Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko teillä insta?

Vierailija
18.01.2017 |

Onko mun tili hakkeoitu vai mikä tuota vaivaa... Eilisestä asti ollut epäkunnossa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii. Tosin käytän Applen appia.

Vierailija
2/11 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uup

Toimiiko muillakin ihan normaalisti? Mikä tuota mun vaivaa??

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kunnon versio vai beta?

Vierailija
4/11 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla beta versio eikä oo toiminut kunnolla ainakaan yli puoleen vuoteen. Ei lataa kaikkia juttuja, hetken pystyy selaamaan ja sitten tulee teksti ettei voida ladata. En voi seurata tai olla seuraamatta ketään. Jos selaan jonkun henkilön kuvia ja painan jotain vanhaa kuvaa, takaisin mennessä heittää ihan alkuun taas. Oon ihan tottunut tähän jo, mut aikeissa ostaa uusi kännykkä kun tämä lumia on jo niin aikansa elänyt. Seuraavaksi joku android puhelin!

Vierailija
5/11 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla beta versio eikä oo toiminut kunnolla ainakaan yli puoleen vuoteen. Ei lataa kaikkia juttuja, hetken pystyy selaamaan ja sitten tulee teksti ettei voida ladata. En voi seurata tai olla seuraamatta ketään. Jos selaan jonkun henkilön kuvia ja painan jotain vanhaa kuvaa, takaisin mennessä heittää ihan alkuun taas. Oon ihan tottunut tähän jo, mut aikeissa ostaa uusi kännykkä kun tämä lumia on jo niin aikansa elänyt. Seuraavaksi joku android puhelin!

Sama. Oon tästä syystä lopettanut instan käytön. Lumiaa en vaihda.

Vierailija
6/11 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 6tag

Oisko siinä sitten vika. Se on toiminut tähän asti tosi hyvin. Ei ole ollut koskaan mitään häikkää. Nyt ei näköjään enää edes pääse sisään. Eilen sentään vielä pääsi, mutta videot ei toiminut vaan sekoitti koko instan, jos yritti katsoa.

Olen kans alkanut miettiä jo androidiin siirtymistä! Lumia siis mullakin.

ap.

Vierailija
7/11 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 6tag

Oisko siinä sitten vika. Se on toiminut tähän asti tosi hyvin. Ei ole ollut koskaan mitään häikkää. Nyt ei näköjään enää edes pääse sisään. Eilen sentään vielä pääsi, mutta videot ei toiminut vaan sekoitti koko instan, jos yritti katsoa.

ap.

Videot muistaakseni lakkas toimimasta ensimmäisenä myös ig beta sovelluksessa, saivat sovelluksen kaatumaan. Ja pikkuhiljaa lisää ja lisää ominaisuuksia alkoi katoamaan. t.5

Vierailija
8/11 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla toimii ihan normaalisti. Samsung.

Vierailija
9/11 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 6tag

ap.

Videot muistaakseni lakkas toimimasta ensimmäisenä myös ig beta sovelluksessa, saivat sovelluksen kaatumaan. Ja pikkuhiljaa lisää ja lisää ominaisuuksia alkoi katoamaan. t.5

:/ Mitä tässä nyt päivän tekee, kun ei toimi. :)

ap.

Vierailija
10/11 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos nyt vaan hankkisit jonkun nykypuhelimen sen Lumian tilalle. Ei auta päivityskään, kun tuon puhelinsoftaa ei enää ylläpidetä.

Vierailija
11/11 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos nyt vaan hankkisit jonkun nykypuhelimen sen Lumian tilalle. Ei auta päivityskään, kun tuon puhelinsoftaa ei enää ylläpidetä.

Niin täytyisi tehdä, mutta on niin kalliita.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi