Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset vaatii mieheltä työntekoa?

Vierailija
18.01.2017 |

Aina katkennu mun suhteet siihen että tyttöystävä on alkanu valittaa kun en tee mitään ja alkanut vaatimaan hankkimaan koulutusta ja työntekoa.. No minähän en siihen tietenkään suostu ja näytän suoraan että tuossa ovi naiselle jos alkaa vaatimaan tuommosia. Lompakkoloiset voi mennä muualle loisimaan.
M23

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen ja käyn töissä, joten todellakin odotan poikaystäväni tekevän jompaa kumpaa noista. Mä en todellakaan aio elättää aikuista ihmistä.

Vierailija
2/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D mikäs se sinä olet sitten jos et lompakkoloinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet nuori ja tapailet todennäköisesti oman ikäisiäsi naisia. Näillä naisilla on vielä tulevaisuus edessä eivätkä he halua tuossa iässä asettua aloilleen kaupungin vuokrayksiöön kanssasi sohvalle makoilemaan. Kokeile jotain kuuskymppistä.

Vierailija
4/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi  että miehet vaativat naisiltä kotitöiden tekoa.

Vierailija
5/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn itsekin töissä ja elätän itseni. Odotan samanlaista arvomaailmaa kumppanilta.

Vierailija
6/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina katkennu mun suhteet siihen että tyttöystävä on alkanu valittaa kun en tee mitään ja alkanut vaatimaan hankkimaan koulutusta ja työntekoa.. No minähän en siihen tietenkään suostu ja näytän suoraan että tuossa ovi naiselle jos alkaa vaatimaan tuommosia. Lompakkoloiset voi mennä muualle loisimaan.

M23

Juu, mimä vaadin sen takia, että käyn itsekkin töissä. Vaadin myös etten ole ainoa joka kodissa siivoaa, pesee pyykkiä ja laittaa ruokaa. Yhdessä tuumin kaikki hoidetaan.

Ihan kyssäri vaan, et siis tee mitään, et käy töissä jne. mutta se nainen on silti se lompakkoloinen? Ettet vaan itse ole yhteiskunnan lompakkoloinen mitä minä mieheni kanssa elätän?

Vierailija
7/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelen ja käyn töissä, joten todellakin odotan poikaystäväni tekevän jompaa kumpaa noista. Mä en todellakaan aio elättää aikuista ihmistä.

Oletko vajaa? Etkö ole kuullut toimeentulo ja työmarkkinatuista. Ei tarvi elättää.

Ap

Vierailija
8/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M23

Juu, mimä vaadin sen takia, että käyn itsekkin töissä. Vaadin myös etten ole ainoa joka kodissa siivoaa, pesee pyykkiä ja laittaa ruokaa. Yhdessä tuumin kaikki hoidetaan.

Ihan kyssäri vaan, et siis tee mitään, et käy töissä jne. mutta se nainen on silti se lompakkoloinen? Ettet vaan itse ole yhteiskunnan lompakkoloinen mitä minä mieheni kanssa elätän?

Nainen on lompakkoloinen jos vaatii mieheltä työntekoa. Minä en vaadi keltään työntekoa en ole siis loinen.

Vierailija
9/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko vajaa? Etkö ole kuullut toimeentulo ja työmarkkinatuista. Ei tarvi elättää.

Ap

Mitä mä teen miehellä, jonka kanssa en pysty jakamaan mielenkiinnonkohteitani ja jonka kanssa en pysty käymään missään? En halua mennä esimerkiksi teatteriin yksin, koska se sosiaalinen aspekti ja kokemuksen jakaminen on aika tärkeää. Sama koskee kaikkia ulkomaanreissuja. Olisi aika ikävää lähteä yksin. Huom. maksan oman osani ja mies maksaa oman osansa, joten ei ole kyse siitä että "loisisin" miehen lompakolla vaan siitä, että mulle parisuhde on asioiden yhdessä tekemistä. Mitä järkeä olla miehen kanssa yhdessä, jos mitään ei voi tehdä yhdessä vaan mun pitää tehdä asiat aina yksin tai tyttökavereiden kanssa?

Onneksi löysin miehen, joka rakastaa reissailua ja jolla on rahaa lähteä reissuun <3 (edelleen: minä maksan oman osani, koska käyn hyväpalkkaisessa työssä).

Älä huoli, kyllä sinäkin vielä jonain päivänä löydät naisen, joka haluaa maata kanssasi sohvalla toimettomana!

Vierailija
10/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M23

Nainen on lompakkoloinen jos vaatii mieheltä työntekoa. Minä en vaadi keltään työntekoa en ole siis loinen.

Olethan, olet loinen minun lompakollani. Käyn töissä mieheni kanssa ja maksamme verot, emme saa mitään tukia mistään. Ja maksamistamme veroista maksetaan sinun loisiminen. Sun ikäsenä olin ollut työelämässä jo 5 vuotta. joten olet loinen pahimmasta päästä.

Vierailija
11/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko vajaa! Toimeentulotuki ja työmarkkinatuki tulee meidän työssäkäyvien ja opiskelijoiden lompakoista. Loisit siis meidän lompakoilla.

Vierailija
12/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että aikuisen ihmisen tulisi pyrkiä elättämään itse itsensä. Ei ole vielä vastaan tullut sellaista rikasta perijää, joka pystyy elättämään itsensä ilman työntekoa nostamatta yhteiskunnan tukia. Siksi minä vaadin mieheltä työntekoa. Ne yhteiskunnan tuet on tarkoitettu tilapäisavuksi, ei mihinkään elämäntapaloisijoiden elättämiseen. Mies jolla ei ole halua ja aikomustakaan ansaita itse rahojaan on lompakkoloisija ja minä en tykkää lompakkoloisijoista.

Vierailija
13/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet seukannut ihan vääränlaisten naisten kanssa. Ihan varmasti on paljonkin nuoria työttömiä naisia, joilla ei ole aikomustakaan työllistyä. Ihanko totta ei ole eteen osunut?

Vierailija
14/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole yhteiskunta, joka vaatii sinulta työntekoa. Miten luulet ap käyvän, jos kaikki lopettaisivat työnteon ja alkaisivat loisimaan, niinkuin sinä teet?

15/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, elä anna periksi. :D

Vierailija
16/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, et siis vieläkään ole saanut pimppiä? On se vaikeaa. Yhä sanon, etsi elämäntapatyötön nainen, kyllä niitä on. Ovat toki lihavia, tupakoivia ja rumia yleensä.. Ja lapsia liuta. Mut hei, et ole itsekkään sen tasokkaampi.

17/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, et siis vieläkään ole saanut pimppiä? On se vaikeaa. Yhä sanon, etsi elämäntapatyötön nainen, kyllä niitä on. Ovat toki lihavia, tupakoivia ja rumia yleensä.. Ja lapsia liuta. Mut hei, et ole itsekkään sen tasokkaampi.

Ei niitä vastaava mies kiinnosta. Etkö ole lukenut tätä palstaa? Aika ajoin aina tuollainen nainen tulee tänne ja eivät he ole kiinnostuneet kuin töissäkäyvästä miehestä.

Vierailija
18/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä seurustelen miehen kanssa, joka jäi työttömäksi. Itse kokoajan puhuu että hakee kouluun ja menee töihin. No, ei ole hakenut eikä ole mennyt. Kun sanon tästä, että makss kaiket päivät kotona ja koska minä käyn töissä niin hän saa luvan hoitaa kaikki kotityöt. On vain niin laiska ettei saa aikaiseksi. Vasta kun suutun, alkaa tekemäön jotain ja valittaa kuinka suutun aina etteikö voisi nätisti pyytää.

No, nyt on ero meneillään. Annoin 2kk aikaa muuttua. Joko

A) hakee töitä/kouluun ja myös sinne pääsee

B)Alkaa tekemään kotitylt oma-aloitteisesti ja mukisematta

C) Menee vaikka työkkärin työkokeiluun.

No ei ole halunnut näistä mitään tehdä, annoin jopa kuukauden lisäaikaa. Hakenut yhteen paikkaan töihin. Kysyin jopa että aikooko hakea yhteishaussa että odotanko sinne asti. Vastaus oli en tiiä...

Eli adios! Eikä enää toista samanlaista!

Vierailija
19/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pistäpä nyt vihdoin viimein laskien, millaista elämää niillä voi viettää seuraavat 50-60 vuotta.... Maksetaankohan niitä enää edes 10v kuluttua, jännä nähä.

Vierailija
20/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko itse vajaa? Jos muutat työssäkäyvän naisen kanssa yhteen, et saa enää asumistukea etkä toimeentulotukeakaan. Korkeintaan tuon työmarkkinatuen ja sillä et maksa puolia asumiskuluista ja muista yhteisistä kuluista.