Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kuorsaus, mikä hitto neuvoksi?

Vierailija
18.01.2017 |

Normaalipainoinen terveet elämäntavat omaava +40v mies, kuorsaa järjettömän kovaa. Joskus sain potkittua lääkäriin ja todettiin uniapneaa mutteinkoskaan sen enempää tehty eikä mies ole motivoitunut mihinkään. Eihän asia häntä itseään häiritse eikä välitä mun tuntemuksista:( kokeiltu aiemmin myös kaikki kuorsaussuihkeet, kovin vähän auttoi mutta nykyään koes välitä "tuhlata rahoja turhuuteen". Tilanne on se, että minä nukun esikoisen huoneen lattialla ankealla patjalla, mies kuorsaa yöt makkarissamme jenkkisängyssä. Hänen kanssaan nukkuu omassa pinnikssssä meidän 1.5v lapsemme, joka yöllä herätessä,itkee äitiä ja minä käyn lohduttamassa. Sanomattakin selvää, että yöni on heikkoja. Miehellä on herkästi oireileva selkä eikä hän pidemmän päälöe voi nukkua patjalla. Kuopuksen odotusaikana joutui välillä ka oli selkä aina jumissa.
Yritän välillä nukkua sängyssä korvatulppien kera, muttei todellakaan riitä ja mies ärisee mulle kun tyrkin häntä kääntymään kyljelleen. Vähän vähemmän kuorsaa niin mutta kovaa silloinkin yleensä.
Mikä enää neuvoksi?!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on auttanut ihan se, että en tee asiasta numeroa enkä anna sen ärsyttää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme