Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä SINULLE tänään 18.1 kuuluu?

Psykoositerapeutti
18.01.2017 |

Ihmisiä kuunnellaan nykyään aivan liian vähän. Liikaa tietoa, taitoa ja tunteita pidetään sisällämme, ja se tukahduttaa ihmistä. Siispä kerro tässä ketjussa, mitä juuri sinulle tänään kuuluu! ☺

Miten aamusi on lähtenyt käyntiin? Väsyttääkö yövuoro? Onko niitä aamuja, kun mikään ei onnistu, vai eikö voisi päivä paremmin alkaa? Raivostuttaako inisevä teini, hymyilyttääkö urheilugaalan uutiset, huolestuttaako joku? Miten päiväsi meni, huutiko pomo töissä, riitelitkö rakkaasi kanssa? Poikaystäväsi kihlasi sinut vai juhlitteko 10-vuotishääpäivää? Huolestuttaako joku terveydellinen vaivasi, suretko menetystä? Vai onko kaikki kerrassaan hyvin? Kerro! Sana on vapaa, mutta älä kirjoita savolaista ympäripyöreää vastausta, että "ihan hyvää". Tehdään tästä jokapäiväinen juttu ja aloitetaan päivämme kevyemmin mielin!

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kuuluu huonoa. Valvoin koko yön miettien elämäni huonoja yksityiskohtia. Tunnin päästä matkustan opiskelupaikkakunnalleni, ja olen siellä yön yli. Ärsyttävästi maistuu kahvi suussa, sillä vihaan sitä, mutta join kumminkin suunnattoman väsymyksen takia. Ehkä piakkoin pistän tupakan palamaan.

T16

Vierailija
2/45 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miten kiva ketju!! Minä tein ensimmäisen plussani tuntu sitten ja olen vähän sekaisin päästäni tällä hetkellä. En tiedä olenko täysin vielä asiaa sisäistänyt. Naurattaa kun telkkarissa keskustellaan kuinka "pullat on hyvin uunissa" =D Hyvä asia tämä raskaus siis on!! ♥ Eikä malttaisi odottaa että isäntä tulee töistä!! ♥ Olen vähän vain päästänu nyt pyörällä: todellako tämä vihdoin onnistui?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsytti herätä samaan aikaan aamuyöstä kuin puoliso, koska olisin tahtonut nukkua, mutta toinen kolisteli niin dramaattisesti, joten en herkkäunisena saanut enää unta... Toisaalta, ompahan aikaa kirjoittaa gradua, koska heräsi normaalia aikaisemmin. Pieni suukopu vielä aamulle, mutta katsoin samaan aikaan videota joka nauratti ja piristi, niin en jaksanut osallistua porunaan. Oottelen tässä päivän valkenemista, niin lähden aamulenkille ennen gradun tekemistä. Tavallinen työttömän opiskelijan päivä tänään. Ei stressaa, ei hermostuta, hieman zombiemainen olo kylläkin ja motivaatiokin karkuteillä gradua kohtaan, mutta ihan pirteästi ja positiivisin mielin tässä aamukahvia nyt ryystää. Rahaa ei jäänyt laskujen jälkeen itselleni omaan käyttöön yhtään - taaskaan - mutta pari kuukautta kun kituuttelisi vielä, niin olisin vanhan opintolainan maksanut vihdoin pois. Se hymyilyttää. Kun ajattelen asiaa tarkemmin, ihan hyvin minulle menee, vaikka huolia ja murheita toki on.

Vierailija
4/45 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään on hyvä päivä 😊 nukuin yöllä hyvin. oli kiva lähteä töihin ja täällä on ollu jees. nyt tauolla ja kymmeneksi lääkäriin, saan vihdoinkin apua. iltapäivällä sit miehen kanssa kaupoille ja vietetään sen jälkeen mukava koti-ilta. ❤️

Vierailija
5/45 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotaan sit illalla minuutin yli kuusi.

Vierailija
6/45 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tommoset ventovieraat kuulumisten kysyjät, mitä se sulle kuuluu mitä mulle kuuluu.

Vierailija
7/45 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää tommoset ventovieraat kuulumisten kysyjät, mitä se sulle kuuluu mitä mulle kuuluu.

uliuli.

Vierailija
8/45 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ookoota kuuluu. Pikkuhiljaa kait paranemaan päin tämä mielialakin, vaikka tosin tänään ja eilen on ollut ahdistavaa mielessä pyörineitten asioiden vuoksi. Juomisen seurausta varmaan nämä häpeän ja ahdistuksen tunteet. Mitättömätkin asiat paisuu päässä liiallisuuksiin ja itsetunto on vielä nollassa. Lopetin neljä kuukautta sitten juomisen.

Mutta muuten menee ihan hyvin jos vertaa vaikka puolenvuoden taakse.

Mitäs sulle?

Vierailija
9/45 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

uliuli.

Uliuli ittelles. Taidat olla niitä jotka baarissa punkee seuraan eikä muuta osaa kysellä kuin udella ihmisten yksityisasioita.

Vierailija
10/45 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tukahduta tunteitasi. Kerro, miksi se sinua ärsyttää? "Tuhlasit aikaasi" tämän viestiketjun avaamiseen ja lukemiseen, joten anna tulla vain. Tahdot selkeästi kertoa kuulumisesi, mutta taistelet sitä vastaan. Ehkä sinua ei kuunnella tarpeeksi arjessa, olet saanut siipeesi puhumalla? Kerro. Kysyn juuri sinulta - mitä sinulle kuuluu? Tahdon todella kuunnella _juuri sinua_, juuri siitä syystä, että tiedän kokemuksesta miltä tuntuu, kun jää kuulematta.

Vierailija
11/45 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveää.

Kohta sopimaan sektioaika parin viikon päähän.

Pelkään ja stressaan niin paljon, että elämänlaatu on täysin nolla. Mitään en pysty kotona tekemään tai valmistelemaan, itken vaan :(

Oliko meidän perhe nyt sitten tässä.

Leikkauksessa voi mennä mikä tahansa pieleen.

Vierailija
12/45 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on wt, kun ei osaa edes kirjoittaa.

Vierailija
13/45 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin saanut nukkua tänään pitkään kun yliopistolle meno vasta iltapäiväksi, mutta taapero herätti tunti sitten. Tekevät tuossa juuri miehen kanssa lähtöä päiväkotiin ja minulla olisi tässä muutama tunti hyvää aikaa lukea perjantain tenttiin. Väsyttää kyllä sen verran että voi olla että menen vielä pariksi tunniksi peiton alle.

Muuten kuuluu kyllä aika hyvää. Tulimme juuri mukavalta perhelomalta lämpimästä ja uusia reissuja jo kovasti suunnitellaan. Päätimme jättää reissun aikana ehkäisyn pois, ja nyt on aika kutkuttavaa miettiä saako pikkukakkonen alkunsa tässä jossain vaiheessa...paineita ei sen suhteen ole, tulee jos on tullakseen, vaikka kovin todennäköinen ei luomuraskaus kohdallamme ole.

Juon tässä kolmatta kahvikupillista ja pitäisi kai jotakin syödäkin vaikka aamuisin ei tahdo maistua mikään...jos vielä hetken roikkuisi netissä ja lähtisi sitten nukkumaan.

Vierailija
14/45 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis voinut nukkua vielä pitempään mutta ei oikein uni tule. Olen liian innoissani kun on rahapäivä.

Vierailija
15/45 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein mitään kuulu. Työtön väliinputoaja. Työkkärin hyppyytettävänä.koulutuksesta koulutukseen. Eikä kellään kiinnosta mun elämä. Läheisille olen yrittänyt ottaa yhteyttä aktiivisesti mutta minun suuntaan ei soittoa näy, nyt jo vuosi siitä kun äidillekkin soitin. Ihan vain kokeillakseni soittaako mulle. Ei näytä kiinnostavan.aina muilta saa kuulla miten läheisilläni menee.

Näitä positiivisia kysymyksiä ja keskustelun aloituksia saisi olla täällä enemmän.

Jaksais paremmin tämän elämän kanssa, joka potkii valmiiksi lyötyjä.

Kiitos.

Vierailija
16/45 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein mitään kuulu. Työtön väliinputoaja. Työkkärin hyppyytettävänä.koulutuksesta koulutukseen. Eikä kellään kiinnosta mun elämä. Läheisille olen yrittänyt ottaa yhteyttä aktiivisesti mutta minun suuntaan ei soittoa näy, nyt jo vuosi siitä kun äidillekkin soitin. Ihan vain kokeillakseni soittaako mulle. Ei näytä kiinnostavan.aina muilta saa kuulla miten läheisilläni menee.

Näitä positiivisia kysymyksiä ja keskustelun aloituksia saisi olla täällä enemmän.

Jaksais paremmin tämän elämän kanssa, joka potkii valmiiksi lyötyjä.

Kiitos.

Been there done that ! En olisi ite koskaan uskonut että asiat muuttuisi jotenkin. Ihan samallaista oli mitä kuvailit. Kymmenen vuotta siinä menikin melkein joo, mutta nyt on kaikki toisin. Mies, kohtuulliset välit perheeseen, työpaikka jossa saan olla aina puolet vuodesta... Uskoa ystäväni ! Nauti elämän pienistä asioista sillä välin paskan vastapainoksi. Tee jotain mieluisaa, jotain semmosta josta nautit ja piristyt :)

Mulla on aika neutraali olo tänään. Aika tavallista. Olis aamu voinut paremminkin alkaa mut ei tässä ihmeempää. 

Vierailija
17/45 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein toissapäivänä positiivisen raskaustestin, joten vähän sumuista ja uskomatonta fiilistä kuuluu. Vauva ei meidän suunnitelmissa ollut vielä moneen vuoteen mutta ehkäisy petti ja nyt tuntuu ettei oikeastaan parempaa saumaa voisi olla. Pelottaa, ahdistaa ja samalla tuntuu että ei voi olla totta, ei meille käy mitään näin ihanaa :D mitäs sulle, ap?

Vierailija
18/45 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoositerapeutti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tukahduta tunteitasi. Kerro, miksi se sinua ärsyttää? "Tuhlasit aikaasi" tämän viestiketjun avaamiseen ja lukemiseen, joten anna tulla vain. Tahdot selkeästi kertoa kuulumisesi, mutta taistelet sitä vastaan. Ehkä sinua ei kuunnella tarpeeksi arjessa, olet saanut siipeesi puhumalla? Kerro. Kysyn juuri sinulta - mitä sinulle kuuluu? Tahdon todella kuunnella _juuri sinua_, juuri siitä syystä, että tiedän kokemuksesta miltä tuntuu, kun jää kuulematta.

Just tollaset ärsyttää. Eikö sulla ole kavereita jotka kertoisi sulle kuulumisiaan oma-aloitteisesti?

Vierailija
19/45 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on wt, kun ei osaa edes kirjoittaa.

Vau! 10 pistettä ja papukaijamerkki sinulle! Löysit maailman vakavimman ongelman! Sinun, minun ja muidenkin päivä on nyt taidokkaasti pelastettu, joten kiitos, kun pääsit kertomaan tämän tärkeän asian muillekin ;)

Vierailija
20/45 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykoositerapeutti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tollaset ärsyttää. Eikö sulla ole kavereita jotka kertoisi sulle kuulumisiaan oma-aloitteisesti?

On toki. Vapaaehtoisuuteen tämäkin ketju perustuu. En tietenkään voi pakottaa sinua, ja jokaista luonnollisesti ärsyttää erilaiset asiat. Kunnioitan siis päätöstäsi olla kertomatta kuulumisiasi ja jätän "uteluni" tähän. Toivottavasti kerrot edes joskus kuulumisia omille ystävillesi ja he todella myös kuuntelevat. Mikään ei ole inhottavampaa, kuin puhua seinille. Kaunista päivää ☺

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän