Olen melko fiksu ja huumorintajuinen mies, mutta olen ollut jo toistakymmentä vuotta sinkku
Minusta tuntuu, että miesten keskuudessa on enemmän kaltaisiani, melko hyviä tyyppejä sinkkuna. Tämä siksi, koska aloitteenteko on enemmän miesten vastuulla. Olenko ihan väärässä oletuksessani, ja jos olen, niin miksi?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että miesten keskuudessa on enemmän kaltaisiani, melko hyviä tyyppejä sinkkuna. Tämä siksi, koska aloitteenteko on enemmän miesten vastuulla. Olenko ihan väärässä oletuksessani, ja jos olen, niin miksi?
Kenen mielestä olet melko fiksu ja huumorintajuinen? Oma mielipide ei tässä paina, ainoastaan ulkopuolisten arvio. Ilmeisesti naiset ovat eri mieltä koska olet edelleen sinkku.
Samaa ajattelin fiksuudesta huumorintajusta. Kuka tahansa voi kirjoittaa nämä yleismääritelmät, mutta usein niille ei ole vastinetta varsinkaan jos mies on parikymmentä vuotta sinkkuna ollut. Silloin määritelmät kääntyvät täysin itseään vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tietää se, mitä "melko hyvä tyyppi" pitää sisällään. Ja millainen on aloittajan mielestä "huono" nainen.
Naisena voin heti kertoa olevani hyvä tyyppi ja että "melko hyvä" ei kelpaa.
Tinderissä ehkä joka sadas mies on sellainen, että haluaa antaa sydämen :) Mietin toisinaan kuinka monta "melko hyvää" miestä mahdan ohittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen mielestä olet melko fiksu ja huumorintajuinen? Oma mielipide ei tässä paina, ainoastaan ulkopuolisten arvio. Ilmeisesti naiset ovat eri mieltä koska olet edelleen sinkku.
Koulussa, harrastuksissa, intissä, duunissa, ystävien kesken - kaikkialla olen saanut ihmiset nauramaan, olen ollut suht suosittu ja minua on aina pidetty fiksuna (ja olen pärjännyt kokeissa). Naisetkaan eivät ole juuri olleet eri mieltä, mutta koska olen mies, on minulle tehdyt aloitteet olleet lähinnä sellaisia, että nainen on näyttänyt kiinnostuksensa, mutta ei ole itse lähestynyt. Koska jos nainen olisi lähestynyt, hänhän olisi voinut saada pakit. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen nainen ja jos mies osaa tietyllä tavalla minuun katsoa, näen silmissä hymyn ja rehtiyden, niin teen ensimmäisen kevyen aloitteen. Se mitä mies sitten tekee, on hänen käsissään, sillä jos aloitteeseeni ei tule tarpeeksi jämäkkää vastausta, niin peräännyn. En välttämättä kauas, mutta sen verran, että en häiritse jos mies ei ole kiinnostunutkaan. En ole ollut kauan sinkku, joten en ole epätoivoinen, mutta olen kiinnostunut löytämään mukavan miehen vierelleni. Miten siis ap tällaisissa tilanteissa menettelisit? :)
En tiedä. Riippuu kiinnostuksestani ja varmaan päivän fiiliksestäkin. Naisten aloitteet taitavatkin yleensä olla juuri tuollaisia kevyitä, joskus jopa epäselviä, joissa nainen ei voi kokea tulleensa torjutuksi. Johtuuko tämä sitten henkisestä heikkoudesta vai mistä, en tiedä. Ap
Sinäkö olet sitten "henkisesti vahva"? :D Enpä usko, että yksikään juttujasi lukenut niin pystyisi edes hymyssä suin sanomaan! Vastauksesi kertoi sinusta kuitenkin niin paljon, että on varmasti paras kaikille, että jatkat yksin olemistasi. Et ole valmis normaaliin välittävään ihmissuhteeseen.
En väittänytkään olevani henkisesti vahva. Ja sinä ylitulkitset viestiäni, koska pahoitit mielesi. Anteeksi vain, mutta minusta ei ole sokerikuorruttamaan kaikkea sanomaani. Ap
Vierailija kirjoitti:
Juu. Sama täällä. Koko ikä sinkkuna, koska en ole aloitteentekijä. Naisethan eivät koskaan tee mitään aloitetta, joten yksin olen jäänyt.
Kyllä minä ainakin teen, on pikkuisen pakko kun ei minua siunattu kauniilla ulkonäöllä. Olen tehnyt aloitteita niiden ei-niin komeiden miesten suuntaan, mikä on ollut lopputulos jokainen kerta? Olen saanut pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen nainen ja jos mies osaa tietyllä tavalla minuun katsoa, näen silmissä hymyn ja rehtiyden, niin teen ensimmäisen kevyen aloitteen. Se mitä mies sitten tekee, on hänen käsissään, sillä jos aloitteeseeni ei tule tarpeeksi jämäkkää vastausta, niin peräännyn. En välttämättä kauas, mutta sen verran, että en häiritse jos mies ei ole kiinnostunutkaan. En ole ollut kauan sinkku, joten en ole epätoivoinen, mutta olen kiinnostunut löytämään mukavan miehen vierelleni. Miten siis ap tällaisissa tilanteissa menettelisit? :)
En tiedä. Riippuu kiinnostuksestani ja varmaan päivän fiiliksestäkin. Naisten aloitteet taitavatkin yleensä olla juuri tuollaisia kevyitä, joskus jopa epäselviä, joissa nainen ei voi kokea tulleensa torjutuksi. Johtuuko tämä sitten henkisestä heikkoudesta vai mistä, en tiedä. Ap
Sinäkö olet sitten "henkisesti vahva"? :D Enpä usko, että yksikään juttujasi lukenut niin pystyisi edes hymyssä suin sanomaan! Vastauksesi kertoi sinusta kuitenkin niin paljon, että on varmasti paras kaikille, että jatkat yksin olemistasi. Et ole valmis normaaliin välittävään ihmissuhteeseen.
En väittänytkään olevani henkisesti vahva. Ja sinä ylitulkitset viestiäni, koska pahoitit mielesi. Anteeksi vain, mutta minusta ei ole sokerikuorruttamaan kaikkea sanomaani. Ap
Yritä ap-kulta hieman enemmän! En pahoittanut mieltäni, mutta yritän vain saada sinua ymmärtämään, että liika ylimielisyys omasta upeudesta on kostautunut naisettomuudellasi. Naiset eivät halua miestä, joka piilokettuilee, vaan naiset haluavat miehen, jonka kanssa on mukavaa ja jonka kanssa ei tarvitse olla varpaillaan. Siis rehdin, ystävällisen ja ajattelevaisen miehen. Katkera mies on kauheaa katseltavaa ja kuunneltavaa.