Olen melko fiksu ja huumorintajuinen mies, mutta olen ollut jo toistakymmentä vuotta sinkku
Minusta tuntuu, että miesten keskuudessa on enemmän kaltaisiani, melko hyviä tyyppejä sinkkuna. Tämä siksi, koska aloitteenteko on enemmän miesten vastuulla. Olenko ihan väärässä oletuksessani, ja jos olen, niin miksi?
Kommentit (27)
Fiksuus ja huumorintaju ovat hyvin subjektiivisia käsitteitä.
Itse olen ainakin siinä käsityksessä että oma sinkkuuteni johtuu nimenomaan siitä etten toimi "perinteisen" normin mukaisesti ja tee aloitteita naisille, kellekään. Ulkonäössä, fiksuudessa ja huumorintajussa ei periaatteessa pitäisi olla massiivisia puutteita...
Juu. Minäkin ole tosi komea ja fiksu ja vaikka mitä, luulen että sinkkuuteni johtuu siitä että istun vain kotona, vai mitä luulette?!?
Juu. Sama täällä. Koko ikä sinkkuna, koska en ole aloitteentekijä. Naisethan eivät koskaan tee mitään aloitetta, joten yksin olen jäänyt.
Huumorintajuinen? Kerrotko vitsejä vai osaatko nauraa itsellesi?
Olen törmännyt moniin, verrattain fiksuihin ja kuvioihin pitkäaikassinkkumiehiin. Heistä kaikista vain puuttuu se joku juttu. En osaa tarkkaan sanoa mikä mutta luulen sen liittyvän näiden miesten feminiinisyyteen.
Posket ovat pulleat kuin lapsella vaikka muuten suht' urheilullisia olisivat. Ei erityisen matala, lähinnä ohut ääni. Jotenkin arkoja.
Naiset tekevät aloitteita paljonkin mutta ilmeisesti mutta ap ei ole niiden kohteena.
Varmaan suurin osa miehistä ja ylipäätään ihmisistä kuvailee itseään ihan fiksuksi ja huumorintajuiseksi, nuo ei kyllä kerro ihmisestä vielä yhtään mitään.
Minä olin arka ja ujo nainen ja halusin tarpeeks yhtä miestä joten tein aloitteen. Pakit tuli mutta pointti oli se että ei se aloitteen teki täysin miesten vastuulla ole. Tuo jota yritin oli lähinnä narukätinen nörtti mutta niin fiksu että kiinnostuin tosissaan. Ei natsannut sillä kertaa. Toisen nörtin lopulta nain.
Vierailija kirjoitti:
Olen melko fiksu ja huumorintajuinen mies, mutta olen ollut jo toistakymmentä vuotta sinkku
Minusta tuntuu, että miesten keskuudessa on enemmän kaltaisiani, melko hyviä tyyppejä sinkkuna. Tämä siksi, koska aloitteenteko on enemmän miesten vastuulla. Olenko ihan väärässä oletuksessani, ja jos olen, niin miksi?
Näin juuri. Fiksut osaa varoa naisia.
Hyviä naisia on niin vaikea löytää, siis sellaisia jotka olisi myös minusta kiinostuneita. Tarjontaa kyllä olisi, mutta 40v yksin/yhteishuoltajia tai muuten vaan ei kiinnostavia. Vielä jos käy baarissa pari kertaa vuodessa ei sekään onnistu.
Toisaalta sinkkuna on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tekevät aloitteita paljonkin mutta ilmeisesti mutta ap ei ole niiden kohteena.
Tai sitten olen antanut pakit kaikille aloitteen tehneille naisille. Jos luet aloitukseni oikein tarkkaan, huomaat, että pointtina oli se, että melko hyviä miehiä on enemmän sinkkuna kuin melko hyviä naisia, koska aloitteenteko on enemmän miesten vastuulla. Mitä sanottavaa sinulla on tuosta asiasta - ketjun varsinaisesta aiheesta? Ap
Olen nelikymppinen nainen ja jos mies osaa tietyllä tavalla minuun katsoa, näen silmissä hymyn ja rehtiyden, niin teen ensimmäisen kevyen aloitteen. Se mitä mies sitten tekee, on hänen käsissään, sillä jos aloitteeseeni ei tule tarpeeksi jämäkkää vastausta, niin peräännyn. En välttämättä kauas, mutta sen verran, että en häiritse jos mies ei ole kiinnostunutkaan. En ole ollut kauan sinkku, joten en ole epätoivoinen, mutta olen kiinnostunut löytämään mukavan miehen vierelleni. Miten siis ap tällaisissa tilanteissa menettelisit? :)
Lopeta ap se jatkuva olettaminen.
Minä taas en voi edes roskista viedä rauhassa ulos, koska heti ovat naiset kimpussa. Minun alkukantaisuutta tihkuva, seksikkään miehinen tuoksuni saa naiset hulluiksi, jopa niin hulluiksi, että naiset yrittävät tulla väkisin ikkunoistani sisään.
Kannattaa siirtyä avaruusolentoihin, niin minäkin tein. T: Juhan af Grann
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen nainen ja jos mies osaa tietyllä tavalla minuun katsoa, näen silmissä hymyn ja rehtiyden, niin teen ensimmäisen kevyen aloitteen. Se mitä mies sitten tekee, on hänen käsissään, sillä jos aloitteeseeni ei tule tarpeeksi jämäkkää vastausta, niin peräännyn. En välttämättä kauas, mutta sen verran, että en häiritse jos mies ei ole kiinnostunutkaan. En ole ollut kauan sinkku, joten en ole epätoivoinen, mutta olen kiinnostunut löytämään mukavan miehen vierelleni. Miten siis ap tällaisissa tilanteissa menettelisit? :)
En tiedä. Riippuu kiinnostuksestani ja varmaan päivän fiiliksestäkin. Naisten aloitteet taitavatkin yleensä olla juuri tuollaisia kevyitä, joskus jopa epäselviä, joissa nainen ei voi kokea tulleensa torjutuksi. Johtuuko tämä sitten henkisestä heikkoudesta vai mistä, en tiedä. Ap
Minulle naiset nauravat vaikken edes yritä naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Kenen mielestä olet melko fiksu ja huumorintajuinen? Oma mielipide ei tässä paina, ainoastaan ulkopuolisten arvio. Ilmeisesti naiset ovat eri mieltä koska olet edelleen sinkku.
Itse olen täysin huumorintajuton ja naista kaatuu kuin heinää!