Voisiko joku selittää miehen ja naisen eron tässä
Naisia näyttää kiinnostavan erityisen paljon parisuhdeasiat ja myös tuntemattomien, julkkisten, bloggaajien jne. paprisuhteet. Kihlaukset, häät, pettämiset ym. puidaan palstalla tai naisporukalla.
Mistä tämä kiinnostus kumpuaa? Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa muiden suhteet, erot tai perheuutiset. Jotenkin näen asian turhamaisena.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Naiset, miehet haluavat seksiä. Siinä teille analyysi. Pyörittelette vuosikymmenestä toiseen samoja jargoneita ettekä etene mihinkään.
Mutta kenen kanssa miehet haluavat seksiä? Sehän se mielenkiintoinen osuus on, vaikka miehet eivät tätä tajuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on yleensä kaikenlaisia monipuolisia harrastuksia ja kiinnostuksenkohteita. Naisilla kiinnostuksenkohteet on rajattu kapeammin ulkonäköön (meikki, vaatteet), sisustamiseen, lastenhoitoon ja muihin perhejuttuihin ja sitten kaikkeen parisuhdehömppään (julkkisjuorut, kavereiden suhteiden ruotiminen jne.). Naiset nyt vaan on tuollaisia. Heidän koko elämänsä pyörii miesten, parisuhteiden ja perheiden ympärillä.
Okei, Mä en sitten ilmeisesti olekaan nainen 😱
- Mä siis niin en jaksa näitä kaikki-juttuja. Meikki ja kampaukset no ei tod kiinnosta, vaatteet miedosti, lähinnä funktionaalisesti, Mä vihaan kaikkia naistenlehtiä JA julkkisjuoruja, tosi tv ohjelmat on kuvottavia (kulta sinusta on tullut pullukka jne) jos sisustaminen tarkoittaa jotain koristetyynyjä ja kynttiläasetelmia niin voi luoja, no tänks. Perhe ja parisuhde ovat kyllä korkealla, samoin kuin koulutus, ura, sijoittaminen, veneily, matkustaminen. - ehkä Mä sitten oon ALIEN?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset, miehet haluavat seksiä. Siinä teille analyysi. Pyörittelette vuosikymmenestä toiseen samoja jargoneita ettekä etene mihinkään.
Mutta kenen kanssa miehet haluavat seksiä? Sehän se mielenkiintoinen osuus on, vaikka miehet eivät tätä tajuakaan.
Lähes kaikkien nuorten naisten. Tadaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, no mun mies ei halua seksiä kuin kerran kuussa. Ja kyllä parisuhde pitää olla kunnossa, eli meidän välillä pitää olla se rakkaus, muuten en kyllä tuota ukkoa kattelisi päivääkään, en ole etsinyt mitään kämppistä. Pelkällä seksillä ei pitkälle pötki, ja ilman sitä ei sitäkään vähää.
N42
Miehillä monipuolisia harrastuksia. Pojat pelaa, miehet tuijottaa lätkää kaljaa juoden. Naiset pyörittää kansalaisopistoa.