Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastukseni onkin homo, saanko olla pettynyt?

Vierailija
17.01.2017 |

Olen kolmekymppinen nainen ja tutustunut periaatteessa työn kautta (olemme töissä eri firmoissa, mutta samassa rakennuksessa) erääseen samanikäiseen mieheen. Olen korviani myöten ihastunut häneen, ja olen jopa yrittänyt hieman flirttailla hänen kanssaan. Olemme käyneet muutaman kerran lounaalla ja jutelleet paljon, ja kuvittelin, että meillä voisi jopa olla jotakin vispilänkauppaa. Mies on oikein mukava, ystävällinen ja erittäin silmää miellyttävä. Emme ole juuri keskustelleet suhdehistoriastamme, joten minulle tulikin aivan puun takaa kun mies vähän aikaa sitten sanoi minulle, että hänen on jo pidemmän aikaa pitänyt kertoa jotakin. Hän kertoi olevansa homo ja seurustelleensa pelkästään miesten kanssa.

Olen helvetin pettynyt. En ole tietenkään kertonut tälle miehelle tunteistani, enkä aiokaan kertoa. Olemme kavereita enkä haluaisi tietenkään päättää ystävyyttämme tähän, mutta sydäntäni kuristaa ajatus siitä, etten voi koskaan saada häntä. En halua hänen ajattelevan, että hänen homoutensa on minulle jotenkin ongelma tai etten pitäisi hänestä enää tunnustuksen jälkeen, koska eihän se häntä ihmisenä muuta, oma pääni vain on sekaisin.

Mitä tässä tilanteessa pitää tehdä? Mies on mukava kaveri, mutta en tiedä pääsenkö yli tästä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi