Kirjoittakaa ruotsiksi tähän ketjuun :) Kokeillaan miten vaikeaa se on.
Försoka att skriva på svenska nu. Sedan kan vi skratta tillsammans. :)
Kommentit (84)
Tjänare Per, hur är läget? Vi skall med bussen till Slussen. Ta det lungt bara.
Fins det en svenskspråkig kvinna, 35-45år med som kunde jag sparrarerareare min dåligt svensk?
Bonus om du är solo inheriteratetearerarna av rik herrgård!
-gubbe i bönden
Hundkarusellen hundkarusellen den här är hundkarusellen, vem ska ringa til oss...
Vierailija kirjoitti:
Jag hatar svenska
Om du gör det så visar det vilken enkelspårig och dum människa du är. Synd att du inte fattar bättre.
Hej, jag heter Maria, och jag bor i Helsingfors. Jag måste gå att läsa läxor.
Jag är trött, tyvärr :(.
Det är svårt att studera, så tycker jag.
Om jag hade pengar skulle jag investera.
Tack och adjö!
Kan du sluta? Vi har många diskussioner om detta ämne!
Jag är så trött...lång och krävande dag bakom mig...jag vill vila och sova...
Vierailija kirjoitti:
Skratta åt vad då? Om du inte kan skriva ens några meningar rätt på svenska efter flera års "pakkoruotsia" så är du dum i huvudet.
Håller med dig. :D Men vi finskarna är ju jättestolta över om att inte kunna svenska. Är inte så duktig på det heller, faktiskt, men kan trots allt diskutera på svenska om det finns behov.
Bää bää vita lamm, har du någon..? Öö.
Har någån hallonbåtar? Jag vill äta karameller.
SATANS HEXEN-BERNER, FLYG TILL HELVETE!
Vierailija kirjoitti:
قديمة أو جديدة السويدية؟
Detta språket är inte svenska, det är ny-svenska.
Varför borde vi göra get. Jag förstår inte. Den här tråden är jätte tråkig tycker jag.
Vierailija kirjoitti:
Bää bää vita lamm, har du någon..? Öö.
ull, tror jag
Mors grilla är vi allihopa allihopa allihopa ... Fatima också ... Fatima ... varför sjunger du inte ... rasismen ... vad menar du?
Joku vois kirjottaa tän ruotsiksi: paskapaskapaskapaska vit*tu ku vitu**aa ja vit*uttaa vielä enempi ku itse en osaa. vaikka tuo nro 32.
Vierailija kirjoitti:
Joku vois kirjottaa tän ruotsiksi: paskapaskapaskapaska vit*tu ku vitu**aa ja vit*uttaa vielä enempi ku itse en osaa. vaikka tuo nro 32.
paska on ruotsiksi skit (lausutaan aikalailla samallalailla kuin englannissakin)
vi*tu on fittan
laittaisiko joku käännöksen sanalle vitu*taa
Till mycket den här. Jag nöttkott svensk.