Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos iso firma lupaa lähettää mulle tarjouksen pienestä asiasta

Vierailija
18.01.2017 |

jonka pitäisi olla sen ydinliiketoimintaa ja helppoa, niin kauanko sitä tarjousta pitää odottaa niin että se on kohtuullista? Vai onko niin että aina on soitettava perään? Onko tämä perään soittaminen siis maan tapa, jonka jälkeen asiaa vasta ruvetaan selvittämään vai kuika tämä menee? Puolitoista viikkoa sitten siis otin yhteyttä ja lupasivat lähettää tarjouksen. Firma on paikallinen "puhelinyhtiö" ja kyse uudesta verkkotunnuksesta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anybody? Olenko tyhmä kun vituttaa se että ensin käyn ystävällisen ja pirteän keskustelun asiakaspalvelun kanssa ja sieltä luvataan lähettää tarjous ja puolitoista viikkoa myöhemmin, ei mitään. Jostain syystä tätä tapahtuu minulle koko ajan. Onko kyse siitä että olen liian kiva pyytäessäni tarjousta ja joudun jonon viimeiseksi sen takia ja pysyn siellä? Vai onko koko prosessi ihan normaalisti ja kaikilla se että ensin keskustellaan asiakaspalvelun kanssa ja nämä teeskentelee vievänsä asian eteenpäin, ja sitten täytyy soittaa toisen kerran perään ja mielellään mahdollisimman vittuuntuneena, jolloin pääsee jonon kärkeen. Ja sitten selitetään kaikki uudestaan ja jotain alkaa tapahtua. Ihan aidosti haluaisin tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän