Poika 15v viestittelee whatsappissa 25v miehen kanssa?!?!?!?
Jos nyt sitten ette kertoisi miten kamala äiti olen kun luen salaa poikani keskusteluja vaan pysyisitte asiassa.
Siis: pojalla on whatsappissa tosi pitkä keskustelu jonkun profiilikuvan perusteella n 25v lippispäämiehen kanssa. Ihan viaton keskustelu, siellä on maahanmuuttoa ja kouluruokaa ja pleikkaripelejä ja automerkkejä ja toiveita siitä minne voisi matkustella jos olisi rahaa. Kaikkea mitä nyt tuon ikäinen varmaan kavereidenkin kanssa puhuu. Mutta miksi se puhuu jonkun miehen kanssa ja missä se on siihen tutustunut?
Mitä tekisin kun tuo nyt huolestuttaa? En voi kertoa että olen lukenut ne viestit. Mutta jotenkin pitäisi saada asia esille. Jos sillä lippispäällä on jotain taka-ajatuksia... Ei hyvä.
Kommentit (43)
Olen 26 ja mulla on whatsappissa bulldogin kuva. Ihmiset varmaan luulevat juttelevansa koiralle.
Se voi olla kuka vaan. Ehkä aito, tai sitten Horny-Eikka 58v.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos pojallasi on 25-vuotias kaveri? Mitä sitten? Maailmako siihen kaatuu?
miksi 25 saa siitä että juttelee 15 vuotiaan kanssa? Kyllä itsellä ainakin välillä hermot kiristyy kuunnella 20v :n juttuja... ja teinien jutut on jo nuorenakin aiheuttanut kunnon facepalm hetken...
Olen 28v nainen ja minulla on hyvin monenikäisiä kavereita yläasteikäisistä alkaen, kun samassa harrastusyhdistyksessä pyöritään tai ollaan törmätty yhteisten mielenkiinnon kohteiden (esim. animetapahtumien) puitteissa. Avoimin mielin jos on niin ikä on pelkkä numero ja moni nuorempi tai vanhempi kaverini on minulle paljon mukavampaa seuraa samanhenkisyyden takia kuin joku random oman ikäinen. Esim. eräs naispuolinen 18v kaverini on myös henkisesti sen verran kypsä, että hänen kanssaan jutteleminen on paljon antoisampaa kuin monen kolmekymppisen. Tutustuessamme taisin olla 24 ja hän 14, osallistuimme samaan roolipelitapahtumaan, jossa oli myös häntä nuorempia ja minua vanhempia tuttuja samasta nettikaveriporukasta.
Mielestäni ap on törkeä, kun lukee salaa lapsensa yksityisviestejä.
hirveetä liiottelua taas, oon itse 24-vuotias mies ja tunnen n 16-30-vuotiaita. riippuu ihan ihmisestä kuinka lapsellinen se on jne. esim pelien kautta tutustuu kaikenikäsiin. ei kaikki oo automaattisesti aina jotain irstasta seksiä
Minä olen 42-vuotias nainen ja juttelen whatsapissa luokkakavereideni kanssa, joista nuorimmat 16v ja osa poikia. Minulla itsellänikin on teini-ikäisiä lapsia. Juttelen myös lasteni kavereiden kanssa. Mitähän heidän vanhemmat ajattelevat?
Vierailija kirjoitti:
Olen 28v nainen ja minulla on hyvin monenikäisiä kavereita yläasteikäisistä alkaen, kun samassa harrastusyhdistyksessä pyöritään tai ollaan törmätty yhteisten mielenkiinnon kohteiden (esim. animetapahtumien) puitteissa. Avoimin mielin jos on niin ikä on pelkkä numero ja moni nuorempi tai vanhempi kaverini on minulle paljon mukavampaa seuraa samanhenkisyyden takia kuin joku random oman ikäinen. Esim. eräs naispuolinen 18v kaverini on myös henkisesti sen verran kypsä, että hänen kanssaan jutteleminen on paljon antoisampaa kuin monen kolmekymppisen. Tutustuessamme taisin olla 24 ja hän 14, osallistuimme samaan roolipelitapahtumaan, jossa oli myös häntä nuorempia ja minua vanhempia tuttuja samasta nettikaveriporukasta.
Niin niin, animeharrastajissa on itseasiassa paljon pedareita.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 42-vuotias nainen ja juttelen whatsapissa luokkakavereideni kanssa, joista nuorimmat 16v ja osa poikia. Minulla itsellänikin on teini-ikäisiä lapsia. Juttelen myös lasteni kavereiden kanssa. Mitähän heidän vanhemmat ajattelevat?
Siis miksi et ole hakeutunut aikuiskoulutukseen? Toivottavasti sulla ei oo mielenkiintoa teineihin.
Esimerkiksi harrastusten kautta voi tutustua monen ikäisiin ihmisiin, joiden kanssa voi riittää puhuttavaa vaikka kuinka paljon. Tutustuin 11-vuotiaana partiossa yhteen 16-vuotiaaseen poikaan, jonka kanssa olemme edelleen hyviä ystäviä. Aloittaessani yliopisto-opiskelun 19-vuotiaana paras koulukaverini (jonka kanssa pidettiin yhteyttä myös luentojen ulkopuolella) oli lähes 40-vuotias. Tätä nykyä juttelen WhatsAppissa yhden itseäni 10 vuotta nuoremman pojan kanssa. Työpaikalla juttelen mieluiten eläkeikää lähestyvien kollegoideni kanssa. Ensi viikolla sunnitelmissa olisi lautapeli-ilta, jonka osallistujat ovat iältään 28, 23 ja 12 (kukaan meistä ei ole verisukua toisilleen). Jos kaikki tämä kuulostaa mielestäsi sairaalta, säälin sinua. Eri-ikäiset ystävät ovat rikkaus - heidän kanssaan juttelemalla avautuu ihan uudenlaisia näkökulmia ja oppii ymmärtämään erilaisia ihmisiä.
Antiikin Kreikassa pederastia oli aivan yleistä. Vanhempi mies opetti nuorempaa poikaa sekä henkisesti että seksuaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma ettei tää "lippispää" ole vaan joku netistä otettu julkkiksen kuva jota sen ystävä pitää profiilikuvanaan?
Ei tullut mieleenkään! Voisiko tosiaan olla?
ap
Mä oon 46v nainen ja mun wa profiilikuvassa on pingviini... Mikähän mä sit oon?
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ap laitas tietoa löytyikö sieltä minkä ikäistä numerosta.
Muakin vikitteli teininä aikuinen mies, pokka petti kun piti mennä tapaamaan. Mietti vaan miksi kukaan haluaa yli kymmene vuotta nuorempaa "vaan olla ihan kaverina" ja viedä syömään ja yms... palanu käry haisi urakalla nenään. Olinkin aika skeptinen lapsi.
En tiedä vielä, koska poikani pitää yleensä puhelinta mukana aina ja kaikkialla. Oli ihan sattumaa että se jäi vessakäynnin ajaksi pöydälle ja lukitsematta. Olen alkanut muutenkin vähän ajatela että ehkä 15vn kaikkia asioita ei tarviikaan mamman tietää. Ne keskustelun aiheet oli kuitenkin tosi viattomia eikä mitään seksiin tai viinaan tai edes tupakkaan viittaavaa. Olisihan ne siellä joukossa olleet jos sellaista olisi ollut. On paljon rauhallisempi olo tänään kuin eilen
ap
Vierailija kirjoitti:
Olen 31v setämies ja haluan venuttaa poikasi persereikää eestä ja takaa.
Raiskaan vielä poikasi kaikilla mahdollisilla tavoilla
Eiköhän niistä viesteistä olisi aistinut jos siellä olis jotain sairasta takana. Et viittis vakavalla asialla leikkiä.
ap
Olisin suoraan sanoen hakannut äitini aivan tunnistamattomaksi, jos hän olisi kehdannut lukea viestejäni ollessani 15v! Miten edes julkeat koskea tuonikäisen poikasi puhelimeen? Häpeäisit!
M26
Vierailija kirjoitti:
Mun 15 vuotiaalla (kesällä 16) on parikin kaveria jotka näyttää oikeasti joltain 25 vuotiailta ja ihan samanikäisiä ovat, toinen itseasiassa vuoden poikaani nuorempi
Niinpä.
Mutta jos onkin oikeasti aikuinen, niin on luultavasti poikasi hakija (alkoholia ja tupakkaa) eikä mikään pedofiili....
Tosi hankala tilanne kyllä. Voimia sinulle ap!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun 15 vuotiaalla (kesällä 16) on parikin kaveria jotka näyttää oikeasti joltain 25 vuotiailta ja ihan samanikäisiä ovat, toinen itseasiassa vuoden poikaani nuorempi
Niinpä.
Mutta jos onkin oikeasti aikuinen, niin on luultavasti poikasi hakija (alkoholia ja tupakkaa) eikä mikään pedofiili....
Miks se juttelisi hakijan kanssa jostain matkoista ja peleistä jne?
Käy sääliksi poikaasi kun on tuollainen äiti. :(
Toivottavasti tulevaisuudessa löytää elämäänsä luotettavia ja häntä arvostavia ihmisiä.
Se on viinahakis :)