirheitä. Turhattomuus > turhautuminen. Pilkut ja yhdyssanat hukassa. Harjoittele näitä.

Kuitos kun keskityit olennaiseen. Olette niin fiksuja täällä.

Terv ap

Kannattaa varmaan kehittää myös omaa asennetta. Jos olet seurannut ulin suhdeopasta nimeltä Sinkkuelämää, Carrie luonnehtii noin asennoituvaa miestä sanalla "asshole".

Vierailija
27/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ilkimys. Mitäs tää kundi on sulle tehnyt, kun pitää sen naamaa täällä levitellä?

Todella ilkimys kun etsit average guy googlesta niin löytyy. Ksikkeen teki puututte

Vierailija
28/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaisi virittää niiden tietsikoihin  joku vika niin että niille tulisi asiaa sinulle.

Vierailija
29/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen pitää jokaista asiakaskontaktia potentiaalisena parisuhteena? 

Vierailija
30/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä toisen it nörtin toisenlainen kokemus. Näillä korjauskeikoilla kun juttelee naisten kanssa ihan muutakin siinä korjauksen ohessa, kyselee ja kuuntelee, tarttuu siihen mitä nainen sanoo, on hiukan empaattinen, niin johan alkaa yhteydenottoja tulla. Varsinkin jos heittää jotain tilannekomiikkaläppää. Ja voi sitä itsekin ottaa yhteyttä, kun kiinnostava nainen osuu kohdalle. Mä olen kyllä paljon sinua rumempi, lyhyt puolikalju pätykkä.

Vaimo löytyi muissa yhteyksissä, mutta kyllä hänenkin kiinnostus heräsi mukavia juttelemassa siinä yhteisen vapaaehtoistyön lomassa.

Et kai vain puhu pelkästään koneista, ammattislangia murahdellen?

Ja se, että nainen pyytää numerosi, tarkoittaa usein (mutta ei aina) sitä, että pientä kiinnostusta on ilmassa. Mutta kun et tähän tartu ja osoita aloitteellisuutta soittamalla itse, niin siihen se kiinnostus lopahtaa, Nyhverö mikä nyhverö ja nainen soittaa seuraavalla kerralla toisen korjaajan.

Vierailija
31/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tulisi mieleenkään soitella it-hepulle mitään treffikutsuja työpuhelimeen, sehän on ihan asiatonta. Jos jotain sen suuntaista tulisi mieleen, niin vinkkaisin vaikka siinä työn ohessa, että voisi käydä kohta vaikka kahvilla, joudatko mukaan tms, johon toinen sitten voi luonnollisesti myöntyä tai kieltäytyä ilman sen kummempaa selitystä.

Vierailija
32/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella ilkimys kun etsit average guy googlesta niin löytyy. Ksikkeen teki puututte

Pointti on se, että se ei ole sun pärstä. Jos täällä julkaistaan joku naamakuva - voi 99,9% varmuudella olettaa, ettei se ole kyseisen henkilön itse tänne postaama. Ja kyseinen nuori mies ei varmaan halua, että hänen pärstäänsä liitetään jonkun avuttomasti sönkkäävän tyypin profiiliin. Tuo kuvan kundi kyllä löytää seuraa joka sormelle. Siitä olen varma. Mutta entäs sitten joku lievästi puhevammainen olmi, joka piileksii toisen henkilön kuvan takana?

Vierailija
33/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä naiset eivät ole ehkä numeroasi pyytäessään tienneet, ettei heillä ole niin suuria natsoja, että voisivat ottaa yhteyttä suoraan sinuun. Heidän pitää ottaa yhteys helpdeskiin, joka kirjaa tiketin ylös (jotta sinullekin voidaan maksaa palkkaa) ja helpdesk arvioi, lähettävätkö jonkun atk-tukihenkilön paikalle vai ratkaiseeko helpdesk ongelman itse. Mulla on pari kaveria yrityksissä, joiden softan ylläpidosta huolehdin ja heidän suorat pyyntönsä otan vastaan, mutta en laskuta asiakasta niistä. Kaikki muut ylläpitopyynnöt kulkevat virallista reittiä eli asiakkaan helpdeskin kautta oman yritykseni ylläpitopalveluun ja niistä laskutan. 

Vierailija
34/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä niitä parisuhteena.pidän 100 naiskohtaamisesti edes muutamaa kahviseuraa..

Terv ap

Vierailija
35/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä niitä parisuhteena.pidän 100 naiskohtaamisesti edes muutamaa kahviseuraa..

Terv ap

Toivottavasti suullinen ulosantisi on parempi kuin kirjallinen.

Vierailija
36/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv ap

Omasta kirjoituksestasi: "1/5 naisista on kysynyt numeroa lopuksi, jotta saisivat ilman välikäsiä yhteyden ongelma tilanteen sattuessa uudestaan" Eivät he ole pyytäneet numeroasi lähteäkseen kanssasi kahville!!! 

Vierailija
37/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv ap

Omasta kirjoituksestasi: "1/5 naisista on kysynyt numeroa lopuksi, jotta saisivat ilman välikäsiä yhteyden ongelma tilanteen sattuessa uudestaan" Eivät he ole pyytäneet numeroasi lähteäkseen kanssasi kahville!!! 

En väittänyt niin. Yleisesti mainitsin vain.

Terv, ap

Vierailija
38/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv ap

En väittänyt niin. Yleisesti mainitsin vain.

Terv, ap

Mutta minä väitän, että eivät nämä naiset ole pyytäneet numeroasi lähteäkseen kanssasi kahville. Jos sellaista toivot, toivot turhaan. 

Vierailija
39/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti. Pidä työ ja vapaa-aika erillään. Ei kukaan oleta soittavansa treffipalveluun, kun tilaa it-asiantuntijaa. Jos oletat jotain sen suuntaista sulla on ihan väärä asenne työhön. Tai sairas käsitys "asiakaskunnastasi". Jossain jenkkileffoissa kiimaiset kotirouvat lähentelevät putkimiestä. Mutta ne ovat leffoja ne.

Vierailija
40/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eti nainen sieltä työpaikaltasi. Olin it-alalla kymmeniä vuosia. Talo oli täynnä pareja. Mun työkaverikin löysi työpaikalta miehen. Ovat olleet nyt yli 10-vuotta yhdessä.